Jump to content

Styrekonsoll, dyrt?


Sinten

Recommended Posts

Til bastard30000

Bytta ikkje du styresystem i båten din i fjor? Eller var det berre noko "gir-skifte-greier"? uansett brukte du ultraflex styre/girkablar, eller vart det kjede og tannhjul opplegg i steden for :confused:

 

Forresten trur du at dei har slike båt delar hos ein bilopphoggar? (eg har funne ein)

Mnja, husker ikke helt jeg nå. Men jeg skal ha hydraulisk styring, så jeg har 2 teleflexer liggende.

Men de er med tannstag og ikke snekke så den får du ikke plass til inne i en konsoll tror jeg.

Kan ta et bilde og ett mål hvis det kunne være intressant.

Pris? kan sikkert bli enig om en billig pris hvis du kan bruke den :smiley:

 

Obs. tror kanskje det ikke går uansett fordi kabelen blir nok alfor lang, den er vel lengre enn båten din :blush:

Redigert av bastard30000 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det kan ikke bli mye, 150kr? Men siden eg ikke finner styresnekken, blir det vel litt dyrt å berre sende en gass/gir kontroll i posten....

 

Finner du ikke noe som selger både snekke og gass/gir brukt på internett da?

Ikkje "alt i eit" men det finst sikkert ein fjernkontroll her og ei snekke der. men det vert som du seier litt dyrt med tanke på frakt.

 

PS: Kan du ikkje leite litt ekstra etter styresnekka, (hint hint) Du er sikkert berre glad for å bli kvitt den :flag:

Redigert av Sinten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har som sagt en snekke uten ratt og konsoll, men hvor lang er båten din da?

Båten er 10-11 fot lang. Men var det ikkje tannstang eller kva du no kalt det for? Trur ikkje eg for plass til dette. Eller forresten du kan jo sjå sjølv. Eg har tenkt på den konsollen som det er linkt til tidligare på denne tråden.
Link to post
Share on other sites

Ok. En 10 fots plastjolle hadde sikkert den konsollen passet fint i :smiley:

Men skal eg "putte" konsollen ut til eine sida eller skal eg ha den midt montert trur du? Viss eg skal ha den i sida må eg sikker kutte og lappe litt i konsollen for å få den til å passe trur du det går ann? Bredden frå "ripe til ripe" innvendig, heilt bakerst i båten(der den er breiest) er ca 135cm til 140 cm.

 

:sailing:

Link to post
Share on other sites

"Er det nokon som har nokon gode råd når det gjeldt dette med å montere styrekonsoll, er det i det heile tatt verdt det på ein så liten båt? Det kostar jo nesten like mykje som eg betalte for heile båten og motoren til saman.(5000kr for heile pakka)"

 

Personlig ville jeg ikke hatt konsoll på en så liten båt, så sant du ikke skal ha mer enn 15 HK på den. Det stjeler plass, båten går saktere pga. økt vekt, og blir tregere å manøvrere. Skal du derimot ha 20 eller 25 HK, bør du ha det...

Link to post
Share on other sites

Nei eg har aldri vore bort i glasfiber før, men det kan eg nok lære meg. Men er det ikkje slik at ein må ha maske og helst vere ute i frisk luft når ein driv med glassfiber?

Dessutan så er det innmaten til styrekonsollen som koster penger eg ikkje har.

 

:flag:

Frisk luft? Maske? Neida! Det er lukter BARE godt og det er IKKE farlig! Hmmmm.... Skulle si noe annet også, men jeg glemte det.... :wink:
Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

Hallo folkens, på tide å blåse liv i denne tråden att. :flag:

 

Litt før jul (i fjor vert det vel :crazy: ) fekk eg tak i styresnekke og kontrollboks av ein her på forumet til ein relativt billig penge, men eg manglar framleis konsoll. Så i går når eg kjeda meg så begynte eg såvitt på noko tynne finer greier som eg skal legge glassfiber utanpå. Men med tanke på min glassfiber erfaring så tenkte eg det kunne vere greit med eit par spørsmål her før eg kjem for langt :wink:

 

Tipper at fineren eg bruker er om lag 3mm, er dette for tynt sjølv med mange lag glassfiber på?

 

Sist gong eg støypte noko i glassfiber løsna noko av det etter relativt lite belastning. Her var det riktig nok glatt gelcoat som knapt var vaska :blush: men eine sida av fineren eg bruker no er også ganske glatt, så kva må eg gjere for å vere sikker på at det heng denne gongen? Har alt rubba litt med sandpapir (60) men synst det er ganske glatt endå, vil det vere bedre med stålbørste kanskje?

 

Kjem med bilder i løpet av veka, er egenkonstruert design nemlig :wink:

Link to post
Share on other sites

Sist gong eg støypte noko i glassfiber løsna noko av det etter relativt lite belastning. Her var det riktig nok glatt gelcoat som knapt var vaska :blush: men eine sida av fineren eg bruker no er også ganske glatt, så kva må eg gjere for å vere sikker på at det heng denne gongen?

Det beste er jo om du kan kvitte deg med finéren etter at du har brukt den til forskaling. Glassfiber på treverk gjør at treverket råtner.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...