Tom Rør Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 Den er dog endel smalere enn 36 foteren. Jeg tipper det ville blitt trangt og godt nede i kjelleren på denne med to maskiner. Link to post
:båt1 Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 vurderer også å flytte ut i en stor Trawler om noen år og lurer på hva prisene er for nye Nordhavn i Norge tenker i hovedsak på 40 og 43 foteren takker for svar Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 http://www.finn.no/finn/boat/new/object?finnkode=23074058 Dette må være en flott båt for dere som liker regnskog og gamle fiskebåter "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Børsy Svart 6.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2010 Det er ikke ofte du ser en GB 32 tilsalgs i Norge, å denne som er av nyere dato. MÅ være en skjelden anledning å komme over ett så flott eksemplar.(Gå utenfor Norge Å se hva som er til salgs,det er ikke mange av samme byggeår) Tror ikke du kommer til å angre, har snakket med tidligere eiere av GB32 å de har vært kjempefornøyde. Løp å Kjøp. Monter en aktertrøster, så har du en kjempebåt. Lykke til. Børsy Link to post
Roald Svart 7.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2010 (redigert) Hei :båt1 Var selv å så på en GB 32’ når vi kjøpte vår. Helt klart fine båter. Jeg tror du må lete lenge for å finne en så ny GB32’. Har forresten ikke sett en GB 32’ som er levert med to motorer! Når det gjelder prisen, så er det som regel noe som gjenspeiler seg i hvordan forfatning båten er i. Uansett valg, lykke til. Trawlig hilsen Roald Redigert 7.Desember.2010 av Roald (see edit history) Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Roald Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 Hei til dere alle. Ønsker dere alle med dette en riktig god jul og godt nytt båt år. Trawlig hilsen oss i Tarpoon. Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
:båt1 Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 god jul til deg å!! Link to post
Nøttlending Svart 8.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2011 (redigert) Hei trawler-venner! ;) Siden det er litt liten aktivitet på tråden for tida, kommer det en hel del sommerbilder fra Amtigo : Lilla Hamburgø med gode venner fra "Rederklubben 72" i Viksund 36, Princess 43 og Draco 24: Gjennom Sotenkanalen i juli 2010: Etter 2 uker på svenkekysten reiste Amtigo fra Koster til Kragerø, bildet er tatt i det vi seiler gjennom Kreppa: Hyggelig øyliv med gode venner i "Rederklubben 72", her fra Perleporten ved Risør Yrende liv i indre havn i Risør: Lyngør: Nordover mot Jomfruland: Redigert 8.Januar.2011 av Amtigo (see edit history) Link to post
Børsy Svart 9.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2011 Hei Amtigo Så hyggelig å se litt liv på denne tråden igjen, er ikke så begeisteret for Face Book. Blir jo helt syk når en ser så flotte bilder, men det går jo rette veien. Har heldigvis så mye å gjøre med båten, så tiden flyr fort selv om selv om vi bare er i Januar.Skulle gjerne ha lagt til noen bilder selv, men det får jeg ikke til.Hvorfor skal det være så vansklig.. Kanskje det har noe med alderen å gjøre... Børsy Link to post
Nøttlending Svart 10.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2011 Hei Børsy! Synes jo det er veldig morsomt å se andres bilder, så da tenkte jeg at det var på tide å legge ut litt selv også :) Her er en link til en presentasjon for opplasting av bilder. Prøv den, den hjalp i allefall meg :) Link Hei Amtigo Så hyggelig å se litt liv på denne tråden igjen, er ikke så begeisteret for Face Book. Blir jo helt syk når en ser så flotte bilder, men det går jo rette veien. Har heldigvis så mye å gjøre med båten, så tiden flyr fort selv om selv om vi bare er i Januar.Skulle gjerne ha lagt til noen bilder selv, men det får jeg ikke til.Hvorfor skal det være så vansklig.. Kanskje det har noe med alderen å gjøre... Børsy Link to post
Astor Svart 10.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2011 (redigert) Flott ny trawler tilsalgs på Finn Bankremisse kan leveres i Fredrikstadområdet og Royaler Pilotehouse 46 er din. Gled dere til en trawlersommer! Redigert 10.Februar.2011 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Vindfang Svart 10.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2011 Hmmm... "Angliavindu", tilbaketrukket fly, overbygde dollboard, kan det være at de har kastet blikket 20år tilbake til en engelskbygd båt? Travelig hilsen Alègria Link to post
Roald Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Hallo. Dette må du forklare Alegría. Hvilken båttype er det du tenker på ? Det står en annen fin trawler til salgs her. Trawlig hilsen Roald Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Dette må da også være en fin trawler til en grei pris vel? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=26643844 "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Rolf Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Dette må da også være en fin trawler til en grei pris vel? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=26643844 Flott båt den der, satt ned 250' siden mai i fjor......"priced to sell"? Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 "priced to sell"? Ja sikkert, eller justert etter markedet i hvertfall. Mye båt for en rimelig penge må det da være..Hmmmm kanskje jeg skal bli trawlermann? Må jeg spille Sven-Ingvars da Astor?? eller kan jeg i såfall fortsette med Guns'n Roses "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Biscaya Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Må jeg spille Sven-Ingvars da Astor?? eller kan jeg i såfall fortsette med Guns'n Roses Synes det ville være hyggelig om du tok steget over i våre trawler-rekker! Du behøver slett ikke kjøpe noe musikk av førstnevnte. :sweat: Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Ja kanskje jeg skulle prøvd noe sånt - noen som kjenner til denne båten? "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Onkel Roger Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Hei, den er redusert fra 1400.000.-Som var utgangspunktet når den kom på finn.no første gang. Har kun sett båten på avstand. Fasongen er det i hvertfall ikke noe å si på minner meg om noe jeg har sett før Er man i markedet for en fornuftig priset Trawler hatt jeg tatt med tid til å se på denne. Når det gjelder musikk så funker alt, hos oss gikk det mye i GLOW i fjor sommer. Danse plass får man uansett Lykke til. Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
Astor Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Vi kan jo spille Piken i dalen med Freddy Kristofersen? Velkommen i våre rekker...... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Vi kan jo spille Piken i dalen med Freddy Kristofersen? Velkommen i våre rekker...... Jo takk Inge, men dette er kun en fredagsidè som kom nå :-) Men kanskje ikke så dumt? "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Astor Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Kan jo ikke kalle deg skipperskuteløs. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 . Fasongen er det i hvertfall ikke noe å si på minner meg om noe jeg har sett før Navnet "Ocean Marine" til side, så er dette en klassiker -- Egentlig en Marine Trader 44 Double Cabin. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Mariell Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 .Hmmmm kanskje jeg skal bli trawlermann? Må jeg spille Sven-Ingvars da Astor?? eller kan jeg i såfall fortsette med Guns'n Roses Ja hvorfor ikke Trawler mann. ikke tenk på musikken til Astor. Ombord i Mariell er det IKKE noe Svensk toppar. Går for det meste i Erik Clapton, Pink floyd, Deep Purple og Led Zeppelin. Mye gammel heavy dette, kanskje jeg er gammaldags? MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
baatsman Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Musikken ombord er vel " Nå skal vi skilles Johanne". Kan tydes på flere måter/båter. Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn