Christina 3 Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 Tenker at vi havner på Koster i helgen....nærmere bestemt Arholmen. Ser jo ikke så værst ut på lørdag, sol og lite vind. Sitér dette innlegget Link to post
Morty Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 Ille leit med sykdommen, Spacecab. En venn av meg fikk kort tid igjen av legene, men så, til legenes store undring stoppet utviklingen helt opp. Så ikke gi opp! Til Helgen: Har tenkt oss en tur til Strømstad, vi og. Tipper vi ankommer mellom 18 og 19.00 Noe som har erfaringer med maten på Laholmen forresten? Tenkte vi skulle slappe av med en bedre middag der. Lørdag blir det vel litt små-shopping, (les: bunkring) før vi stikker ut. Ikke helt fastlagt hvor, men fruen snakker om Saltø, rett syd for Strømstad. Noen med erfaringer herfra? Vil ha en plass hvor det er turmuligheter. Lørdag blir vel rel. rolig vindmessig, så det kan passe fint å surre litt rundt. Men, jeg har merket meg 8 -9 m/sek på søndag fra vest, så jeg holder meg nok nord for Gula Humpen. Skjønner vi kanskje får selskap i Strømstad, Manito. Morty Sitér dette innlegget Mvh Morty Link to post
Astor Svart 30.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 (redigert) Snart en måned siden siste overnattingstur, men nå bærer det til sjøs igjen. Hvor ferden går vites ikke i skrivende stund. Mulig pollen. Vi kommer oss sent ut, men jeg regner med at det ikke er den store trengeselen nå som nattetemperaturen nå er under 5 pluss. Neste helg derimot ligger det ann til Horten. Redigert: Vi skal kjøre svigermor til Slemmestad for familiebesøk. Deretter setter vi kursen mot en hyggelig havn. Redigert 30.August.2007 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Allan E Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 (redigert) Denne helgen arrangeres det Norges Cup for joller på fjorden her. 300 joller på vannet er jo kjekt og der trengs det hjelp. Redigert 30.August.2007 av Gladiator (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 Skal ha med en ekstra matros i helgen for første gang skal barnebarne bli med på helgtur ,spørs ossen det går da . Han er jo høyt å lavt og i 100 hele tia, men har jo hatt unger selv så det går vel bra håper jeg. Hvor turen går , ja det aner vi ikke enda. Etter noen dager med og trekke om skotta ombord , så ser vi fram til en tur.Litt kosligere her nu når den "flotte" grønne veluren på vegga er borte. Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
camo Svart 30.August.2007 Link til dette innlegget Svart 30.August.2007 hei,annkom modalen 16 30 i dag, blir liggene her til søndag,blir bading og bovling med barna i det nye "bryggjessottet" Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 Hei Det blir vel en tur til Sætreområdet denne helgen også. Nå tar jeg meg 2 uker fri, så det blir muligens noe lengre tur til uken. Den årlige dieselfylling av hustank og båt forgår til mandag. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 31.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 Vi sees sikkert utpå, Giver! Skal først til Slemmestad og så til pollen så det blir litt att og fram. God tur! Inge Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ludde Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 Må si jeg misunner alle dere som skal på sjøen. Her blir det hånballcup hele helgen, med overnatting på et misjonshus i Sarpsborg i sovepose. Ikke noe Dragsund med og ikke noe Trøsten er at høsten ennå er ung... Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Hansi Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 (redigert) Fjernet gummibåt og motor fra moderskibet i dag. Et sikkert tegn på at sommeren er på hell. Hvis ikke for mye vind blir det vel en dagstur til Stråholmen eller Jomfruland i morgen eller på søndag. Redigert 31.August.2007 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 (redigert) Helga blir vi hjemme, men har vært ute på sjøen fra tirsdag til idag. La oss på Geitøya, men det var få båter ute. En Tresfjord overnattet, mens de andre som innom var bare på dagstur. Trodde kanskje Lars stakk innom, men så ikke noe til ham. Måtte smake på Dr. Nielsen for første gang selv. Bra smak på den, og blir nok servert som ankerdram heretter. Stille og fredelig på sjøen nå om dagen. Noen bilder fra Gjetøya - noen kjenner seg sikkert igjen.... . Redigert 31.August.2007 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 Denne helgen er jeg halvsyk og må holde meg hjemme... Gleder meg til tran- sessongen som starter i morgen Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Wannskrækk Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 Skikkelig "OT-helg" her. Feirer bursdag på forskudd med utekonsert i hagen i morgen. Selvbygd telt, "scene", PA/backline, skalldyr/reker og 18 cava, 34 hvitvin og 15 rødvin, pils, 4 cognac, 2 Calvados, 2 whisky, 1 Gin og div likør (hvis noen liker sånt). 2 gasskaminer og 44 gjester. Kan dette gå bra? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 I morgen skal vimplene ned. 1 September-1 April er vimplene nede skal bortom sandpollen i morgen kansje, Forøvrig har B/R Vestbor kommet til Drøbak for og Bl.a fjerne drøbaksblinken med fast fyr. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Seilaren Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 I morgen skal vimplene ned. 1 September-1 April er vimplene nede Jaha? Er det BP vimpelen det er snakk om? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hilmar 2 Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 Den også. Kjøpt av Astors Båtservice, Men han klarer aldri og gå meg i næringa når det gjelder service på sjøen Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Seilaren Svart 31.August.2007 Link til dette innlegget Svart 31.August.2007 Er dette en uskrevet østlandsregel? Har aldri hørt om dette... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hilmar 2 Svart 1.September.2007 Link til dette innlegget Svart 1.September.2007 Jeg fant det på selv for jeg ligger ute hele året for og ungå unnødig slitasje Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Seilaren Svart 1.September.2007 Link til dette innlegget Svart 1.September.2007 Jaha. Er forsåvidt enig med deg der. Jeg tar ned vimpelen når det blåser mye.. vimpelen min får henge til masten blir tatt ned og båten satt på land Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 1.September.2007 Link til dette innlegget Svart 1.September.2007 (redigert) Denne helgen skulle egentlig jeg å Seilaren på seiltur, men han har blitt syk desverre Vi får ta det en annen helg. Redigert 1.September.2007 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 1.September.2007 Link til dette innlegget Svart 1.September.2007 Er egentlig litt glad for at jeg ble syk når jeg ser været ute... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 1.September.2007 Link til dette innlegget Svart 1.September.2007 Ja, men båttur er altid hyggelig. Liker av en eller annen grunn å våkne i båt Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 1.September.2007 Link til dette innlegget Svart 1.September.2007 siden du har trebåt sleipner...Har du fått "Køyevann" enda? de fleste skøyte eiere vet sikker hva det er.... Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
SpaceCab Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Hei Takk for alle medfølende meldinger. Nei dere kan være sikker på at denne karen skal slåss til siste åndedrett Legen har gitt meg max frem til jul, men som jeg sier ukrutt forgår ikke så lett Får ihertfall tatt opp båten og klargjort den for salg til høsten i tilfelle alt går til helvete. Nå blir det en uke i spania.......................................................................... ........ Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Flott innstilling, i utgangspunktet har du nå et betydelig grunnlag til å motbevise legens spådommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.