Walter_S Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 30. januar - 2007 - Malaika i Kjøkøysundet, på veien hjem etter endt fiske (uten fisk!): Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Walter_S Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Januar-himmel ved Tangen / Kråkerøy: Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Walter_S Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Kveldsstemning over Hvaler: Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Walter_S Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Flyndregrunnen. Løperen til venstre i bildet og Kjøkøysundet til høyre. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Hank Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Lofoten 2005. Skyfri himmel og 30 varmegrader! Indre Oslofjord.. Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 20.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2007 Mange fine plasser rundt på norske kysten, selv om det er stormflod. Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Sinten Svart 20.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2007 (redigert) Får vel legge ut dei to (nesten)brukbare bileta eg har då... Tatt frå Vaksdal med veafjorden i bakgrunn. (irriterer meg at eg ikkje hadde betre kamera enn det på mobilen den kvelden ) Ikkje akkurat eit båtbilete, men har med sjø å gjere i alle fall. Redigert 21.Februar.2007 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Gielas Svart 20.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2007 Sist sommer, ytre del av Vesterøya, Sandefjordsfjorden, tatt mot øst: Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
C-marine Svart 20.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2007 Herøy-brua Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Bitteliten Svart 20.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2007 Sinten - det tang bildet var lekkert. Morro! Sitér dette innlegget Link to post
Fred Svart 20.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2007 Juni 2004, Hvaler for oss selv! Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Sinten - det tang bildet var lekkert. Morro! Jodå, ikkje verst det. Det er ein kompis av meg som har tatt det, skal bringe rosen videre til han Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Baywatch Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 En av våre første turer i Cleopatra, seinsommeren 2006. Kvelden var varm, vinden lett og livet ålreit! Nå begynner det å krible, tenker båten må gjøres seilklar igjen snart Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 24.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2007 Norges mest spesielle lykt (?) ved Ny-Hellesund. Som med tilliggende herligheter forøvrig må være noe av det vakreste vi har av kyst. Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 Alene i fredagshølet i høstferien. Romsundet på Hvaler: Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Oteren Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 Norges mest spesielle lykt (?) ved Ny-Hellesund. Som med tilliggende herligheter forøvrig må være noe av det vakreste vi har av kyst. I sommer observerte jeg en båt i plan på innsiden av denne lykten Trodde den skulle kjøre rett i fjellveggen....men de guttane hadde nok gjort det før... Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 Det er nok mange nordmenn som har handlet i denne butikken. Legg merke til åpningstidene - dersom man ringer inn bestilling fra Norge, kan man hente varene på butikken til høyre: Her er åpningstidene om sommeren: og her er butikkern til høyre: Her ligger vi i den deilige Kosterhamnen på omtrent 58'53.000 N - 011'02.700 E Mens vi ligger i Kosterhamnen om kvelden 29. juli omlag kl. 18.30 kommer den lokale fiskeren og leter etter sild: Så er det bare å glede seg til sommeren.... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 Så er det bare å glede seg til sommeren.... Sukk! En av de beste seilturene i fjor. Ut ved Færder - fulle kluter og autopiloten innstilt på Jomfruland Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 Gleder meg til å finne ut hvordan det er å seile om sommeren Har måkt båten i dag for sikkert 100kg snø, og kan vanskelig forstille meg å seile i shorts - og at det samtidig er varmt Heldigvis reddet min kjære nabo denne dagen for meg, med melding om regn i morgen og mildere i været Bare kom du, sommer - jeg er klar! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
classic fiberglass Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 Gammelt bilde av nyrestaurert båt fra sommeren 2000, synes det er litt koselig.... nei f.... nå må jeg ut i den J.... snøen Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Sven Erling Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 På tur til hytta for 3-4år siden. Tatt i risværet like før leka i nord-trøndelag. Tok bilde av Skarven på "ishuset" Fra toppen av hoved øya og utover horisonten. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 (redigert) Januar 2007... (klikk for full size) Redigert 25.Februar.2007 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
classic fiberglass Svart 25.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2007 Fantastiske bilder Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Kosmix Svart 27.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2007 www.billyblack.com Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
JoK Svart 27.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2007 Dette er brygga til gamle Villa fyr i Flatanger. Det kullfyrte anlegget er verd å se. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.