classic fiberglass Svart 19.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2011 (redigert) MAGNYGA lykke til med det som høres ut som et spennende prosjekt , legg ut bilder og bygg etter egen smak, her på BP er det ufattelig mange som har mye kunnskap, man kan spørre og rådføre seg, det er også noen som vet og kan alt..de vil nok fortelle deg det Uansett lykke til, det går an å få til mye selv om man ikke nødvendigvis er båtbygger Redigert 19.Juni.2011 av classic fiberglass (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
classic fiberglass Svart 20.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 (redigert) Quarsten Racing TeamDette gir en enorm inspirasjon! Skulle være racing inspirert bygget mitt veldig gøy at det blir slik mottatt Kan si at jeg stiller både i Flosta og Tvedestrand hvis det blir en classic racing klasse Redigert 20.Juni.2011 av classic fiberglass (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Honduras Svart 20.Juni.2011 Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 Flotte bilder Alle de modellbåtene som står bak din, er det dine? Jeg har ei Polar 22' snekke og har sjekket litt rundt for å se om noen har ett modellskrog, men har ikke funnet noe så langt. Har den gamle typen med skrog i glassfiber og dekk/vindskjerm i Teak og Mahogny. Så jeg trenger ikke noe overbygg. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
classic fiberglass Svart 20.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 Hei Det er Herbert Waarum sine, plastbåtens far, de er fantastiske! Viser en del av Herwas unike produksjon, treffets høydepunkt! Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
classic fiberglass Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Da har jeg en tur østover i vente, neste uke Den gamle damen fra 1964 MISS DAISY får en oppgradering, med de rette dekslene så har vi byttet ut fra 50 hk firetakter av nyere modell til etter min mening den ultimate motor, og ikke minst tidsriktig, MERCURY 115... Har også en annen 115 hk for salg Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
baatsman Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Har ventet lenge på at det skulle bli liv i tråden. Og når det først skjer er det enda mer gull på lager. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
classic fiberglass Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Takk for det Baatsman, hyggelig å høre, og det er fint å være på sporet igjen Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Finn Erik Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Quarsten Racing TeamDette gir en enorm inspirasjon! Skulle være racing inspirert bygget mitt veldig gøy at det blir slik mottatt Kan si at jeg stiller både i Flosta og Tvedestrand hvis det blir en classic racing klasse Anbefaler flere å ta en titt på linken over...... GRATULERE med en velfortjent seier :flag: Godt å se at gnisten er kommet tilbake, gleder meg til å se fortsettelsen. Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Takk Finn Erik blir litt forlegen... Nå er all annen hobby lagt til side, til og med kona sier at jeg må få leketøyet ferdig, jeg er forhåndspåmeldt til NM for veteranracere i 2012, så nå må jeg gi på Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
dastunt Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Hærlig! endeleg liv igjen i tråden som eg satt og sikla på i kalde vintertimer tidlegare i år lykke til og huks MANGEN bilder Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
classic fiberglass Svart 10.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2011 Da er en uke ferie unnagjort har kost meg med ny motor på båten , er veldig fornøyd den går like bra som den ser ut, som ny! Drikker mye mer enn den gamle, men det var venta Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
tomzern Svart 10.Juli.2011 Del på Facebook Svart 10.Juli.2011 Ble fort "fanget" av denne tråden gitt Helt målløs over arbeidet ditt TA Stå på videre!=) Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
classic fiberglass Svart 16.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2011 (redigert) Bare MÅ legge ut et klipp ...det neste er byggebilder fra det lille skrotet. Redigert 16.Juli.2011 av classic fiberglass (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Odmar Svart 22.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2011 Hvordan går det med gnistene? Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
liffen Svart 24.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2011 Imponerende at noen har tid til å lage vakre båter. Selv ser jeg ingen mulighet og vil gjerne at noen overtar mitt ikke påbegynte prosjekt på en 15 fot med fine linjer. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 25.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2011 Smekker båt! Er det med overlegg at du har skrevet Customized med K? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 6.November.2011 Del på Facebook Svart 6.November.2011 De skriver med K i USA Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 26.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2011 Status.. det skjer litt for lite med prosjektet den lille 13 foteren jeg jobber for lenge og for mye på jobb får ikke tid.. Vil prioritere den båten som er i bruk. Har avtalt med en bekjent som driver snekkerverksted, at vi skal bruke noen helger frem mot mars til å lage mye nytt sammen til innredninga på 18 foteren Miss Daisy.Håper jeg kan få til en nedpussing av mahognien, er ikke fin lenger. Skal gi henne makeover, Skroget og hardtopp skal lakkes på et lakkeringsverksted. Har blitt forespurt om å stille henne ut på sjøen for alle i mars i forbindelse med Norboats 50 års jubileum tror jeg det er. Det er mange år siden jeg restaurerte henne, hun er 47 år og nesten like sliten som eieren. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Rolf Svart 26.November.2011 Del på Facebook Svart 26.November.2011 Har avtalt med en bekjent som driver snekkerverksted, at vi skal bruke noen helger frem mot mars til å lage mye nytt sammen til innredninga på 18 foteren Miss Daisy.Håper jeg kan få til en nedpussing av mahognien, er ikke fin lenger. Skal gi henne makeover, Skroget og hardtopp skal lakkes på et lakkeringsverksted. Har blitt forespurt om å stille henne ut på sjøen for alle i mars i forbindelse med Norboats 50 års jubileum tror jeg det er. Det er mange år siden jeg restaurerte henne, hun er 47 år og nesten like sliten som eieren. Det fortjener hun sikkert, med ny motor og shinet interiør blir hun en enda flottere lekkerbisken som kommer til å gjøre lykke både på Byfjorden og sjøen for alle. Lykke til! Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
classic fiberglass Svart 14.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2011 Takk for det Rolf Har byttet til meg en 1987 mod.Mercury "Classic Fifty", Den er på 45 hester tror jeg, målt på akselen?. lang stamme, Den jeg har er 69 mod blokk og 71 mod kort stamme, 500 motor 50 hk på veiva. Lurer på om jeg skal bruke 87 mod. blokka, er i god stand og med elektronisk tenning er det noen forskjell på effekten? (Droll? ) Har vært på Ebay og handlet denne Lon Stevens saken fra 60 tallet på med hørselvern, denne skal på! rått og man blir godt likt. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Odmar Svart 16.April.2012 Del på Facebook Svart 16.April.2012 Kommer vi til å se og høre denne smukke (men brutale) Damen ved Fiskebrygga i år? Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
classic fiberglass Svart 21.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2012 Nei dessverre, den blir ikke ferdig i år heller.. Holder på med 18 foteren, en del arbeid innvendig gjenstår, så er det full renovering utvendig. Det går nok en stund ennå, men ferdig blir den! du får ta på deg hørselvern og bli med nabo Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Odmar Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Hvor står du med pussestøvet? Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
classic fiberglass Svart 22.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2012 Finsland 4.6 mil hver vei, ved en en gammel sag, tilgang på alt av utstyr og denne gang god hjelp av en snekker Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Odmar Svart 23.April.2012 Del på Facebook Svart 23.April.2012 OK kaster inn hånkledet... Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.