Jump to content

Motorbåtfolk, vurderer dere konvertering?


Anonym

Vurderer du å bytte fra motor til seil?  

392 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Nei, takke meg til å sitte under kalesja på akterdekk om kvelden, godt og varmt, med levende lys på bordet og et glass rødvin i glasset mens man ser utover fjorden og på livet rundt seg på brygga! Finnes det noe bedre, da? :cheers:

 

Men vi motorbåtfolk trives jo også best i frisk sjøluft, da... :cool:

 

Rødvin i båt? USJ!

 

Dersom dere trives best i frisk sjøluft forstår jeg hvorfor dere har full gass hele veien til målet deres, eksoslukta er jo ikke særlig sjarmerende.

Link to post
Share on other sites

seilbåt? No Way

................R

 

 

fordelen med motorbåten er jo at man kan nyte dem ekslusive og aromatiske lukten av bensineksos noen tid og vente med vinen og cognacen til man kommer frem, nyte den på flybridgen - uten å risikere å spille de edle draaber.....

mao nyte utrolige og passe lange kjøreturen i fulle drag og ankomsten likeså...... :yesnod:

Link to post
Share on other sites

nah, nah, nah,.... alkohol og båt i fart hører ikke sammen.

For noe tøys. En kald pils i båten er sjelefred for meg og mange med meg. :smash:

 

Når det gjelder konvertering til seilbåt, er dette ikke noe for meg. Jeg ser likevel mye båtglede som dere opplever - litt sånn at seilbåt er sport, der motorbåt er bare tur (som mange gjør så kort som mulig for å komme rasktest mulig fram).

 

Med hytte ved sjøen, daycruiser til dagsturer og kortere overnattingsturer, og jolle til fisking er jeg der jeg vil være :wink:

Link to post
Share on other sites

Etter det jeg vet er du vel utestengt her på baatplassen?

Du registrerte deg på nytt, ble sperret ute og har nå registrert deg igjen som båtfant.

 

Jeg / vi ønsker å vite hvorfor.

Nå synes jeg du bør ta deg en "time out"!

Er nektet å poste her fordi man ikke tåler mine meninger om copyright og administrasjonen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...