Jump to content

Bynære perler ødelegges av Harry-fylla


Victora III

Recommended Posts

Du sitter bare å drar til vær gang det er noe DU kan sette fingern på du....

Hva med å ta ting litt til etteretning og prøve å ta hensyn???

Jeg skal se helt bort fra alle innlegg jeg vertfall hvis du viser litt fårståelse eller prøver å være litt udmyk

Jeg heller tror ikke det er mulig at det blir musestille kl 23 eller noe men litt vanlig høflighet og litt hensyn er ikke så vanskelig

ha det som sagt gøy og vi tåler sikkert litt skravling osv men at stereoen står på full guffe og skriking + dasstømming og rekkepissing og gauling til laangt på natt i kaia er DEFENITIVT IKKE AKSETABELT

Det er faktisk ulovelig og forstyrre anm ro og orden så jeg vet ikke hvem av oss som får bot først.... du som rælper eller de som tar "ulovelige"bilder finnes nok et og annet smutthull for dette også, kansje det er en advokat blandt oss som vet mer om dette!!!

Og du...... igjen....... det er ikke ulovelig og være full men slik dere holder på som sagt DET ER ULOVELIG

SLUTT OG KVÆRULER NÅR DU SKJØNNER AT SÅ STOR ANDEL AV OSS IKKE GIDDER Å ØDELEGGE FERIEN VÅR!!!!!

Og til de som tror noen bruker så mye tid og energi på detta så er det ikke helt riktig / jeg sitter og jobber på dataene og den ene står med bp på!!!

 

Ta litt hensyn, vise høflighet, oppføre seg som folk osv., det er jeg for. Men dette innlegget er vel ikke akkurat et eksempel på det? Takke meg til litt småblide bråkmakere i havn, snarere enn folk som har problemer med å kontrollere sinnet (dobbelt betydning?) sitt.

Link to post
Share on other sites

er det plutselig jeg som er uhøflig nå??? kan ikke alle dere 3-5% gå i sammen og som nevnt tidligere si i fra hvor dere drar vertfall??? kall meg hva dere vil : hissig osv men vi praterr aldeles ikke om småblide bråkemakere vi prater om folk som virkelig tar helt av og holder spetakkel til langt utpå morgenen, syntes uansett hva noen kaller meg eller syntes, jeg gjør meg ikke sett eller hørt på bryggene! Syntes tallene i meningsmålingen/pollen taler helt sitt klare språk og understreker enda engang for de som ikke kan eller har giddi lese hele innlegget at å ta loven i egne hender er noe jeg ikke støtter - da hadde jeg heller gjort det en å sitte her å skrive???

de 5 og 15 % er ganske sikkert vennene til anonym

Link to post
Share on other sites

Å publisere et bilde uten samtykke fra vedkommende som er avbildet er ulovlig

 

Sikker på det? De gange jeg har vert avbildet i en avis, er der ikke noen som har spurt meg om det var ok at bilder kom på trykk.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Sikker på det? De gange jeg har vert avbildet i en avis, er der ikke noen som har spurt meg om det var ok at bilder kom på trykk.

 

Definitivt, med mindre det er snakk om et gruppebilde SKAL det avklares med den som blir fotografert.

Det holder forsåvidt at de ber om tillatelse til å fotografere deg vel..

Link to post
Share on other sites

Definitivt, med mindre det er snakk om et gruppebilde SKAL det avklares med den som blir fotografert.

Det holder forsåvidt at de ber om tillatelse til å fotografere deg vel..

Da skal jeg vudere å ta kontakt med en stor lokal avis :smash: Kan du linke til lovverket, som sier dette? Gjelder det både på net og i "vanlige" papiraviser?

Redigert av Jensen_fra_Vest (see edit history)

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...