BAG049 Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Mimrer om sommeren... Riktignok ikke solnedgang, men både hekk og sjø Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Flott at noen holder liv i hekksjøtråden nå i vinter:) lenge siden jeg har sett en flott hekksjø nå! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Geir Hel Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 En liten snutt av min hekksjø. (lager mange idiotiske filmer for tiden for å teste ut Windows Movie maker) Heeeeelt sikker på at krill ikke ble skadet?? Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Viksund 830 Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Her kommer ikke hekkbilde men fint å seile inne i solnedgangen Her kommer et hekksjøbilde i lav fart, blir litt mer hekksjø når vi kommer over 13kn. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund 830 Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Her kommer ikke hekkbilde men fint å seile inne i solnedgangen Her kommer et hekksjøbilde i lav fart, blir litt mer hekksjø når vi kommer over 13kn. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 BAG ikke snu dette til "kona toppløs" tråd, he he.men for all del, DEL Sitér dette innlegget Link to post
1852 Svart 12.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2012 Har vært svært passiv bruker av baatplassen siden jeg registrerte meg for noen år siden, men gjenoppdaget denne flotte nett-havnen da jeg googlet etter ny maskin til båten for en ukes tid siden. Så da starter en ny karriere på en veldig bra og informativ webside med tilførsel av noen hekksjøbilder (samt en slenger over baugen...)! Første bilde er på vei nordover mellom Rørvik og Brønnøysund i høst: Så på vei inn i Trollfjorden vinteren 2011: For ordens skyld - slik så det ut over baugen. Stort sett sørpe, men noen hardere partier innimellom. Var der før Hurtigruten, men som du ser var jeg ikke førstemann i 2011! Og til sist et litt uvanlig bilde - Grønlandskysten i sommer: Sitér dette innlegget D3 - GOC - På sjøen nesten daglig Link to post
Proxor Svart 5.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2012 1,5 tonn båt 115hk tohatsu full gass, tatt ein gråværsdag nå i mars. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 5.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2012 En liten snutt av min hekksjø. (lager mange idiotiske filmer for tiden for å teste ut Windows Movie maker) Du hadde mange fine filmer Men du må ha litt roligere rulletekst Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
volfro Svart 28.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2012 Søndag ble det omsider ett kortvarig væromslag, det trengte vi. Har vært en varm men sur vinter. 5 minutter gammel sei står og trekker i byssa, fiska med storseilet oppe Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Ikke egne hekkbølger og fortsatt 4-5 uker til solnedgang! Viser sydspissen av Andøya tatt fra M/S Nordkapp! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Skipper Worse Svart 29.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2012 (redigert) LOS 108 nordgående over Korsfjorden i 26 knop, Marsteinen Fyr i bakgrunnen. Redigert 29.Juli.2012 av Skipper Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
M/B Cathy Svart 29.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2012 [/img] En rolig kveld i Petrus Sitér dette innlegget Link to post
Lingefan Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 (redigert) https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4510/bilde.jpg Ca 28 knop med Estremo i ettermiddagsbris 7m/s i Oslofjorden. Det mørke nederst er solsengen i skyggen... Hmmm... fikk ikke til dette med bilder... Redigert 1.August.2012 av Lingefan (see edit history) Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Proxor Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 (redigert) Idag fekk vi varmt og flott vær, klar himmel og speilblank sjø. Joda tur 24, rundt 7,5 knop her. Redigert 13.August.2012 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 Får vel laste opp ett savnebilde av Superhawken som nå er solgt... Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
andersb Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 Grattis til deg, og nye eier med salg Per! Flott båt. Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 (redigert) http://www.youtube.com/watch?v=zD-wgc2SLN4&feature=player_detailpage#t=298s Lang "tail" i solnedgang!Edit:Det gikk ikke å lenke til 4 min og 50 sekunder ut i filmen, virket det som. Ev. forsøk her : lenke Redigert 13.August.2012 av Quaoar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 Får vel laste opp ett savnebilde av Superhawken som nå er solgt... Ahh.. Drømmebåten min:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
No Angel Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Grattis til deg, og nye eier med salg Per! Flott båt. Jo takk for det. Litt rart egentlig men fornuften seirer innimellom. Ny eier bør være fornøyd med 30% prisavslag og en flott båt da! Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
Jens_P Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Oslofjorden i kveld, på vei fra Mølen mot Holmestrand. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Prolimit Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Hilsen fra Bohuslän. På vei fra Ljungkile og sörover fredag kveld. Ca 25 knop Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
kjeros Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 På vei nordover fra Holmestrand. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Bartesam Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 (redigert) På vei rundt Mølen mot Langesund :) Redigert 14.August.2012 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Brightbull Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 ' På vei til Tønsberg Brygge i marsjfart på 25 knop. Ikke noe spesielt menmen Sitér dette innlegget Finnmaster 68DC & Yamaha F225 V6 3.3 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.