Jump to content

Årets båtentusiast 2005: Skipper_Worse!


Ingar

Recommended Posts

Hva det vel du om hva som har foregått de to siste årene?

kom til denne forum verdenen for 3 mnd siden, fikk kanskje ikke med meg siste krig - beklager.

 

Godt nytt år Nimbuster, og alle andre her på forumet :newyearcheers:

 

 

redigert: ja, f.. GRATULERER skipper worse for årets båtentusiast. fortjent tror jeg

Redigert av traust (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Gratulerer Hjerteligst, gode bryggenabo! Så får jeg heller gå i gunnstilling ved passering av Hangarskibet, og utstå hekksjø inntil 5 meters høyde i innenskjærs farvann.

 

... Men det er bare din hekksjø, de som Flaggruten (selv etter omlegging av rutene) leverer forbeholder jeg meg retten til å forbanne langt inn i det innerste varmeste sted der hvor pepperproduksjon ugjør mesteparten av brutto nasjonalproduktet. Nemlig!

 

Nuvel, måtte fjorden være oss blank, måkenes sang være vederkvegende, fisken være i bittet og haillet være ferskt! Så det så!

 

Mvh,

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye til den cigarrøykende, blondine-elskende flybrigdegeneral Skipper_Worse. Må året 2006 inneholde mange liter utsøkt cognac, flotte båtturer med mange meter blonde hår flagrende fra toppetasjen.

 

:flag:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Takk for utnevnelsen og det uttrykk for tillit eller fornøiethet som ligger i stemmegivningen. :blush: Jeg hadde intet ønske om å bli nominert, langt mindre nogen forventning om å oppnå denne gjeveste av de aller gjeveste utmerkelser innenfor den maritime verden. Skal man kunne oppnå høiere utmerkelser enn denne, må man sannelig gjøre en betydelig innsats for verdensfreden. :yesnod: Og i den henseende skille vel ikke Worse seg ut i positiv retning, får man anta. :eek:

 

Dermed ikke sagt at ikke de øvrige nominerte, alle som en, like så meget hadde fortjent tittelen og vimpelen. Tvertimot, hver og en av dem fortjener tittelen,. Bare å være nominert i slikt celebert selskap er en ære i seg selv. :yesnod:

 

På denne årets aller første dag får det være Gamle Worses programerklæring som nyutnevnt båtentusiast å fortsette på det velkjente spor, uten hensyn til knuragtighet fra enkelte og uten frykt for småulvene som er for feige til annet enn å jage i flokk. Således loves rikelig med skildringer av vakre kvinner, god drikke og sensuelle hekkbølger. Fullstendig fritt for hensyn til hvilken knuragtighet skildreriene måtte avstedkomme.

 

Godt nytt båt-år til alle!! :flag:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

På denne årets aller første dag får det være Gamle Worses programerklæring som nyutnevnt båtentusiast å fortsette på det velkjente spor, uten hensyn til knuragtighet fra enkelte og uten frykt for småulvene som er for feige til annet enn å jage i flokk. Således loves rikelig med skildringer av vakre kvinner, god drikke og sensuelle hekkbølger. Fullstendig fritt for hensyn til hvilken knuragtighet skildreriene måtte avstedkomme.

"Gjennem sigarrøken kan jeg skimte at du liketil i det nye år fortsetter i det gamle spor, og i en stil som forlyster mange av oss" :wink:

 

:seeya:

Link to post
Share on other sites

Gratulerer Skipper Worse. Må innrømme at jeg stemte på Dem - av glede over at De deler Deres halvskjulte litterære kunnskaper med oss alle her og ikke minst din glede over båtlivet på Vestlandet. For oss som bor i de Sydlige strøk der flertallet av sommerdagene er nettopp sommerdager og ikke tidlig høst er det fortsatt et stort mysterium hvordan det går an å glede seg over båtliv i en slik del av landet som de De manøvrere i. Men Deres glede over "damer, båt og sånn" gjør Dem vel fortjent denne hedersprisen. Så nå venter jeg bare på at De lever opp til våre forventninger :flag:

Link to post
Share on other sites

Følger på i rekken av gratulanter.. Gratulerer med utmerkelsen

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det er godt du får deg ein ny vimpel no. Den gamle ser eg heng berre på eine sida, -attpåtil opp ned... :lol:

 

Yep, den hang slik i sorg over vinterens mørke og i fortvilelse over solskinnsdager i havn. Men i dag, når et nytt år er begynt og det gamle kastet på historiens skraphaug, er det mer optimisme å spore. Dermed er også vimpelen gjen-opphengt på korrekt vis.

 

et stort mysterium hvordan det går an å glede seg over båtliv i en slik del av landet som de De manøvrere i.

Et mysterium, utelukkende for de mindre priviligerte bosatt på de kanter av landet der båt-året bare varer nogle måneder. Her vest er vi jo ikke det minste bekymret over en sølle regnskur med gjennembløt kropp til følge; ei heller fortvilet over kulingens hylende raseri i rigg og rær. Tvertimot nyter vi alt slags vær, i trygg forvissning om at våre farkoster og våre medfødte nautiske ferdigheter får oss trygt i havn. Og så er jo Eberspächer oppfunnet, da!! :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så masse Skipper Worse, - dine svar kommer allltid raskt men godt!!!

Ikkke som originalen "sent men godt".

Vel fortjent, - ser frem til dine velformmulerte svar i året som kommmer!

Godt Nytt År forresten Skipper. :flag:

'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier

"Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...