Jump to content

Dieselaksjonen: Støtt dieselaksjonen


At-le

Recommended Posts

Hei Syvert.

 

Dere har bidratt og stått på meget bra i denne sammenhengen og en Cognac er deg fortjent i kveld. :flag:

 

Neste på agendaen er naturligvis bensin avgiften og som jeg nevnte i den tråden så kunne det vært artig å høre KNBFs mening rundt den saken. Hva planlegger dere å gjøre ?.

 

Syvert takker flere på forumet som har (eller har hatt) andre synspunkter eller motforestillinger mot/for dieselavgiften som heldigvis har gått åt skogen. Synes det er kjempeflott med argumenter så finner en motargumenter og tanker en ikke hadde tenkt til å begynne med. Når det gjelder politkere er det særdeles viktig å tenke slik de tenker selv om det strider mot sunn fornuft. :lol:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Dette var en gledelig nyhet! :flag::flag:

 

En takk til Syvert som har stått på i denne saken. Dette var god valuta for medlemskapet i KNBF og for ikke å glemme tilskuddet på 75 kr.

 

Alvito skal også ha honnør som startet diskusjonen på BP.

 

Da kan vi bare være enige om at det har nyttet med de argumenter som er kommet frem til politikerne. Dette var bra. Da gjelder jo ordtakt: Det er ingen skam å snu.

 

Cognac skal nytes i kveld. :cheers::flag:

Link to post
Share on other sites

Guest Moderator
Jeg prøver igjen. Litt moderert......

Det første innlegget mitt ble slettet av Suzuki, som er moderator.

 

Det var ikke Suzuki som slettet innlegget ditt (innleggene dine) men 'moderator' !!! Men det er mulig at Suzuki som skipsraadets leder tok kontakt med deg i ettertid.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...