Jump to content

Styrekonsoll, dyrt?


Sinten

Recommended Posts

Prøvde også å støype i kjelleren, men dette anbefales ikke. Alt luktet og smaket poylester i flere uker etterpå.

Eg reparerte optimistjollen min med polyester i kjellerstuen 3 dager før jul for 2 år siden...

Var ikkje så populært når me sko ha selskapet på julaften.. Gjør ikkje det igjen :crazy:

 

Kom akkurat tilbake. Hadde ikkje noko form for varme på den då eg gjekk :blush: ups.

Få gå tilbake og setje på ein lyskastar...

Det bør du appsulutt!

 

:flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Vel fann to lyskastarar, den eine utan leidning og den andre utan pære :headbang: . Så eg får berre krysse fingrane å håpe på det beste. Er jo berre "grunninga" på pluggen, så så lenge det ikkje er klissete er det greit nok.

 

Må få fikse pære og leidnong til helga i allefall :headbang:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Meiner det skal gå utan å kutte noko, men det får eg sjå meir på i morgo...

Du hadde vist rett... :headbang:

Ble i tvil så jeg tok turen i kjelleren og fant en slik lyskaster, skrudde den opp og så..

Mellom føleren og lyskasteren var det en boks (som strømkabelen gjekk inn i) Her var det ein sokkerbit som samle alle ledningene.

Der var det bare til å koble ut ledningene til føleren og koble til ledningene til strømmen!

 

Lykke til :smash:

 

:flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Mellom føleren og lyskasteren var det en boks (som strømkabelen gjekk inn i) Her var det ein sokkerbit som samle alle ledningene.

Der var det bare til å koble ut ledningene til føleren og koble til ledningene til strømmen!

Jepp, sånn er det på lyskastaren min også. Eg løyste dei 3 leidningane som gjekk til følaren, og sjølve følaren hang å ei gjenga plaststang som berre var skru rett av, så no har eg følaren på lur i tilfelle eg vil setje den på igjen seinare. Kan jo også bruke følaren til eit heimesnekkra alarmsystem viss eg skulle få lyst :wink:

 

Polyesteren var litt seig no eit heilt døgn etter den vart smurt, ikkje bra :nonod: .

Er det nokon som veit om herdeprossesen vil starte att når den vert varma opp att? For viss den er avhengig av 15+ så har den jo eigentleg aldri begynt. Eg har i alle fall sett pluggen under eit slags "drivhus" av byggeplast ilag med lyskastaren, så får eg berre vente å sjå om herdeprosessen set i gong når/viss det vert varmt nok.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Ikke annet en brannfaren kanskje :wink:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Nope. hallogen lyskastere og plast telt og trevirke er brannfarlige greier

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Nope. hallogen lyskastere og plast telt og trevirke er brannfarlige greier

Har god avstand mellom lyskastaren og plasten. Bygningen står endå i alle fall så eg går ut ifrå det har gått greit i natt. Skal bort å "inspisere" no.

 

Denne gongen spør eg litt på førehand slik at eg ungår fleire "nesten-fiaskoar" :wink:

 

Når eg støypte litt i fjor somar, opplevde eg at strøk nr 2 med polyester løyste opp strøk nr 1 som var herda. Er dette normalt, eller har eg ikkje latt strøk nr 1 herde lenge nok eller ved for lav temperatur? Dette må eg i alle fall unngå no som strøk nr 2 (med matte) skal løyse i frå det første. Bør eg smøre eit strøk med ein eller anna form for maling som "sperre" mellom polyester strøka :confused:

 

Har framleis mykje å lære om polyester og glassfiber, er liksom tre som er mi greie :yesnod:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Når eg støypte litt i fjor somar, opplevde eg at strøk nr 2 med polyester løyste opp strøk nr 1 som var herda. Er dette normalt

 

Hørtes rart ut.. :confused:

Det har aldri jeg opplevd. Trodde det som var herda var herda, for å sei det sånn.. Men det kan jo vere at 1. strøk ikkje var herda som vi seiar.. Klare ikkje heilt å se ka så kan være grunen til at det sjedde, men lar du 1.strøk herde skikkelig så budre det gå helt fint! :yesnod:

 

Sikkert ikkje mye te hjelp, men eg tror det ska gå bra.. :diving:

 

:flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Må berre legge ut eit par bileter av "varmebua" eg har laga meg.

Bilde024.jpg

 

Bilde025.jpg

 

Bilde022.jpg

 

Under plata som pluggen står på har eg lagt tre plastrøyr slik at heile plata lett kan dragast ut og inn når eg skal arbeide på den :yesnod:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Pluggen har no stått i bua si sia Torsdag kveld, så eg går ut i frå at polyesteren har herda godt nok no. Så her kjem eit par spørsmål:

Må sponplatene i pluggen vere heilt metta med polyester for at neste lag skal løyse i frå? Eg merka at polyesteren trekte godt inni sponen nokon plassar så den er framleis litt ru. Gjer det noko, eller vil polyesteren feste då? Viss eg vil "heilgradere" er vel det rette å mette sponen med eit strøk til før eg byrjer med sjølve støypinga slik at eg er sikker på at den løyser i frå, eller?

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

:eek: den var stor nok i alle fall.

 

Har akkurat vore på jernia for å kjøpe ny lyspære til den andre lyskastaren, men dei hadde ikkje fleire 150 watt pærer igjen :headbang:

Så eg kjøpte like greit ein ny 500 watt lyskastar med pære i :wink:

 

Så no skal det bli godt og varmt i "bua" med 1 kilowatt som varme/lys-kjelde :yesnod:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...