Jump to content

Hekksjø i solnedgang

JonnyBoy

Recommended Posts

11.desember inn Frierfjorden. En liten testur av drivstoffoppkoblingen med presenningstativet ferdig montert opp :)

Akkurat ved running av Herøya var det ned i gangfart for å forsere gjennom noe snerk på vannet.

picture_003.jpg

her er hekksjøen til Rosanna med søsterøyene i bakgrunn og frisk vind i flagget. Nydelig

div_076.jpg

og her ut fra Tønsbeg en varm sommerkveld, må vel si at dette er ett av de bedre bildene som ble tatt i båten i sommer :yesnod:

div_036.jpg

Edited by :båt1

Her er ett bilde hvor jeg tauer på en tømmerstokk som lå midt i elva. Kunne vært farlig om man kommer fort. Og noen må ta initiativ å rydde opp, før noen skader seg. Jeg finner ikke det andre hvor jeg har litt bølger bak båten og solnedgang :headbang:

bilde0102.jpg

Er jo 5 knop der da Kapein Fredrik, begrenset med skader da?

Der hvor stokken lå, kjører de fleste i mer enn 5 knop. jeg har hørt at oppsynsmann ikke driver å farter rundt i båten sin der oppe. Har ikke han ett gammelt saktegående skip?

Edited by Kaptein Fredrik