Jump to content

Motorbåtfolk, vurderer dere konvertering?

Anonym

Vurderer du å bytte fra motor til seil?  

392 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Nei, takke meg til å sitte under kalesja på akterdekk om kvelden, godt og varmt, med levende lys på bordet og et glass rødvin i glasset mens man ser utover fjorden og på livet rundt seg på brygga! Finnes det noe bedre, da? :cheers:

Men vi motorbåtfolk trives jo også best i frisk sjøluft, da... :cool:

Rødvin i båt? USJ!

Dersom dere trives best i frisk sjøluft forstår jeg hvorfor dere har full gass hele veien til målet deres, eksoslukta er jo ikke særlig sjarmerende.

nah, nah, nah,.... alkohol og båt i fart hører ikke sammen.

For noe tøys. En kald pils i båten er sjelefred for meg og mange med meg. :smash:

Når det gjelder konvertering til seilbåt, er dette ikke noe for meg. Jeg ser likevel mye båtglede som dere opplever - litt sånn at seilbåt er sport, der motorbåt er bare tur (som mange gjør så kort som mulig for å komme rasktest mulig fram).

Med hytte ved sjøen, daycruiser til dagsturer og kortere overnattingsturer, og jolle til fisking er jeg der jeg vil være :wink:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...