Skaaden Svart 3.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2006 Mulig at Skaaden med sin nye s/s Frøydis også kommer, fire tjueåringer. Går vi fortsatt som ungdom?vi sier voksne..hehe Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 3.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2006 Jeg har kjempelyst og håper jeg får til å komme. Arnegrut er 8.05 lang, 2.77 bred pg stikker 1.55 dypt. Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
gaia Svart 3.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2006 Gaia og Tuffff melder seg på med totalt to voksne og båt på 9,15 x 3,18 meter - stikker 1,72 dypt. Spennende mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2006 Dette er jo det triveligste båttreffet i sesongen! Hilsen Syvert Dette er hva jeg kaller gladmelding og øker iver og lyst til og lage et enda bedre treff til sommer'n . Å få en slik possetiv tilbakemelding gjør jobben enda lettere PS:vi sees vel på et treff før det Syvert Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
M/S Bastard Svart 4.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2006 Dette er hva jeg kaller gladmelding og øker iver og lyst til og lage et enda bedre treff til sommer'n . Å få en slik possetiv tilbakemelding gjør jobben enda lettere PS:vi sees vel på et treff før det Syvert Tine II Sjølsagt må dette treffet overgå det forrige Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2006 Sjølsagt må dette treffet overgå det forrige skall det overgå........då sjunker brygga! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 6.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2006 Oppdatert deltagerliste pr. 6. februar. Gi meg beskjed hvis jeg har glemt noe! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 6.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2006 Jeg tror du har glemt mange, - ser ingen liste jeg! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gerhard Svart 6.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2006 (redigert) Jeg tror du har glemt mange, - ser ingen liste jeg! Lars H. Listen ligger som 2. innlegg i tråden.Direktelink: Pil i orange sirkel nedenfor. Gerhard Redigert 6.Februar.2006 av Gerhard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 6.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2006 Antagelig blir Slagskibet liggende begge dager,det er tross alt mange å hilse på. 25 fot,2,75 m bred,dypgående 0,86m . Skonummeret er fremdeles størrelse 44. Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Hei. I år vil "ælvefolket" være med på treff, har ikke meldt meg på tideligere så dette kan bli spennende. Heira er 30 fot og 3,25bred, har ellers ingen spesielle ønsker men kommer tidelig på fredag. Det blir muligens bare en voksen da admiralinnen skal til Prahe denne helgen Meld meg på. Mvh Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
trulte Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Jeg vet ikke om du har droppet det med vilje. men Trulte-bikkja står ikke i manntallet. Kanskje ikke så farlig...? Sier ifra likevel. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 7.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Jeg vet ikke om du har droppet det med vilje. men Trulte-bikkja står ikke i manntallet. Kanskje ikke så farlig...? Sier ifra likevel. Her dropper vi ingen med vilje skal jeg si deg. Trulte-bikkja er herved oppført. Måtte den også glede seg. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
trulte Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Den gleder seg så den nesten ikke kan vente. Ser ut til å bli en stor gjeng dette her. Vi gleder oss! Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 (redigert) Vi vil svært gjerne stille på dette store treffet! To godt voksne, med en 36-foter, bredde 3,5 og dybde 1 m. Gleder oss allerede! Redigert 7.Februar.2006 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Vi vil svært gjerne stille på dette store treffet! To godt voksne, med en 36-foter, bredde 3,5 og dybde 1 m. Gleder oss allerede! Er du klar for motorroms inspeksjon da Nimbuster? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 I aller høyeste grad! Kan nesten ikke vente med å åpne lukene.....! Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Det ser ut til at Sandviken skal ta seg en tur til fødebyen også. Med et litet forbehold eller to. men det snaker vi ikke om no. Det blir vel 2 voksne og ei på 9 og så har Hr. Braastad melt sin interesse sammen med noen små brune cubanere. Forøvrig har damen de vituale mål 945 cm lang + plattform ca50 cm bredde 345 cm + fendere Nå er denne damen utstyrt med sauegjære som er ubehaglig å klatre over hvis vi blir liggende longside langt inne. til etterettning. Sjekket mannskapslisten og så at Bace- Gabrielsen også er påmønstret denne helg. Ja, her blir det folksomt. Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 7.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 31 båter påmeldt så langt. Dette gleder vi oss til! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bliss X Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Blir det plass til så mange da Astor ? Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Er det mange ungdom i alderen 14-18 som skal være med på noen av båtene?? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 7.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Blir det plass til så mange da Astor ? Foreløpig ser det greit ut. Vi var noen fler i fjor. Nå skal de lokale, Bastard 3000 og TINE II undersøke om det kan fremskaffes flere brygger. Plan B: At de store må ligge ute på dregg. (Absolutt siste nødløsning, da vi ønsker at alle skal ligge inntil felleskapet) Her må vær og vind bestemme. Ut fra "Honnørbryggen" er det plass til mange utenpå hverandre. Her dregges det opp vekselsvis utover, fra de på 30 fot og oppover. Kos på bryggekanten Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
OT-flyktning Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 Er det mange ungdom i alderen 14-18 som skal være med på noen av båtene??Hvis vi kommer så blir det antagelig med en 15-åring - men vi er ennå ikke påmeldt. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2006 M/B Gamla mannskapet er vel +- 18 mener jeg Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 8.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2006 Jeg har kjempelyst og håper jeg får til å komme. Arnegrut er 8.05 lang, 2.77 bred pg stikker 1.55 dypt. Så jeg er oppført med en voksen på lista! Får nok ikke med kona , men har et håp om å få med en eller flere av ungene mine på 7, 9 og 11 år . Men det er for tidlig å si om de er klare eller ikke , det må jeg ta når treffet nærmer seg . Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.