M/S Bastard Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Se her, også gratis da gitt Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 (redigert) Fant ikke tråden hvor denne batteri indikatoren var, så da legger jeg den her i stedet Indikator og masse annet snacks "diodevoltmeter" 269 dkr <{POST_SNAPBACK}> Da tror jeg denne fra Biltema kanskje er like bra - til kr 65,- http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82730 Kjøpte to stykker i går og fikk en tekniker på jobben til å bygge den ene om til 24 volt, da jeg har egen 24v bank til ankervinsjer og baugpropell med separat 24v dymano. Ombyggingen var en bagatell (Zenerdiode med rett verdi på rett plass!) Selv om "diodevoltmetrene" ikke er monterte enda tror jeg dette blir bra som indikasjon på batteri- og ladetilstand. Strømtrekk er ca. 40 - 50 mA har jeg målt, så det bør være til å leve med. mvh FredT Redigert 26.Mai.2005 av FredT (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Morten_L Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Har de den på alle Europrisbutikker? Jeg har lett etter den i Kristiansand uten resultat. ikke sett på Europris. Har kun funnet den orginale Fein, og den synes jeg er for dyr. <{POST_SNAPBACK}> Var ute i samme ærend som deg i dag i Kristiansand, de får inn 12 stk på Europris Vågsbygd mandag eller tirsdag til uka. Morten Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 32 Fot Dorry gis bort mot avhenting i Stavanger Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 29.Mai.2005 Del på Facebook Svart 29.Mai.2005 Princess 38,5' Skrog. Selges uten minstepris - Østfold Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 29.Mai.2005 Del på Facebook Svart 29.Mai.2005 Europris i Tønsberg har feinsag til 199,99. Prisen på den hos vanlig Maxbo/Byggmakker m.m er 3.700,- Det eneste som er dårlig på saga hos Europris (som jeg har sett etter littegranne bruk) er sagbladet, så kjøp nytt blad hos Maxbo/Byggmakker e.l til 225,- og du har en fin fein-sag. Skarpnes9100 <{POST_SNAPBACK}> Jeg fikk en sånn, kjøpt på Europris på Straume, Bergen. Jeg tror ikke at den gikk i 5 sek. Gjett hvem der stiller på Europris, med en gang de åpner i morgen Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Windy37GM Svart 29.Mai.2005 Del på Facebook Svart 29.Mai.2005 Bytt blad.. Det som følger med er ræva. Og la sagen jobbe seg igjennom uten å presse den. Ikke dytt hardt... Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 29.Mai.2005 Del på Facebook Svart 29.Mai.2005 Jeg kom ikke så langt, fikk ikke bladet i nærheten av planken engang, før hele herligheten stoppede. Fullstendig død Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Geir Svart 30.Mai.2005 Del på Facebook Svart 30.Mai.2005 (redigert) Sabb motor (Denne var borte etter veldig kort tid) Redigert 30.Mai.2005 av Geir (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Mai.2005 Del på Facebook Svart 30.Mai.2005 Hei. Hva med: "Forget-me-not panties™ have built-in GPS and unique sensor technology giving you the forget-me-not advantage. " Du får den her Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ludde30 Svart 30.Mai.2005 Del på Facebook Svart 30.Mai.2005 Spørs om frua syns den varianten der er ok. Kanskje greit å ikke si noe om egenskapene Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
M/S Bastard Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Billig prosjekter Lido 23 prosjekt 20 lapper 30 fot prosjekt 3 lapper lyst på selv da men... 23 fot prosjekt 3 lapper Arendalsnekke 24, 4 lapper Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 31.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Mulighet for den nevenyttige. 35 fot aluminiumsskrog med medfølgende sveiseapparat. Selges på QXL.no. Auksjonen går ut 9. juni. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=1&Catg=11556 Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Den som hadde hatt stor hage, ingen naboer og mye penger...... Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Den som hadde hatt stor hage, ingen naboer og mye penger...... <{POST_SNAPBACK}> Hadde kjøpt seg en feridig båt Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
ok67 Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Hadde kjøpt seg en feridig båt <{POST_SNAPBACK}> Ikke om du er slik som meg som liker å ha noe å pusle med.....Dessuten kan du da få en mye større båt for de samme pengene, bare se på Dilla Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 31.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 ...Dessuten kan du da få en mye større båt for de samme pengene Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Jeg ville i alle tilfelle sjekket mer om skrogformen før jeg satset på så stort prosjekt. Jeg vet ikke om bildet er riktig, men profilen ser suspekt ut, etter min mening. Denne båten må da vel "halvplane" med nesa i været. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
OT-flyktning Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Ukens Lidl for båtfolk: Osram campinglykt - samme som hos Clas for 298 - her 129.- PortaPotti 345 (virker som om det er originalen - oppgitte målene stemmer på millimetern med Maritim sine), 329,- istedenfor Maritim sine 1021,- f.o.m torsdag 2.6. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 31.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Sikret meg nettopp 700 stk (!) rustfrie skruer på Ebay til £9.99 . Ikke mange skruene jeg hadde fått hos den lokale jernvareforhandlere til samme prisen. Et søk hos på 'stainless' på Ebay i kategorien Home > All Categories > Automotive > Other Vehicle Parts & Accs > Boats & Watercraft viser at det er flere rustfrie skruer og få kjøpt til lignende priser. Tipset er herved overbragt! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Sikret meg nettopp 700 stk (!) rustfrie skruer på Ebay.co.uk til £9.99 . Ikke mange skruene jeg hadde fått hos den lokale jernvareforhandlere til samme prisen. Et søk hos Ebay på stainless viser at det er flere rustfrie skruer og få kjøpt til lignende priser. Tipset er herved overbragt! <{POST_SNAPBACK}> Billig det men hva med frakten da? dette blir jo tungt. Men det spares vel inn på at selve skruene var rimelige Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Hei. Rustfrie, eller syrefaste skruer? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Suzuki Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Stainless = rustfritt Acid proof = syrefast Normalt ...... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Batdilla Svart 31.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Billig det men hva med frakten da? dette blir jo tungt.Frakten kommer ikke på mer enn £5.50, så jeg har enda ganske mange hundrelapper og gå på i forhold til et tilsvarende antall skruer kjøpt lokalt. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Dette MÅ da være noe for bastard? Åsså så billi'a, gitt........... 16m skøyte, bobåt/ikke kystskipper krav, gis bort Adressen er: Hotell Borge - 3132 Husøysund (Vestfold?) Sett deg på mopp'en, bastard! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.