Jump to content

Årets båtentusiast 2005: Skipper_Worse!


Ingar

Recommended Posts

Med fare for å tråkke i Bittelitens sirkler, tror jeg at De antagelig ville kunne finne Dem til rette også på disse, mer siviliserte kanter av landet. Med eller uten Eberspächer!

 

:flag:

Det ligger i menneskers natur - selv Vestlendinger - at man enkelt og raskt vender seg til et bedre liv. :lol:
Link to post
Share on other sites

Har hatt en fantastisk båthelg, med nydelig vær.

Fikk oppfylt mitt ønske om en festkveld ombord, godt og varmt selv om det ute var ca. minus 5 grader på morgenkvisten!

Altså vel fornøyd alle sammen da vi sent igår kveld kom hjem til hjemmehavnen.

 

Og ved pålogging nå idag - Skipper_Worse er blitt "Årets båtentusiast" !

 

GRATULERER så mye!

 

Håper på mange fine og humørfylte innlegg også i det nye år - STÅ PÅ!

 

Vil samtidig ønske ALLE baatplassen medlemmer et riktig

GODT NYTT ÅR :fireworks2::flag::fireworks1:

Redigert av Seastar (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Først vil jeg gratulere Skipper_Worse med utnevnelsen :cheers:. Det har kommet mange fine perler fra den kanten i løpet av året som har vært, og nye står garantert i kø og bare venter på å bli publisert i sin digitale form på nettet. Deretter vil jeg sende en takk til de som nominerte de ulike kandidatene og til alle som avga stemme på sin favoritt. I en avstemming kan bare en kandidat blant de nominerte vinne, men i virkeligheten er alle medlemmene vinnere i mine øyne, nominerte, eller ikke. Det er jo flertallet og mangfoldet som gjør baatplassen til det den er.

Link to post
Share on other sites

Hjertelige gratulasjoner, skipper Worse! Ønsker deg et flott nytt båt-år, og så må du fortsette med dine fornøyelige skråblikk "ned på almuen" fra din flyvebro.

Det er mulig at Worse aksepterer benevnelsen ”flyvebro”, men du skal ikke være for sikker. Jeg har lagt merke til at han synes flybridge er ”litt respektløst". Skal du være på den sikre siden må du kalle det promenadedekk.

 

Ellers slutter jeg meg til gratulantene av fargeklatten Skipper Worse.

 

Ha et Godt Nytt År!

 

Mvh Bern

Redigert av Bern (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er mulig at Worse aksepterer benevnelsen ”flyvebro”, men du skal ikke være for sikker. Jeg har lagt merke til at han synes flybridge er ”litt respektløst". Skal du være på den sikre siden må du kalle det promenadedekk.

 

Ellers slutter jeg meg til gratulantene av fargeklatten Skipper Worse.

 

Ha et Godt Nytt År!

 

Mvh Bern

Jeg kaller det bare for worseplattform - enkelt og greit :flag:

Gratulerer med utnevnelsen Worse.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...