Jump to content

Trawlertråden

giver

Recommended Posts

Det er ikke ofte du ser en GB 32 tilsalgs i Norge, å denne som er av nyere dato. MÅ være en skjelden anledning å komme over ett så flott eksemplar.(Gå utenfor Norge Å se hva som er til salgs,det er ikke mange av samme byggeår)

Tror ikke du kommer til å angre, har snakket med tidligere eiere av GB32 å de har vært kjempefornøyde. Løp å Kjøp. Monter en aktertrøster, så har du en kjempebåt.

Lykke til.

Børsy

Hei :båt1

Var selv å så på en GB 32’ når vi kjøpte vår.

Helt klart fine båter. Jeg tror du må lete lenge for å finne en så ny GB32’.

Har forresten ikke sett en GB 32’ som er levert med to motorer!

Når det gjelder prisen, så er det som regel noe som gjenspeiler seg i hvordan forfatning båten er i.

Uansett valg, lykke til. :yesnod:

Trawlig hilsen

Roald

Redigert av Roald (see edit history)
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei trawler-venner! ;)

Siden det er litt liten aktivitet på tråden for tida, kommer det en hel del sommerbilder fra Amtigo :

Lilla Hamburgø med gode venner fra "Rederklubben 72" i Viksund 36, Princess 43 og Draco 24:

16072010.jpg

Gjennom Sotenkanalen i juli 2010:

20100718_001.jpg

20100718_002.jpg

Etter 2 uker på svenkekysten reiste Amtigo fra Koster til Kragerø, bildet er tatt i det vi seiler gjennom Kreppa:

20100723_013.jpg

20100723_014.jpg

Hyggelig øyliv med gode venner i "Rederklubben 72", her fra Perleporten ved Risør

20100724_003.jpg

Yrende liv i indre havn i Risør:

20100726_001.jpg

20100726_003.jpg

Lyngør:

20100802_014.jpg

Nordover mot Jomfruland:

20100802_029.jpg

Redigert av Amtigo (see edit history)

Hei Amtigo

Så hyggelig å se litt liv på denne tråden igjen, er ikke så begeisteret for Face Book. Blir jo helt syk når en ser så flotte bilder, men det går jo rette veien. Har heldigvis så mye å gjøre med båten, så tiden flyr fort selv om selv om vi bare er i Januar.Skulle gjerne ha lagt til noen bilder selv, men det får jeg ikke til.Hvorfor skal det være så vansklig..

Kanskje det har noe med alderen å gjøre...

Børsy

Hei Børsy!

Synes jo det er veldig morsomt å se andres bilder, så da tenkte jeg at det var på tide å legge ut litt selv også :)

Her er en link til en presentasjon for opplasting av bilder. Prøv den, den hjalp i allefall meg :) Link

Hei Amtigo

Så hyggelig å se litt liv på denne tråden igjen, er ikke så begeisteret for Face Book. Blir jo helt syk når en ser så flotte bilder, men det går jo rette veien. Har heldigvis så mye å gjøre med båten, så tiden flyr fort selv om selv om vi bare er i Januar.Skulle gjerne ha lagt til noen bilder selv, men det får jeg ikke til.Hvorfor skal det være så vansklig..

Kanskje det har noe med alderen å gjøre...

Børsy

• 1 måned senere...

Dette må da også være en fin trawler til en grei pris vel?

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=26643844

Flott båt den der, satt ned 250' siden mai i fjor......"priced to sell"?

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

"priced to sell"?

Ja sikkert, eller justert etter markedet i hvertfall. Mye båt for en rimelig penge må det da være..Hmmmm kanskje jeg skal bli trawlermann?

Må jeg spille Sven-Ingvars da Astor?? eller kan jeg i såfall fortsette med Guns'n Roses :tongue:

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Hei, den er redusert fra 1400.000.-Som var utgangspunktet når den kom på finn.no første gang.

Har kun sett båten på avstand. Fasongen er det i hvertfall ikke noe å si på minner meg om noe jeg har sett før :yesnod:

Er man i markedet for en fornuftig priset Trawler hatt jeg tatt med tid til å se på denne.

Når det gjelder musikk så funker alt, hos oss gikk det mye i GLOW i fjor sommer. Danse plass får man uansett

Lykke til.

Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger.

Vi kan jo spille Piken i dalen med Freddy Kristofersen?

Velkommen i våre rekker......

Jo takk Inge, men dette er kun en fredagsidè som kom nå :-)

Men kanskje ikke så dumt?

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

.Hmmmm kanskje jeg skal bli trawlermann?

Må jeg spille Sven-Ingvars da Astor?? eller kan jeg i såfall fortsette med Guns'n Roses :tongue:

Ja hvorfor ikke Trawler mann. ikke tenk på musikken til Astor.

Ombord i Mariell er det IKKE noe Svensk toppar.

Går for det meste i Erik Clapton, Pink floyd, Deep Purple og Led Zeppelin. Mye gammel heavy dette, kanskje jeg er gammaldags?

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...