Jump to content

Bynære perler ødelegges av Harry-fylla


Victora III

Recommended Posts

jeg er med deg" jab" og vi er stadig i strømstad,grebbestad,skjærhalden osv i det området.

bare tut og jeg kommer :yesnod:

 

det er ikke bare harry men, utrolig jæv.. harry. og barna mine på 9 og 14 skal være vitner til dere idioter som står å pisser fra båten.

vi er heller ikke intressert i å høre " harry-musikk" til 03-04 på natta.

 

neste gang tar iallefall jeg "afære" kanskje det blir an....

Link to post
Share on other sites

nemlig, men kansje vi burde bli flinkere til og gjøre no med det, selv skal jeg begynne å ringe politiet og havna det er helt sikkert

Kansje vi alle sammen burde gå ut av båten å vise andre at vi er klare for å bli med bortom en tur?? de fleste sitter i båtene sine og man føler at man er en av få som irriterer seg grønn?? Vi er nok altfor snille mot de som faktisk gjør livet surt for andre statistikken er jo her ganske klar - BEGYNN MED Å GÅ UT AV BÅTEN OG VIS AT MAN VIL FÅ DET STOPPET

( selvsagt hvis det er utafor all folkeskikk)

Redigert av jab (see edit history)
Link to post
Share on other sites

jeg er med deg" jab" og vi er stadig i strømstad,grebbestad,skjærhalden osv i det området.

bare tut og jeg kommer :yesnod:

 

det er ikke bare harry men, utrolig jæv.. harry. og barna mine på 9 og 14 skal være vitner til dere idioter som står å pisser fra båten.

vi er heller ikke intressert i å høre " harry-musikk" til 03-04 på natta.

 

neste gang tar iallefall jeg "afære" kanskje det blir an....

 

BRA VI ER OGSÅ UTOVER DER!!

Link to post
Share on other sites

neste gang tar iallefall jeg "afære" kanskje det blir an....

 

Vi kunne jo ta de på sjøen Litt Peiling........fyllesjuke personer i sandwich mellom 2 Scand baltic i sånn 9-11 knop....."the Mother off all hekkwaves" :lol::sailing:

Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen....

Link to post
Share on other sites

Jammen gla eg bur der eg bur. aldri opplevd sånnt eg, men hadde någen skremt guttane mine med sånn oppførsel så hadde eg ringt politiet, for dei måtte nok henta meg ittpå. Å oppføra seg sånn at folk velge vekk sjølivet meine eg e kriminellt, oppfordre alle så ser sånn te å ringa politiet. Om ikkje aent enn for å gjør oppmerksom på at her kan någen drukna.

stå i ro båt!

Link to post
Share on other sites

er vi ikke alle ganske anonyme her??? men det var jo ikke så hardt til motmæle???? Enig med personangrep ikke hører hjemme her men jeg føler det ganske provoserende og som et personlig angrep når sånne som deg ligger i havna og forsurer livet for miiinst 75 % av de andre gjestene i havn??? men som andre skrev så sier det litt om sosial inteligens og den lille statistikken på hva som er greit i havn og uthavn taler vel for seg selv???

Det var jo faktisk et par ganske på kanten meninger du hadde og plutselig så prøver man å pynte på det?? nei legg dere på ei øy uten siviliserte mennesker eller dra langt f inn i skogen,

flatfyll og herjing har INGENTING ved havn og offentlige steder å gjøre,

Og jeg håper DU legger deg siden av noen jeg kjenner som gjør slike motiltak som fks kompressorhorn ned i lugaren osv så håper jeg du også prøver å få gitt dem årets svømmetur! FOLK blir lei av skriking og herjing i havnene til langt på natt så lykke til og god sommer

(ps) det er ikke personlig / jeg kjenner deg gudsjelov ikke - antagelig hadde du heller ikke likt meg! :boxing::eek::smash::flag::cool::sleep:

 

Atter et personangrep, jeg lar deg være den klovnen du tydelig gir uttrykk for at du vil være.

Oppsøker jeg en gjestehavn er det forøvrig en gjestehavn med bra liv, andre steder er det ikke noe poeng i å være, og i uthavn har de seg selv å skylde, da jeg ALLTID legger meg helt alene, evnt sammen venner i uthavn, aldri ved ukjente båter.

 

Spørsmål til "Anonym" Kan det ha vært deg som eier den NB1160'n og har samme etternavn som meg (for det skråla du i allefall utover hele havna når du ramla mellom båten og brygga :lol: ) ?

 

Jeg har aldri eid noen sånn støvelbåt, og skal aldri ha liknende heller.

Jeg har heller aldri ramlet på sjøen i fylla, og tilnærmet all fyll foregår for meg på eller ved vannet, med overnatting på vannet etterpå.

 

Hørte alltid at jo større og tyngre de er jo hardere faller de men det er unntak av regelen , jeg har sett ganske så spenstige 40 -50 åringer og jeg kjenner et par 60 åringer som har jobba på skauen siden de var en neve stor og en av de hadde nok stoppet detta aldeles alene og det uten å bli våt

En annen ting : har du ikke septiktank så bruker man do på land, man bruker ALDELES IKKE doen rett ut i en havna,

 

Inntil gjestehavnene forstår at man må ha et ok toalettilbud kjører jeg det rett ut med god samvittighet.

De 40-60åringene dine har nok ikke så mye å stille opp med mot min vrede, jeg hadde ikke trengt å ta i dem engang for å få dem på sjøen.

 

Hvis man visste hvilken båt det kom fra skulle man tatt det opp i bøtte og hivd det ombord

 

Slik oppførsel hadde nok blitt satt pris på..

Link to post
Share on other sites

Atco..... den er grei :lol::lol::lol:

 

Vi satt på vertshuset i skjærhalden på lørdag(Hvaler). der var det enkelte som ødela for veldig mange... skal ikke påstå at de var gjester med båter i havna, men prisippet er at de ødela fullstendig matgleden for meg om min familie. samt alle andre som var der. hva skulle vi gjort :confused:

:discuss: eller :boxing: eller :nono: eller :cheers:

Link to post
Share on other sites

De 40-60åringene dine har nok ikke så mye å stille opp med mot min vrede, jeg hadde ikke trengt å ta i dem engang for å få dem på sjøen.

 

HAR DU STOOR HUND???

:eek::lol::lol::lol::lol:

 

 

Det er vel et par ting her som ikke bør diskuteres : har man ikke septik bruker man doen på land eller kjøper seg en porta potti

det er like herlig å få driten din rundt havna som om jeg kom hjem og dreit på trappa di (hvis du har en egen trapp/bor hjemme hos mamma og pappa))

 

og en annen ting jeg har lært : de gamle er eldst og med meningsmålingen og sjenerell sosial inteligens så taler jo det sitt, du kommer nok før eller senere til og finne det ut

 

Er det forresten drekke kameratene dine som har svart i mot alle de andre på innlegget???

med over 90 % i enkelte poster enige her ville jeg vel heller holdt kjeft og tatt det litt til etteretning

PS : det finnes maaaaaaaaaaange enslige øyer ute i havet!! og der kan dere brøle drite og spy :lol::cool:

Redigert av jab (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei

 

Jeg er så glad for at jeg ikke har så store problemer med livet mitt som mange her har.

 

Tenk å bruke så mye energi på å irritere seg, syte og klage over alle andre menneskers feil og mangler som noen gjør i de siste dagers populære tråder.

 

Med lykkelig harmonisk hilsen

 

Ben Sin :seeya:

Link to post
Share on other sites

det er forskjell på å irritere seg og ha fått nok..... når dem heller ikke skjønner noe når folk sier fra, og atpåtil står på sitt når så mange mener noe annet , jeg kan være ganske påstålig selv men når det begynner å bli 10 mot en da bakker jeg ut FORLENGST!!! hva med: ok jeg skal prøve å dempe meg litt e.l????? Men noen her ødlegger for seg selv Jeg betaler for å ligge i havn og det er regler der som jeg skal lese NØYE og de som skriker og brøler får ikke flere tjangser her, da ringer jeg først havnevakta og hjelper ikke det så ringer vi politi

Når man ikke tar til seg ting er man enten skikkelig dum eller helt usamarbeidsvillig

Link to post
Share on other sites

Beklager mye (litt) peiling, men jeg tror ikke alle vet hva jeg står for. I allefall ikke du.

 

Jeg tror jeg vil kalle deg en bråkebøtte hvis du antyder at jeg er en "rekkepisser og bråkebøtte". Denne gangen kom jeg til å kjøpe en båt med toalett. Jeg er heller ikke komfortabel med å lage unødvendig bråk for andre.

 

Kos deg i sommer! Det skal jeg, og det gjør jeg som regel langt vekk fra hissige sutrekopper.

 

Med vennlig hilsen

 

Ben Sin. :smiley:

Link to post
Share on other sites

ok, da er vi 2 som skal kose oss, ben sin :flag:

god sommer til deg også :seeya::flag:

 

men det hørtes ut som om du syntes det var ok med bråk og den slags uten at vi skulle få lov til å sutre eller reagere.

 

når jeg betaler 200 kr for å ligge i en gjestehavn og oppfører meg "normalt" og uten å forstyrre noen andre rundt meg, kan ikke jeg tillate at noen andre idioter skal ødelegge denne idyllen for meg. er ikk edet forståelig :confused:

 

blir skremt av at enkelte ikke har septikktank :puke: og syntes det er greit :confused:

Link to post
Share on other sites

Atter et personangrep, jeg lar deg være den klovnen du tydelig gir uttrykk for at du vil være.

Oppsøker jeg en gjestehavn er det forøvrig en gjestehavn med bra liv, andre steder er det ikke noe poeng i å være, og i uthavn har de seg selv å skylde, da jeg ALLTID legger meg helt alene, evnt sammen venner i uthavn, aldri ved ukjente båter.

 

:puke: Det finnes bare klovn i denne diskusjonen, og skulle noen være i tvil så prøver han å være annonym! :lol: En ting er å ha slike holdninger, en annen ting er å være frimodig nok til å øse det utover i dette forumet som preges av stort sett seriøse båtfolk. Innleggene dine vil for min del bli oversett heretter.

 

Hei

 

Jeg er så glad for at jeg ikke har så store problemer med livet mitt som mange her har.

 

Tenk å bruke så mye energi på å irritere seg, syte og klage over alle andre menneskers feil og mangler som noen gjør i de siste dagers populære tråder.

 

Med lykkelig harmonisk hilsen

 

Ben Sin :seeya:

 

Ikke sikker på om du har sett poenget, Ben Sin. Når de fineste perlene blir umulig å bruke fordi noen stakkars harryer har inntatt det med pissing, gauling og fyllerør dag som natt, er ikke dette en diskusjon om å irritere seg, men snarere om hva en kan gjøre med et problem som rammer 90 % av båtfolk som er i nærhetene av disse klovnene. Poengene er at noen ganske få gjør ellers idylliske steder ubrukelige for alle andre.

Link to post
Share on other sites

blir skremt av at enkelte ikke har septikktank :puke: og syntes det er greit :confused:

 

Jeg har dessverre septiktank, men den skal ut, noe jeg er veldig glad for!

 

:puke: Det finnes bare klovn i denne diskusjonen, og skulle noen være i tvil så prøver han å være annonym! :lol: En ting er å ha slike holdninger, en annen ting er å være frimodig nok til å øse det utover i dette forumet som preges av stort sett seriøse båtfolk. Innleggene dine vil for min del bli oversett heretter.

 

Jeg er så absolutt en seriøs båtmann, og har vært det i mange år.

Men jeg er vel litt tøffere enn deg da, jeg tør faktisk å stå for meningene mine..

Link to post
Share on other sites

De fleste som ankommer en havn som halvfull av helfulle rautende folk i båter og som vilk ha det rolig legger seg neppe til der. Porblemet oppstår etter mitt syn når man først har ankret opp og er i full gange med grillingen og ungene er vannet og bader når den rekkepissende båten med de helfulle kommer inn for full musikk...

 

Da skal det litt til får å samle samme kjærring, unger slukke grillen osv å komme seg ut av havna for å fine et nytt sted....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Syntes det er utrolig vi over 90% skal dra andre steder og holde oss unna strømstad osv

dere er i mindretall og kan dermed prøve å ta hensyn, det skal ikke så mye til

Dere holder på til folk blir skikkelig forbannet og svarene dere kommer med gjør det ikke bedre - dere risikerer at folk kan gjøre det til en sport for å få det rolig

selv er jeg provosert nok til og ringe resolutt til havna og politi hvis ting utarter seg og det har jeg enda tilgode å gjøre!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...