Jump to content

Baatplassen.no skjorte


Pjolter

Recommended Posts

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Når vi er inne på baatplass-sokker  :cheers: (stripen helt rund i overkanten)....

 

Noen som vet hvordan dette med datastyrt brodering gjøres? Kanskje vi kunne lage logoen også som broderingsfile  :drink: :drink: :lol:

 

I Randesund Båtforening har vi bestilt Caps av topp kvalitet med brodert logo på.

Leveringstid: 3 uker

Pris til medlemmer: 100 kr

 

Bilde

(Capsen på bildet er en vareprøve - det ferdige resultat kan avvike noe)

 

Vi har Capsene (+de nye T-skjortene og Sjørøverluene) klare til Nyttbåtårsfesten i Pinsehelgen som er i Nåløyet.

 

KAT

Link to post
Share on other sites

Sikker mye arbeid Ingar , men sikkert noen som er trygda ellernoe som kunne tenke seg og hatt noe og gjøre .Var bare en tanke som slo meg . Jeg er selv uføretrygda og husker første åra som jeg ikke jobba , kun sloss mot systemet men hadde lissom ikkeno anna og gjøre ,det var ikke mye gøy det nei . Så hvorfor ikke spørre om noen vil evt hjelpe til med dette  ? Men klart vi behøver ikke ha alt med en gang  ,bare det at caps er noe som er populært da . Men det kommer sikkert .

 

Kaptein på Tine II   som ikke for tia til og gå fort nok til nok en helgtur med båten .

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

  • 8 måneder senere...

Hei båtfolk!

 

Tenkte og dra frem denne igjen, for og lufte en liten sak!

Jeg har akkurat kjøpt meg en jakke (519,00 inklusive alt) med Nautica Shizofrenia logo på ryggen + M/S Bastard på venstre bryst :yesnod:

 

Så til spørsmålet: Hadde dette vært noe for baatplassen.no også :confused:

Altså med baatplassen.no på ryggen og båtnavn foran! Brodert selvfølgelig

Jakka er veldig fin, med hette i kragen og så er den vind/vann avisende :yesnod:

Glidelås i alle lommer :yesnod:

 

Hvis det er av intresse kan jeg godt sjekke opp litt mere!

Bilde

Bilde

Link to post
Share on other sites

Tusen takk, men vi har besluttet å kun selge vimpler.

 

Det er fremdeles er noen T-skjorter igjen, se her.

Etter dette er det slutt, det vil ikke bli bestillt nye.

 

Alt overskudd fra salg av effekter går til å dekke driftsutgifter for baatplassen.

<{POST_SNAPBACK}>

Skjønner, men dette vil i utagangspunktet ikke vedrøre noen da hver enkelt kjøper direkte av butikken!

Man trenger egentlig bare tillatelse til og bruke logoen til baatplassen.no

Derfor (desverre) blir det heller ikke noen penger til baatplassen.no!

 

PS. det handler ikke om og kjøpe noen kvanta her!

Link to post
Share on other sites

Bare opplyse litt!

 

Man kan kjøpe hva man vil av plagg, dette er ikke noe som vil bli kjøpt inn av baatplassen.no!

Hvis dette går i orden så bestiller man selv direkte av produsenten! Hva man enn vil ha, til ok priser!

 

Har sendt av gårde en mail for og samle litt info!

Kommer tilbake med mere info om dette etterhvert :smiley:

Link to post
Share on other sites

CAPSER ja takk .Bastard kan ikke du si i fra vis du skal ha noe så kan jo jeg svippe innom Holmestrand og hente . Tente at vi kunne dele porto .Eller blir det laget i byen? Noe kan vi jo bli enige om . Kan jo ta det over en IM .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Cap`s finnes i to utgaver.

1; kule typer, som er bra å bruke

2; ukule typer mest egnet til å fylle søpledunken.

 

Desverre er alt for mange caps`er i kategori 2. Jeg tar gjerne en ( eller 3 ) i kategori 1, så kan folk gjette om jeg vil ha en i kategori 2..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...