Jump to content

Baatplassen.no skjorte


Pjolter

Recommended Posts

I morgen tenker jeg noen priser vil bli klare!

Vi får noenlunde samme priser som Nautica fikk jeg beskjed om!

Men jeg satser på og få Cap til rundt hundrelappen!

Så jeg skal ringe med dem i morgen for priser ol. fikk jeg beskjed om på mail!

 

Får dessuten tilsendt en katalog med litt av hvert i, så får jeg heller legge ut noen bilder av sakene som er intressant :yesnod:

Link to post
Share on other sites

I morgen tenker jeg noen priser vil bli klare!

Vi får noenlunde samme priser som Nautica fikk jeg beskjed om!

Men jeg satser på og få Cap til rundt hundrelappen!

Så jeg skal ringe med dem i morgen for priser ol. fikk jeg beskjed om på mail!

 

Får dessuten tilsendt en katalog med litt av hvert i, så får jeg heller legge ut noen bilder av sakene som er intressant :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi gleder oss! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Jo, vi skulle gjerne hatt både caps og klistre-merker.

Men da må vi først få på plass en web-shop med kort-betaling, det er for mye arbeid å håndtere det slik det er nå.

<{POST_SNAPBACK}>

Om du har erfaring med HTML/PHP/ASP etc så klarer du sikkert å smekke sammen en side for salg. Med payex så implementerer du fint betalingsmåtene på sidene...

 

Bare et forslag... :wink:

Link to post
Share on other sites

Hei igjen!

 

Desverre så ble det ikke avklart priser i dag :blush: dette på grunn av at hun måtte se logoen først!

Litt dyrere enn de prisen jeg anga blir det nok fordi vi har en logo med 2 farger! Men ikke mye dyrere da..

Jeg skal sende logoen i Mail i kveld så da har vi vel et svar i morra tenker jeg!

 

Ang. produktene:

 

Jakke har jeg tenkt på og ha baatplassen.no logoen på ryggen og evt. navn på båten på venstre bryst!

Evt. kan man også få bare logo foran eller bak!

 

På Cap´sen kunne man få navn foran og logo bak over strammeanordningen!

Evt. bare logo eller navn foran!

 

Dette er bare forslag!

 

Det blir nok flere alternativer så det er opp til de som skal ha plagg og bestemme dette selv.

 

Nå skal jeg skru sammen en mail til produsenten!

Link to post
Share on other sites

Vi undersøkte mulighet for betaling med kredittkort, men det viste seg å være altfor dyrt ift den "omsetning" og fortjeneste vi har. Tror heller ikke Payex er noe alternativ foreløpig.

<{POST_SNAPBACK}>

Synes det er fornuftig beslutning Ingar.

 

Der er også andre forhold vi medlemmer skal huske på. Per i dag fremstår forumet som et diskusjonssted uten komersielle hensikter til glede for oss som liker å ha objektivt syn på det som fremkommer på sidene våre.

 

Vi har nettopp vært vitne til det som nesten kunne blitt advokatmat med dets "styr" og lignende. Dersom baatplassen.no skulle gå veien mot det å bli mer "betalingsforum" i en eller annen grad, ville vi nok risikere at medlemmenes meningsytringer på forumet mer kan være til gjenstand for juridiske forpliktelser for dem som er ansvarlige for forumet, og det vil vi vel ikke ?

 

Blant forumets medlemmer er der mange ildsjeler, se bare på hva Lars, Bastard3000 med flere steller i stand. Jeg er sikker på at dugnadsånden i oss vil sørge for at fellesinnkjøp, bestillinger etc., kan driftes av oss medlemmer på eget initiativ på en meget bra måte.

 

Jeg har ett forbehold. Jeg kan ikke skjønne annet enn at Ingar & co. har noen kostnader med nettstedet, uten at jeg har hørt om dette tidligere. Jeg håper kostnadene blir synliggjort eksempelvis en gang per år, og at vi medlemmer viser ansvar ved å la eventuelle overskudd av effekter gå til driften. (eventuelt legge på kr 10 ekstra per effekt, som går til driften). Såpass stor glede har vi av dette nettsted at det har vi jammen råd til uten å lage protester (alà 100,- til RSSR :lol: )

Link to post
Share on other sites

Jeg håper kostnadene blir synliggjort eksempelvis en gang per år, og at vi medlemmer viser ansvar ved å la eventuelle overskudd av effekter gå til driften. (eventuelt legge på kr 10 ekstra per effekt, som går til driften). Såpass stor glede har vi av dette nettsted at det har vi jammen råd til uten å lage protester (alà 100,- til RSSR  :lol:  )

Abs. alt overskudd fra salg av effekter går til drift av baatplassen.

Ingen av oss har noen som helst form for godtgjørelse for å drive baatplassen.

Vi har også mottatt donasjoner til driften fra medlemmer.

Hittil har jeg dekket utgiftene til driften slik at inntektene fremdeles står på konto.

Det eneste som er gått ut er til innkjøp av programvare. (Invision og Offline)

Driftsutgiftene er vanskelig å definere da det er en del av en "pakkeløsning" jeg har.

Men vi har som et langsiktig mål å kjøre vår egen baatplassen-server, da kan det være snakk om rundt 10-15,000 i året.

Link to post
Share on other sites

Bare for og opplyse om bestillinger:

 

Hver enkelt bestiller til seg og sine direkte fra leverandør!

Behøver ikke og bestille gjennom meg med andre ord!

 

Når dette er i orden vil det bli lagt ut en link!

 

PS. Har ikke fått noe svar fra leverandør enda, de har nok en del og gjøre!

Men dette skal være i orden i god tid før treffet!

Link to post
Share on other sites

Nå begynner det og skje noe :smiley:

 

Først så trenger jeg en data kyndig som kan lage en bestillings side, for dette måtte jeg ordne med selv :blush:

Videre så koster det 1300,- for logomalen, den legger jeg ut for!

Venter nå på prisene for de enkelte produkter, forløbig for jakke og caps!

Skal sjekke på t-skjorte med og uten krage også :yesnod:

 

regner med flere fakta i løpet av dagen

Link to post
Share on other sites

Nå begynner det og skje noe :yesnod:

Har fått greie på at plaggene vil bli 45 kr dyrere på grunn av at det er en hel del sting enn Nautica logoen!

Caps får vi for 100,-

Jakke 445,-

Kommer tilbake med priser på andre ting etterhvert!

T-skjorte vil i øyeblikket koste 170,- litt dyrt kanskje :confused: men dette er bare noe jeg har regnet meg frem til. Kan hende det går ann og få en annen pris på dette!

 

På jakke får vi da baatplassen.no logo på ryggen(stor) og båtnavn på venstre bryst (liten)

Samme kan vi få på fleecejakke, collegegenser osv!

Link to post
Share on other sites

T-skjorte vil i øyeblikket koste 170,- litt dyrt kanskje :confused:  men dette er bare noe jeg har regnet meg frem til. Kan hende det går ann og få en annen pris på dette!

 

På jakke får vi da baatplassen.no logo på ryggen(stor) og båtnavn på venstre bryst (liten)

Samme kan vi få på fleecejakke, collegegenser osv!

 

<{POST_SNAPBACK}>

Fleecejakke - :yesnod: - det er noe lom ligger fast i båten. Det hadde vært noe. Nå har ikke jeg fulgt diskusjonen hele tiden, men en t-shirt til 170,- synes jeg er greit om det er en ok kvalitet, men det er min mening da....

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Fleecejakke -  :yesnod: - det er noe lom ligger fast i båten. Det hadde vært noe. Nå har ikke jeg fulgt diskusjonen hele tiden, men en t-shirt til 170,- synes jeg er greit om det er en ok kvalitet, men det er min mening da....

<{POST_SNAPBACK}>

Tipper det er ok kvalitet, disse selger jo arbeidstøy :yesnod:

Jakka er ihvertfall jeg kjempefornøyd med ,vann og vind avstøtende med glidelås i alle lommer!

Redigert av bastard30000 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Nå er prøvebrodering på vei i posten :flag:

Blir den godkjent så er det klart for og bestille!

 

Et forslag!

 

Siden vi bruker baatplassen.no logoen så syns jeg vi bør bidra litt til driften!

hvis vi har et lite påslag pr plagg er det ålreit for de som ønsker plagg?

 

Hvordan jeg gjør dette i praksis er en annen sak. Forslag på dette mottas :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...