Jump to content

Stort skip gikk på grunn ved Fedje


Baatlaus

Recommended Posts

BT: KV «Ålesund» har oljevernutstyr om bord

 

Ja det er jo ei trøyst i storkuling, ikkje mykje ei konvensjonell lense (som "Ålesund" har ombord) kan gjere under dei rådande verforholda.

Sletner frå Kystverket ville gå på sjø med 4-5 lensesystemer frå i morgon av, det er i beste fall spel for galleriet så lenge veret er såpass dårleg som det er.

"Heldigvis" er veret såpass dårleg at mesteparten av bunkersen forhåpentlig vil emulgere og etter kvart bli brote ned av mikroorganismar.

Dei vel 70 kubikk med diesel er for ein bagatell å rekne, her vil fordamping og emulsjon ta seg av det meste.

 

"Heldigvis" er det også på "rett" årstid, hadde det vore i hekketida og med nordvest kuling ville fuglebestanden på Herdla fått seg ein alvorleg knekk.

Opp i det heile er det i tillegg ein alvorleg mengde oljevernutstyr stasjonert under IUA Bergen, Stureterminalen, Mongstad og på Maritim Miljø-Beredskap sitt lager på Hilleren. Får berre håpe at veret roar seg såpass at utstyret kan setjast på sjøen og gjera nytte for seg.

Redigert av RITS (see edit history)

Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C 

Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E

Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500

1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP

Link to post

Ser at det er baugen som er tatt under slep og at akterenden framleis står på land, dette er positivt!

Både bunkers- og dagtankar er normalt bygd inn i akterdelen og det betyr at det er mogleg å berge mesteparten av olja ved hjelp av nødlossing, forutsett at akterenden blir ståande på land då.

Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C 

Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E

Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500

1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP

Link to post
"Heldigvis" er det også på "rett" årstid, hadde det vore i hekketida og med nordvest kuling ville fuglebestanden på Herdla fått seg ein alvorleg knekk.

 

Det er gale nok som det er. Etter ROCKNES-ulykken var det et svare strev å avlive fugl + å behandle fugl som kunne overleve. Bare veterinærkostnaden var over en halv million. Husk at det var samme årstid.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post

Siste AIS-oppdateringen jeg har fra Server er fra kl 21:23UTC. De sa på nyhetene nå at baugen er under slep av Belos.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

  • Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
Link to post

No var fugleandelen av Rocknes-budsjettet knapt nok merkbart i forhold til kva det kunne ha vore hvis det hadde skjedd på ai anna tid på året. Det viser berre potensialet hvis ein får eit worst case scenario på feil tid av året.

Når det gjeld Server så er alle faktorar positive:

- Januar, inga hekketid på Herdla

- Dårleg ver med mykje vind, emulgering og nedbryting av olja, relativt lite påslag til strandsona

- Fedje ligg trass alt ut mot havet og er høgt eksponert for ver og vind

Eg tippar at vi kjem til å kome temmeleg lett frå det denne gongen ( relativt sett ) :cheers:

Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C 

Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E

Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500

1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP

Link to post
Jg får det ikke til å stemme at noe som helst er under slep. Jeg har sittet med AIS foran meg i hele kveld og taubåtene har ikke vært i nærhetenav havaristen. Her er siste:

 

Baugpartiet har ikke AIS, så du kan ikke se det. Og AIS'en om bord på havaristen er ikke blitt oppdatert med ny og forkortet LOA.

BELOS sleper baugpartiet sørover mot Hjeltefjorden. Håper at de har kontroll, og at det ikke synker der de er nå på 460 m dyp...

Link to post

BT: Båten er knekt i to. Forparten er under slep, mens bakparten fortsatt står på land, bekrefter operasjonsleder Asbjørn Andersen ved Hordaland politidistrikt overfor bt.no sent i kveld.

 

AIS sendaren er nok lokalisert på brua, derfor viser ikkje kartet at forparten er under slep.

Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C 

Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E

Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500

1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...