giver Svart 14.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2010 Hei Flere bilder: En variert rekke med trawlere, vakker skue Takk for en hyggelig helg, gleder meg til neste treff mvh giver Link to post
Børsy Svart 15.September.2010 Link til dette innlegget Svart 15.September.2010 Må bare bekrefte det du synes Giver. Neste treff er faktisk i boks, eller rettere sagt, I HAVN. Trenger bare en melding fra "Sjefen". Lørdag er vi på tur igjen, men denne gangen blir det nok ikke varmt hos maskinene engang, men hva gjør vel det, vi er på tur. Hilser til alle som var på Borgen denne helgen. "Snowstorm II" Link to post
giver Svart 16.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2010 Må bare bekrefte det du synes Giver. Neste treff er faktisk i boks, eller rettere sagt, I HAVN. Trenger bare en melding fra "Sjefen". Lørdag er vi på tur igjen, men denne gangen blir det nok ikke varmt hos maskinene engang, men hva gjør vel det, vi er på tur. Hilser til alle som var på Borgen denne helgen. "Snowstorm II" Hei Du skal ha skryt. Godt jobba. mvh giver Link to post
Roald Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 Hei. Her bør det være en mulighet for en som er interessert i en billig Trawler. Link. God helg til dere alle. Trawlig hilsen Roald Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Astor Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Morsom 42 fots trawler selges her til en hyggelig pris. (690.000.-) Båten er 12.80 m lang og 4.20 bred. Båten ligger på FINN.no Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 (redigert) Nytt fra Trawlerklubben! Datoen for Oslofjord-treff 2011 blir 2. til 5. juni. (Kr.Himmelfartsdag). Sted er Sykehusbrygga i Horten ved Marinemuseet. Kryss av på kalenderen allerede i dag! Redigert 30.September.2010 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Roald Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Hei. Det er notert. Trawlig hilsen Roald Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Mariell Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Notert. Min arbeidsplan Pr.idag. sier at jeg bør være hjemme. Takker også for lokasjon. Horten er passe distanse for en helg. Borgen syns jeg ble noget langt. 7 timer som jeg brukte, er 2 timer lenger enn det jeg bruker til Strømstad. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Roald Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Hei. Ses vi i Horten Mariell ? Trawlig hilsen Roald Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Mariell Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Hei Roald! Hvis ikke arbeidsgiver finner på noe veldig "lurt", så ja. Skal etter nåværende skiftplan være hjemme fom. 18.05.2011 tom 21.06.2011 MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Roald Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Per. Det ser jo lovende ut. Da ses vi der. Trawlig hilsen Roald Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
giver Svart 2.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Nytt fra Trawlerklubben! Datoen for Oslofjord-treff 2011 blir 2. til 5. juni. (Kr.Himmelfartsdag). Sted er Sykehusbrygga i Horten ved Marinemuseet. Kryss av på kalenderen allerede i dag! Hei Fredagen ligger i Outlook som fridag Vi sees mvh giver Link to post
Roald Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Hei. Det er flott giver, da sees vi. Trawlig hilsen Roald Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Astor Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Astor kommer også. Dette gleder vi oss til. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Børsy Svart 3.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2010 "SnowstormII" kommer også, litt lang tur for oss, men men????. Har akkurat kommet hjem etter en kjempetur til Kristiansand.Leverte en Princess 40, og hadde med en Fairlane 46 tilbake) Kasta loss på Mandag og var i Kristiansand Kl 23,30 mye sjø (litt uheldig) men helt vindunderlig innaskjærs. Hjemturen var så fantastisk flott at vi vurderte å legge igjen skuta i Lillesand. (og reise ned igjen og forsette resten av uka, men.) hvor vi gikk ut å spiste og noe attåt, da vi egentlig var frøktelig slitne, og overnattet. Måtte få hjelp utpå Natta (på vei nedover, Jævelig mørkt) av Redningskøyta da det dessverre gikk litt gæli, men det kan jeg fortelle om en annen gang. Princess 40 ien jeg leverte, ligger ihvertfall trygt på land på Fleggerøy med store skader.No proplem, man har da forsikring. 46 ien er i hvertfall trygt hjemme hos en lykkelig eier. Sees til våren, gleder meg til første treff i Horten. Børsy Link to post
Mariell Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 Test eller mer korrekt omtale av Royaler 38 sundeck i Båtliv. http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=512708&cat=5867 MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
:båt1 Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 hva mener dere andre Trawlerelskere om denne skatten som jeg ha veldigveligveldig lyst på http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=24657743 er den ikke fin!!!! :yesnod: Link to post
Tom Rør Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 Den er dritfin. Jeg liker den også Link to post
:båt1 Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 ikke kjøp den Den er miiiin Link to post
Tom Rør Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 Jeg lover! Jeg har nok med den jeg har Link to post
Mariell Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 Selv om det ser ut til å være en veldig godt vedlikeholdt GB. Syns jeg den er priset noe høyt. Den bør nok ned noe. Men for all del, ett meget vakkert eksemplar. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 Den var flott, men mangler det ikke en motor? "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mariell Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 Det er en av grunnene til at jeg syns den er for høyt priset. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Astor Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 Det er sjelden man ser en GB 32 med to motorer. Den er dog endel smalere enn 36 foteren. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
:båt1 Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 ja jeg mener at en motor er nok for en 32 foter vurderer å konværtere til Trawler som neste båt om en sessong eller 2 så jeg tenkte litt på denne hvis ikke jeg velger å flytte ut i båt da da blir det en Norhavn 40-43-47 eller lingnende Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn