Jump to content

De 10 mest solgte seilbåtene, fra Seilas


Sydvesten

Recommended Posts

Til Douru og evt. andre interesserte:

trekker jeg selvfølgelig tilbake skriveriene mine tidligere i tråden om bilfabrikkene som konsulenter osv.

 

Okei.

 

Det var jeg dette med BMW som "hovedkonsulent" for Bavaria som jeg rådet deg til å dokumentere.

 

 

Så jeg er ikke helt sikker på hva du mente å dokumentere med den testen i Bådnytt.

 

(Jeg klarte kun å lese overskriften). (Og den var jo både lovende og betimelig).

Link to post
Share on other sites

Så lenge jeg ikke finner artikkelen jeg tenkte på - og bare husker, ønsker jeg ikke å stå for det med BMW og hovedkonsulent. Derfor trakk jeg tilbake det jeg skrev om det.

 

Men i den artikelen jeg fant i danske Bådmagasinet, står det (sitat):

 

"Siden Bådmagasinet besøgte verftet for et par år siden, er der sket utroligt meget med vores produktionsstyring og den er blevet meget mere effektiv. Vi har nu besøg fra de store tyske bilfabrikker, der er inspireret av os ligesom vi er inspireret av dem."

 

Altså ikke konsulent, men inspirert av. Og BMW er ikke nevnt ved navn i denne artikkelen.

 

Hilsen Gompe

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...