Jump to content

Trawlertråden


giver

Recommended Posts

Må bare bekrefte det du synes Giver.

Neste treff er faktisk i boks, eller rettere sagt, I HAVN.

Trenger bare en melding fra "Sjefen". Lørdag er vi på tur igjen, men denne gangen blir det nok ikke varmt hos maskinene engang, men hva gjør vel det, vi er på tur. Hilser til alle som var på Borgen denne helgen.

"Snowstorm II"

Link to post
Share on other sites

Må bare bekrefte det du synes Giver.

Neste treff er faktisk i boks, eller rettere sagt, I HAVN.

Trenger bare en melding fra "Sjefen". Lørdag er vi på tur igjen, men denne gangen blir det nok ikke varmt hos maskinene engang, men hva gjør vel det, vi er på tur. Hilser til alle som var på Borgen denne helgen.

"Snowstorm II"

Hei

Du skal ha skryt. :cheers_wine:

Godt jobba. :yesnod:

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Notert. Min arbeidsplan Pr.idag. sier at jeg bør være hjemme.

Takker også for lokasjon. Horten er passe distanse for en helg.

Borgen syns jeg ble noget langt. 7 timer som jeg brukte, er 2 timer lenger enn det jeg bruker til Strømstad.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

"SnowstormII" kommer også, litt lang tur for oss, men men????.

 

Har akkurat kommet hjem etter en kjempetur til Kristiansand.Leverte en Princess 40, og hadde med en Fairlane 46 tilbake) Kasta loss på Mandag og var i Kristiansand Kl 23,30 mye sjø (litt uheldig) men helt vindunderlig innaskjærs. Hjemturen var så fantastisk flott at vi vurderte å legge igjen skuta i Lillesand. (og reise ned igjen og forsette resten av uka, men.) hvor vi gikk ut å spiste og noe attåt, da vi egentlig var frøktelig slitne, og overnattet. Måtte få hjelp utpå Natta (på vei nedover, Jævelig mørkt) av Redningskøyta da det dessverre gikk litt gæli, men det kan jeg fortelle om en annen gang. Princess 40 ien jeg leverte, ligger ihvertfall trygt på land på Fleggerøy med store skader.No proplem, man har da forsikring. 46 ien er i hvertfall trygt hjemme hos en lykkelig eier.

Sees til våren, gleder meg til første treff i Horten.

 

Børsy

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...