OT-flyktning Svart 16.Mai.2005 Del på Facebook Svart 16.Mai.2005 Bærbart ekkolodd Obs: salget fom 23.5. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 16.Mai.2005 Del på Facebook Svart 16.Mai.2005 52 Ah batterier for kr 200 ,- stk. Batterier Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
880 Svart 23.Mai.2005 Del på Facebook Svart 23.Mai.2005 Kan dette vere noe i jolla... http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o....erbart_ekkolodd Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
M/S Bastard Svart 24.Mai.2005 Del på Facebook Svart 24.Mai.2005 (redigert) Fant ikke tråden hvor denne batteri indikatoren var, så da legger jeg den her i stedet Indikator og masse annet snacks "diodevoltmeter" 269 dkr Redigert 24.Mai.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 24.Mai.2005 Del på Facebook Svart 24.Mai.2005 Bærbart ekkolodd Obs: salget fom 23.5. <{POST_SNAPBACK}> Virker kun på grunt vann, 1-24m står det. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Mai.2005 Del på Facebook Svart 24.Mai.2005 Virker kun på grunt vann, 1-24m står det. <{POST_SNAPBACK}> Kanskje noe å sitte på baugen med og sjekke om det er dypt nok? Kan jo kaste den litt forover også og lure seg forsiktig innover... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Platt Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 27 fot Rolvsnes snekke, kr. 5.000,- Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Europris i Tønsberg har feinsag til 199,99. Prisen på den hos vanlig Maxbo/Byggmakker m.m er 3.700,- Det eneste som er dårlig på saga hos Europris (som jeg har sett etter littegranne bruk) er sagbladet, så kjøp nytt blad hos Maxbo/Byggmakker e.l til 225,- og du har en fin fein-sag. Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
FredT Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Europris i Tønsberg har feinsag til 199,99. <{POST_SNAPBACK}> Kjøpte en slik hos Europris Fredrikstad i går. Testet i dag - det var da helt fantastisk. "sank" rett gjennom en 15mm finerplate nesten som en kniv i litt hardt smør. Nå vet jeg også at det er en feinsag jeg har ;-)) visste ikke at den het det! Man lærer. mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
vidarbre Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Ordet "feinsag" finnes ikke på google engang, hva er det? Dere mener ikke bajonettsag? Sitér dette innlegget Vidar Breivik "GALANT" - LA2008 - 91376075 - Neverdal båtforening '87 Saga 25 CC HT med '96 AD31P-A og DP-D1, J6 Link to post
Verrie Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Nå vet jeg også at det er en feinsag jeg har ;-)) <{POST_SNAPBACK}> Det heter ikke feinsag, men Multikutter fra leverandøren Fein, og for å gjør forvirringen total, så er Multikutter fra Fein 2600 i pris og oppover. Det dere har er maskin lisensiert fra fein, men satt produksjon bort til Powercraft. Dette til orientering.... (denne maskinen er forøvrig omtalt i en del andre innlegg på forumet) Ordet "feinsag" finnes ikke på google engang, hva er det? Dere mener ikke bajonettsag? <{POST_SNAPBACK}> Se mitt svar ovenfor.... Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Dere mener ikke bajonettsag? <{POST_SNAPBACK}> Nei! Dette er en Fein Multimaster. Mer info hos importøren Charlie Storm Messel A/S. Et flott verktøy med et hav av bruksmuligheter. Jeg kjøpte min i sin tid for å fjerne gammel Sikaflex natemasse på dekket. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Er kvaliteten den samme på Fein som den lisensierte? Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Er kvaliteten den samme på Fein som den lisensierte? <{POST_SNAPBACK}> Jeg har brukt begge deler, utfra det jeg kan se, er de like i funksjonalitet og kvalitet. Det eneste jeg kan sette fingeren på, er at den kopierte bråker vesentlig mer enn den originale. Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Har de den på alle Europrisbutikker? Jeg har lett etter den i Kristiansand uten resultat. ikke sett på Europris. Har kun funnet den orginale Fein, og den synes jeg er for dyr. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Har ikke sett den i Holmestrand heller! Hvis noen føler seg kallet til og handle en slik billig for meg så blir jeg glad Betaler selvfølgelig frakt og litt til hvis det trengs Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Sist jeg var på byggmakker hadde de der, de har også (sett i reklame) denne på montèr og bygger`n, sjekk dette i deres nabolag.... Når dere kjøper, få også med katalogen for knivutvalget. Der vil dere se at der finnes spesielle natekniver. Jeg fjernet for 2 år siden alle nater på en 32 foter på dollbord, fremre og aktre dekk samt cabintak på ca 2 timer, uten noen form for sår på teaken. Der er også et bredt utvalg av type kniver, mtp bredde i tillegg til pusseplater etc..... Desverre er tilbehør om enn så lenge høyt priset, men antar dette vil falle i pris, da jeg ser at "annenhver" båteier etterhvert anskaffer denne.... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Går det an og bestille en derfra? Jeg har ingen sånne i umiddelbar nærhet (tror jeg) Tønsberg kan hende men jeg er ikke på de kanter om dagen. Snekrer tak hos naboen og snekrer båt. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Har man først prøvet en slik Fein er det vanskelig å klare seg uten. En kopi selges nå hos Europris for kr.200,- og ser ut til å funke OK. Medfølgende sagblad var ubrukbart, men orginalt Fein tilbehør passer rett på. Et Fein blad koster dog mer enn Europris-maskina. Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Har ikke sett den i Holmestrand heller! Hvis noen føler seg kallet til og handle en slik billig for meg så blir jeg glad Betaler selvfølgelig frakt og litt til hvis det trengs <{POST_SNAPBACK}> Hei Bastard, Jeg kjøper gjerne en til deg hos Europris Fr.stad - og kan eventuelt ta den med til Hortenstreffet om du han vente så lenge. mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Flott! Om jeg kan vente vet jeg ikke enda, men det er greit og sikre seg en uansett! Takker Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Europris i Horten da ? Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Platt Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 (redigert) Har du sett denne, Bastard?? 46 fot Nordlandskutter (som flyter og går), minstepris kr. 20.000,- 42 fot... Redigert 25.Mai.2005 av FrankA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 (redigert) Eller jeg kan skaffe en til deg fra Tønsberg, Bastard3000. Har en kollega som bor i Holmestrand som sikkert fikser frakt til Esso eller noe. Ring meg på 92033516 imorgen (idag) hvis du vil.. Jeg sitter i møte hele dagen og tar ikke tlf, men legg igjen beskjed på svarern så ordner vi det. eller send sms :-) Skarpnes9100 Redigert 26.Mai.2005 av Skarpnes9100 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
M/S Bastard Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Her var det villige sjeler det setter jeg pris på. Gir en tilbakemelding i kveld. FrankA: Prisen er ikke så mye og si på men jeg vil ikke ha kutter. Det er som regel en del råte i hekken på dem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.