Jump to content

Baatplassen.no skjorte


Pjolter

Recommended Posts

Selvfølgelig skal vi bidra økonomisk til driften av forumet så lenge vi bruker logoen. Kan det rett og slett gjøres så enkelt at vi har tillit til hverandre. Den enkelte som bestiller plagg, overfører samtidig et bestemt beløp pr plagg til en baatplasskonto.

<{POST_SNAPBACK}>

Så enkelt kan det jo gjøres :smiley:

Hvis ikke så må en person bestille (meg :cryin: ) og administrere opplegget!

Dette hadde jeg tenkt til og slippe....rett og slett fordi det er så mye enklere om de som skal ha plagg ringer eller sender e-post til leverandør!

 

OBS. kontaktinfo til leverandør kommer snart!

Tanken var og lage et bestillingsskjema (kryss for det man skal ha) som sendes leverandør via epost!

Noen som føler seg kallet :eek:

Link to post
Share on other sites

Hei bastard30000

 

Er det meningen å produsere slike for salg?

 

Dersom ja - husk å lage de stor nok og husk at vi båtfolk er "holdene" menesker med stor pondus.

 

Ja - ja, snakk for deg selv....  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke meningen og produsere for salg nei!

 

Her skal hver enkelt bestille for seg selv (helst)

 

Kommer tilbake med hvordan dette skal skje i praksis!

Trenger flere forslag på dette da!

Link to post
Share on other sites

Kommer tilbake med hvordan dette skal skje i praksis!

Trenger flere forslag på dette da!

Fint at alle kan bestille rett fra leverandør. Det enkleste (for oss), er om leverandøren kan ta er visst beløp pr skjorte / jakke / caps ekstra, som sendes Ingar.

 

Alternativt så kan vi bare oppfordre til å sende et visst beløp direkte til Ingar hver gang vi kjøper.

 

Den sikre, men tungvinte, metoden er jo at noen administrerer dette. Men det vil vi vel slippe ?

 

Så foresten veldig fint ut. Har du prøve på caps også ?

 

Gerhard

 

Ps. bastard, hold på stroppen når du tar bilde nedover :wink:

Link to post
Share on other sites

Fint at alle kan bestille rett fra leverandør. Det enkleste (for oss), er om leverandøren kan ta er visst beløp pr skjorte / jakke / caps ekstra, som sendes Ingar.

 

Alternativt så kan vi bare oppfordre til å sende et visst beløp direkte til Ingar hver gang vi kjøper.

 

Den sikre, men tungvinte, metoden er jo at noen administrerer dette. Men det vil vi vel slippe ?

 

Så foresten veldig fint ut. Har du prøve på caps også ?

 

Gerhard

 

Ps. bastard, hold på stroppen når du tar bilde nedover  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Leverandør er : Spesialprodukter Øst AS i Fredrikstad!

 

1. Tror ikke leverandør er intressert i og administrere penger videre (de har sikkert nok og gjøre)

 

2. Vil helst slippe og administrere ja!

 

3. Nei, prøven er bare brodert på en lapp (tøystykke)

 

4. Stroppen glemte jeg i ekstasen over fin logo :wink:

 

Ang. Cap´sen så kan man få baatplassen.no logo foran evt. bak og da med båtens navn foran :smiley:

Link to post
Share on other sites

Nå er prøvebrodering på vei i posten :flag:

Blir den godkjent så er det klart for og bestille!

 

Et forslag!

 

Siden vi bruker baatplassen.no logoen så syns jeg vi bør bidra litt til driften!

hvis vi har et lite påslag pr plagg er det ålreit for de som ønsker plagg?

 

Hvordan jeg gjør dette i praksis er en annen sak. Forslag på dette mottas :smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan jeg sende deg en bestilling nå?

Er klar for både det ene og det andre.

Har du noen priser?


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Kan jeg sende deg en bestilling nå?

Er klar for både det ene og det andre.

Har du noen priser?

<{POST_SNAPBACK}>

 

Du kan bestille rett fra leverandøren selv, da dette er meningen at alle skal kunne gjøre!

Tror det blir litt mye for meg og administrere salget !

Priser er ikke klare enda!

 

 

 

Ha de noen hjemmeside????

<{POST_SNAPBACK}>

Nei,desverre!

 

Jeg får tilsendt katalog og kommer til og legge ut bilder av det som er mest intressant!

Link to post
Share on other sites

Alternativt så kan vi bare oppfordre til å sende et visst beløp direkte til Ingar hver gang vi kjøper.

Takker for vilje til å støtte baatplassen, men dette blir isåfall på helt frivillig basis.

Vi er bare glade for at logoen blir brukt, det er flott reklame for forumet. :smiley:

 

Men siden vi nå snart har 5000 medlemmer, og kun har solgt 190 vimpler, vil jeg oppfordre til at flere kjøper en slik.

Overskuddet fra salget går uavkortet til drift av baatplassen, og dette er vår eneste "inntekstkilde".

 

(Fremgangsmåte for bestilling står her.)

Link to post
Share on other sites

I følge min oppfattning av dette så burde baatplassen.no hatt fortjenesten av salget, spesielt når man bruker LOGOEN fra baatplassen.no.

 

Dersom vi har fått til det så har vi bidratt til å holde forumet oppe.

 

Bare min personlig mening. :eek:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

I følge min oppfattning av dette så burde baatplassen.no hatt fortjenesten av salget, spesielt når man bruker LOGOEN fra baatplassen.no.

 

Dersom vi har fått til det så har vi bidratt til å holde forumet oppe.

 

Bare min personlig mening. :eek:

<{POST_SNAPBACK}>

Problemet er at det ikke er noen fortjeneste, den går til leverandøren :wink:

Men skal vi ha en fortjeneste til baatplassen.no må det gå via en som administrerer hele opplegget!

 

Så dette blir ett av to!

 

Enten en administrasjon, eller og ha tillit til at de som handler legger til en sum som sendes til driften av baatplassen.no

 

PS. dette har til nå kostet meg 1300,- + noen timer!

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

I dag bekreftet jeg ovenfor leverandøren at jeg/vi godkjenner logoen(prøvetrykk)

 

 

Du kan bestille rett fra leverandøren selv, da dette er meningen at alle skal kunne gjøre!

Tror det blir litt mye for meg og administrere salget !

Priser er ikke klare enda!

 

 

Dermed må vi enes om hvordan vi gjør dette videre med tanke på noen kroner til driften av baatplassen.no

<{POST_SNAPBACK}>

 

Er blitt litt stille ang. denne saken så trekker den frem igjen

 

ønsker priser på de forskjellige produktene

 

Jakke

Caps

etc....

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Takker for vilje til å støtte baatplassen, men dette blir isåfall på helt frivillig basis.

Vi er bare glade for at logoen blir brukt, det er flott reklame for forumet.  :smiley:

 

Men siden vi nå snart har 5000 medlemmer, og kun har solgt 190 vimpler, vil jeg oppfordre til at flere  kjøper en slik.

Overskuddet fra salget går uavkortet til drift av baatplassen, og dette er vår eneste "inntekstkilde".

 

(Fremgangsmåte for bestilling står her.)

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor ikke ta en liten (engangsavgift)/registreringsavgift f.eks. kr 50,- :wink: Det ville gitt 250.000,- med 5.000 medlemmer.

Det vil vel dekke utgiftene som "driverne" av forumet har.

Vi som er medlemmer får jo veldig mye tilbake :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hvorfor ikke ta en liten (engangsavgift)/registreringsavgift f.eks. kr 50,-  :wink:  Det ville gitt 250.000,- med 5.000 medlemmer.

Det vil vel dekke utgiftene som "driverne" av forumet har.

Vi som er medlemmer får jo veldig mye tilbake  :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Ingen dum ide :smash: støtter den men om en får medlemmene til det er jo en annen sak

gratis er jo "SABLA BILLIG " som de sier her nede :headbang:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...