M/S Bastard Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Har ikke råd til båtplass for denne nå. uten motor er den og, må jo slepes da. Men slep ordner vel du Walter Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Klart vi trår til med slep! Astor stiller gjerne opp med slepetrosse! Med kurs for Holmestrand. Ring, ring, så er den din!! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Avsluttet2 Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=111...DL351903&pos=12 Billige kalesjer fra konkursbo..... tj Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Klart vi trår til med slep! Astor stiller gjerne opp med slepetrosse! Med kurs for Holmestrand. Ring, ring, så er den din!! <{POST_SNAPBACK}> Takk! Men jeg tør ikke flere båter nå. Bastarden må på vannet først. Og så kommer jeg til og legge litt penger i en skøyte. En som har renovert skrog. Kjøpe og selge båt til jeg har nok pæng Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Takk! Men jeg tør ikke flere båter nå. Bastarden må på vannet først. Og så kommer jeg til og legge litt penger i en skøyte. En som har renovert skrog. Kjøpe og selge båt til jeg har nok pæng <{POST_SNAPBACK}> Og jeg som var på vei til Astor med kurs for Husøysundet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
M/S Bastard Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Og jeg som var på vei til Astor med kurs for Husøysundet. <{POST_SNAPBACK}> Ja ikke sant Det er helt klart fristende. Men ....nei. Må nok ha noe som jeg vet er 100% ok under vannlinja ihvertfall og motor som er ok. Neste båt må være noe jeg kan bruke med en gang. Nå har vi misbrukt tråden Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 1.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Helt ny Volvo MD2B med MS gear (Null timer!). 35000 svenske kroner, hvilket tilsvarer 30331 norske kroner i skrivende stund. Kjenner ikke prisene på disse motorene, men det foresvever meg at dette ikke er helt hinsidiges. Riktignok er annonsen fra 4. mai, men trenger man en slik motor, er det kanskje verdt å ringe vedkommende og legge inn et skambud? http://www.blocket.se/view/4984580.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Riktignok er annonsen fra 4. mai, og motoren fra tidlig 70 tall... Selv om den er gått 0 timer, er dette en grisepris. Sprekker du en topp etter et år eller 4, har du trøbbel. Det finnes ikke lengre som reservedel Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Batdilla Svart 1.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 ...Selv om den er gått 0 timer, er dette en grisepris. Sprekker du en topp etter et år eller 4, har du trøbbel. Det finnes ikke lengre som reservedelOK. Tipset var kanskje ikke et tips da. Lar den stå i tilfelle noen skulle mene noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 OK. Tipset var kanskje ikke et tips da. Lar den stå i tilfelle noen skulle mene noe annet. <{POST_SNAPBACK}> Si det. Motoren koster MYE mer som deler. Og her finnes absolutt alle deler, ferdig sammesatt og testet, til en grei pris.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Das_Boot Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 (redigert) Helt ny Volvo MD2B med MS gear (Null timer!). 35000 svenske kroner, hvilket tilsvarer 30331 norske kroner i skrivende stund. Kjenner ikke prisene på disse motorene, men det foresvever meg at dette ikke er helt hinsidiges. Riktignok er annonsen fra 4. mai, men trenger man en slik motor, er det kanskje verdt å ringe vedkommende og legge inn et skambud? http://www.blocket.se/view/4984580.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 <{POST_SNAPBACK}> Vi hadde en slik motor for mange år siden. Det jeg husker best var at vi bare hadde problemer med den. Redigert 1.Juni.2005 av Das_Boot (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 1.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Båtplast 7kg. Glasfiber plast -05 (Orto), perfekt till att plasta båten med. Finns på Gärdet. Pris 400kr Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 1986-modell Princess 35 til GBP 49.950 -- Røverkjøp? Synd at Dilla allerede har handlet ... Denne er jo perfekt for det norske avgiftsniveauet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
FredT Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Etter tre dagers jakt har det endelig lykkes meg å få tak i flere "Fein"-sager på Europris. I ren lykke over at de fantes kjøpte jeg nok ett par stykker mere enn de jag hadde lovet å skaffe en slik til. Har tenkt å ta dem med til Hortenstreffet - eller de kan avhentes hos meg i Sarpsborg for selvkost. (kr 200,-) mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Batdilla Svart 1.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 ....Synd at Dilla allerede har handlet ... Denne er jo perfekt for det norske avgiftsniveauet.1 x BMC 50hp? Nei, da takker jeg meg heller til mine en gang i tiden 2 x 210HK. Sparker litt mer det. Anskaffet forøvrig meg en slik Fein sak jeg også. Kunne liksom ikke være uten når så mange andre har kjøpt det. Om ikke annet, kan den få ta opp plass i Dillebua. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Etter tre dagers jakt har det endelig lykkes meg å få tak i flere "Fein"-sager på Europris. I ren lykke over at de fantes kjøpte jeg nok ett par stykker mere enn de jag hadde lovet å skaffe en slik til. Har tenkt å ta dem med til Hortenstreffet - eller de kan avhentes hos meg i Sarpsborg for selvkost. (kr 200,-) mvh FredT <{POST_SNAPBACK}> Jeg var i Europris butikken, på Straume/Bergen og fikk byttet min, der hadde de flere, og får inn små partier (20-25 stk) med jevne mellemrum, så hvis noen trenger en sånn, og ikke kan finne den i den lokale Europris, så kan jeg gjerne være behjelpelig. Ps. Utstyret som følger med, er som tidligere nevnt RD (Ren Dritt). Sagklingen som fulgte med min maskin, delte seg i to noen sekunder etter at jeg startede maskinen, men det orginale utstyr passer på, og er bra (og dyrt) Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Skipper Worse Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 1 x BMC 50hp? Tja. Si ikke det. Lemp ut BMC'en, ta båten inn til Norge, sett inn to KAMD 44 eller et par GM V8'ere i vips! så har du en superb båt. Du slipper i alle fall hk-avg. på gamle slitne maskiner med denne her. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Walter_S Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Skåpsluckor i massiv mahogny till båt Finnes i Kungsbacka / Sverige: ......Säljes per st eller parti. Har ca 100 luckor. Styckpris 175:- eller 125:-/st vid parti..... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
ok67 Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Anskaffet forøvrig meg en slik Fein sak jeg også. Kunne liksom ikke være uten når så mange andre har kjøpt det. Om ikke annet, kan den få ta opp plass i Dillebua. <{POST_SNAPBACK}> Har også kjøpt en slik Fein kopi på Europris, vet ikke helt hva jeg skal bruke den til ennå. Men siden alle snakker om den og jeg bygger båt så måtte jeg bare ha den. Var det noen som sa: Kjekt å ha Du får nok helt sikker bruk for den en dag Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 2.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Kjekt å ha - Du får nok helt sikker bruk for den en dag Jeg har slikt å gjøre - Jeg har slikt å føre - Så samler jeg vel på den og! Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 hm, mulig noen spøker med Walter_S eller skal han virkelige selge sin kommdalsbåt ? Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 billigbåt Er en rimlig liten sak her for den som har bruk for det. . Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Batdilla Svart 2.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 hm, mulig noen spøker med Walter_S eller skal han virkelige selge sin kommdalsbåt ?Du slipper ikke unna denne, Walter_S. Her må det en forklaring til. Denne annonsen er vi flere som lurer på. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 (redigert) ....Denne annonsen er vi flere som lurer på...... Åh? ...er det noe å lure på? (Var ikke helt klar over at jeg måtte "klarere" her på forhånd?) D'ække no mere hokus-pokus enn at jeg har bestemt meg for å (prøve) selge sjarken. Salget av "FLUKT" tar ikke helt av - (det er hva engelskmenn kaller for understatement!) - i løpet av en ukes avertering på finn.no har jeg mottatt 2 telefoner......... - Den ene var "noen" fra askim som avtalte tid for besiktigelse, sist søndag. Hverken så eller hørte noe mere fra de ..... - Den andre er en kar opp i Sortland, som snakker om å kjøpe "usett" - vet ikke hva jeg skal tro om det..... (skeptisisme er sundt, sier dem.....)? Hva det skyldes? Vet ikke - har heller ingen teorier. Mulig det er d****været, eller bare tiden, eller båten, eller motoren, eller fargen, eller......hva vet jeg? Redigert 2.Juni.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Verrie Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Walter, det at båten ikke er solgt, mener jeg bestemt vi kan skylde på været. Jeg er veldig overrasket over at denne ikke er gått enda. Riktig pris, ærlig annonse, flott båt etc. Med det samme godvære kommer, da går båten, det tror jeg. Det jeg imidlertid lurer på, er Walters sinnstemning dersom begge båtene fyker ut av dine hender eksempelvis samme helg. Antar du vil få lettere eller tyngre anfall av angst, eller er båten OK67 selger som frister Det lyser jo Walter av DEN båten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.