Jump to content

Styrekonsoll, dyrt?


Sinten

Recommended Posts

Nå tror jeg du skal stoppe og tenke etter sinten, før dette blir bare søl.

Det er viktig at alt du bruker når du laminerer har tilnærmet samme temperatur. Og den skal ikke under noen omstendigheter være under 18°. Helst over 20°.

Herding, eller lenking, av polyester henger hovedsakelig sammen med temperatur. Herdingen utvikler også en del varme selv, produksjon av frie radikaler og en masse sånt, når materialet går fra en tilstand til en annen. Hvis du laminerer på et underlag som er iskaldt, så vil yttersiden bråherde mens undersiden aldri vil komme igang. Siden polyester også krymper under herdingen, vil det oppstå spenninger i materialet og det vil kunne slå seg. Dessuten vil det lukte styren til evig tid. Bruker du en UV kilde, slik som en halogenlampe, til å tilføre varme, så blir det bare verre.

Vent til det blir varmt i været.

Link to post
Share on other sites

Det eg heldt på med no skal kunn feste til pluggen slik at eg kan smøre voks på den utan at det trekjer inni sponen. Desse to strøka eg har smurt på no treng altså ikkje gjere noko meir enn å henge fast til den skikkelege støypinga har begynt. Om eg venter til det vert varmare før eg byrjer med den skikkelige støypinga får eg heller sjå ann, men eg tviler på at eg gjer det...

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Nei, eg har ikkje det. Men heilt alvorleg, veit du kortid fristen går ut for å søkje :confused: ?

 

Tok turen innom rådgiver og plokka med meg et søknadsjema for i se i dag.. (Hu hadde desverre ikje på nynorsk, men du forstår vell bokmål :wink: )

 

Blir så mye mas med dette bildegreiene her inne så jeg sender deg forsiden på den e-post adressen du har oppgitt, så kan du lese selv :smash:

 

Regner med denne lånekassen er landsdekkende, det sto i allefall ikke noe annet.. :crazy:

www.lanekassen.no

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Lurer på å setje i gong med støypinga i morgo, men eg har ikkje fått tak i slippmiddel :sad:

 

eysteind sa noko om å bruke vanleg bilvoks, men skal denne i såfall brukast på vanleg måte som når ein voksar bilar, eller skal det liggje igjen eit tjukt lag :confused:

 

Tingen er at eigentleg så har eg ikkje bilvoks ein gong, eg har derimot ei flaske med Biltema Flytende hardvoks til båt... Dersom poenget med voks er at det skal liggje att eit tjukt lag vil ikkje hardvoksen ha noko effekt, men dersom poenget er å gjere det glatt kan det jo hende at denne gjer nytten?

 

Nokon som veit :confused: ?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Har no smurt fire lag formvoks på pluggen med over seks timar mellom kvart lag, heldt dette for å få av-støypen til å løyse i frå pluggen? Det stod noko på boksen om at ein måtte vente 24 timar frå siste laget vart påført til ein kunne byrje med støypinga, er dette viktig, eller går det fint å byrje støypinga 12-14 timar etter siste lag med voks vart påført? Har veldig lyst til å komme i gong i morgo...:smiley:

 

Men no går eg og legg meg :sleep:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Du har sikkert nok voks. Har du slippmiddel, tar du på dette før du legger på gelgoaten... Et tips når du skal løyse formen fra pluggen: Lag ned noen kiler som du kiler mellom formen og pluggen. Løsner ikke formen da, fyller du vann mellom pluggen og formen. Etterkvart hører du noen stygge lyder, så løsner det...

 

Lykke til!

Link to post
Share on other sites

Har ikkje slippmiddel, tenkte det skulle halde med formvoks... Bør eg støype heilt ferdig før eg prøver å løyse støypen i frå pluggen eller bør prøve på dette allerede etter første laget med matte og polyester?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Støypte siste laget i går, og løyste i frå pluggen i dag. Fekk ikkje støypen til å løyse i frå pluggen over alt, så pluggen måtte rivast for å få alt laust :cryin: .

 

Synst at konsollen er litt tynn endå så eg trur eg støyper i eit par lag til på innsida, reknar med det går greit viss eg pusser med grovt sannpapir og vasker med aceton. Er det nokon her som har ei formeining kor tjukk konsollveggane bør bli til slutt, eventuelt om nokon av veggane bør vere tjukkare enn andre? Bør eg gjere noko for å stive den av eller kjem dette seg når den vert festa til båten?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Om du må stive av er vanskelig å svare på uten å ha sett den men den blir vel bra avstivet når du fester den skulle jeg tro. Når det gjelder aceton og slipepapir er det vel slik at du bør avfette best mulig før du pusser for å ikke dra dritt i pusse sporene. Avfett også etter at pussingen er gjort

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Sei ikkje det. Glasfibermatte fekk eg til bursdagen i fjor, sponplate og finer var frå ein gamal vegg, så det var boss uansett. Har også rikelig med sparkel og "Topcoat" igjen frå i fjor, så det einaste eg har brukt pengar på så langt er ein boks med formvoks til 198 kr :wink: .

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Har nok ikkje det. Men trur det skal ligge eit par bilder i denne tråden av pluggen til den og den skal jo i teorien vere lik konsollen... :wink:

 

Lagt til: Har forresten kutta litt av den. Orginal høgde var 70 cm :eek: , no er den om lag 65 cm.

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Har jo verken sparkla eller malt endå, så det er ikkje så voldsomt mykje å sjå på endå.

 

Jon-Kåre:

Kjem på at eg er tom for aceton, funker det å avfette med rødsprit :confused: . Greide i alle fall fint å vaske kosten og rulla i dette, er det mykje dei same greiene i aceton og rødsprit kanskje?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...