Slagskibet Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 (redigert) Korreksjon til forrige beskjed : Finn fram solbrillene, det blir ekstremt bra og solfyllt de neste 14 dagene. Denne uka tviler jeg sterkt på at tempen dropper stort under +17 grader. Rundt den 2. april faller temperaturen til + 10. Videre kan det være fare for spredte regnbyger i påsken, dette ser ut til å starte rundt 2. april det og. Nettene vil holde seg relativt kjølig i perioden men det blir over 0 ihvertfall. I takknemlighet så kan dere bare sette 6 packen i garasjen sammen med boller til Skjæra hvis jeg ikke er hjemme . Redigert 26.Mars.2007 av Slagskibet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 26.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Hmmmm....., denne stadige bedringen i det meldte været, kan det skyldes noe annet enn god værprognose ?? Ikke at jeg i det hele tatt kunne tenke meg at man inntar landbruksprodukter på flaske såpass tidlig på en mandag...., men det kan jo f.eks skyldes kun nødtørftig smaksprøve av baksten?? :nono: Eller blir det faktisk så utrolig godt vær? Skal skjæra kaste bikinien å år i rene varmeekstasen?? Ja, eg bærrre spør :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 En periode i vinter trakk hun i badedrakt,eller har det bare vært bikini på henne. Fortsetter det sånn kan det moralske forfallet nå store høyder i Skjære verdenen nemlig at hun flyr toppløs rundt tretoppene. ille greier . Men så bra blir nok været at en burde vurdere å bruke sveiseglass i solbrillene. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 26.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Finn fram solbrillene, det blir ekstremt bra og solfyllt de neste 14 dagene. Denne uka tviler jeg sterkt på at tempen dropper stort under +17 grader. Rundt den 2. april faller temperaturen til + 10. Videre kan det være fare for spredte regnbyger i påsken, dette ser ut til å starte rundt 2. april det og. Åssen blir'e egentlig, Slagskipet? 2. april er jo bare ei uke til. Blir'e knallvær i to uker, eller blir'e kaldere med regnbyger om ei uke? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 (redigert) Knallvær i 2 uker, men fare for spredte byger fra 2. april. Temperaturen synker rundt 2 april men det vil fremdeles være veldig mye sol. Redigert 26.Mars.2007 av Slagskibet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 26.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Knallvær i 2 uker, men fare for spredte byger fra 2. april. Når har fare for spredte byger blitt knallvær. Har du kranglet med skjæra eller. Bli venner igjen, slik at påsken blir reddet. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Slagskibet Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Jeg er ikke uvenner med skjæra mi ! Kvervulant ! Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 26.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Hmmm... knallbyger..? Blir'e tordenvær?? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Ja. Veldig lokalt midt over knollen din. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 26.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Ja. Veldig lokalt midt over knollen din. Det blitt Wodoo på tjøme nå eller. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
tuffff Svart 26.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Auda.. også jeg som skulle ta av presseningen i påska. Jeg får rigge til en lynavleder. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Ånei ! Voodo er avlegs. Skal jeg melde deg på neste TrommeTerapi seanse kanskje ? Dessverre har jeg ikke sett disse seansene selv men det går fremdeles gjetord i nabolaget her. Saueofring,nakne damer, fullmåne og trommeterapi skal visst være svært spesiellt sier onde tunger. Ikke til å spøke med tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 26.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Hmmm.. jeg kan erindre noe med nakne damer og fullmåne fra jeg bodde på Tjøme, men det var lite med saueofring og trommeterapi. Noe de praktiserer på østveien kanskje? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Neida. Vi er da velsoignerte. Dalsveien,der foregår det. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 26.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Jeg er svært fornøyd med at ny fastlandsforbindelse til Dobbeltanarkiet er skrinlagt. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2007 Det har aldri vært snakk om direkte forbindelse fra Tjøme og til de dærre guanohuene i Stokke eller Vear. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2007 Påskeseanse har vært avholdt i garasjen med PitPuddelen, Banangnagærn-for anledningen iført rosa sports BH ,røyketobakk,Luxus pulver kaffe og gaffelolje og verktøykasse. Skjæra var fritatt fra almannamøte pga redebygging. Værmeldinga til og med 3. april er uforandret med minimums temp +11 grader og strålende sol. Max. temp over +13.Temperaturfallet som Storm meldte i slutten av uka tror jeg vil begrense seg til å gi +8 grader og kun på fredag. Lørdag stiger temperaturen igjen for så å falle til +8 til +9 igjen den 4 april og da vil det også bli litt skyer til tider. Temperaturen i påsken tror jeg vil ligge litt under Storms prognoser, de sier + 10. Jeg tror det vil holde seg rundt +8 og det blir vindstille eller nesten vindstille og delvis skyet. Nattetemperaturen vil holde seg rundt +3 grader. Ikke en dråpe nedbør i sikte. Brukandes båtpusse og motorsykkel vær. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2007 Påskeværet: http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID...3300312/1094/AT Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Slagskibet Svart 31.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2007 (redigert) Tjaaa. Knallvær til og med 2. april,men noe mere skyet enn det har vært de siste dagene. Temperatur opp til +14.Den 3. blir det temperaturfall-ca +9- men den 4. stiger tempen igjen tilbake til 12 til 14 pluss. Delvis skyet. Langfredag skyer det mere til og temperaturen faller ned mot +10. Lørdag er det helskyet uten gløtt av sol og +9. Sånn vil temperaturen holde seg i resten av påska. Søndag får vi lettskyet og sol og på mandag og tirsdag kan vi få spredte regnbyger. Nattetempen vil i hele perioden holde seg rundt +2 til +4 grader. Årstiden tatt i betraktning så syntes jeg det ikke er så værst jeg. Ganske mye forskjell fra værmeldinga i Tb det her ihvertfall mht regnbyger og sol. Temperaturmessig skiller det ikke mye. Hva som er rett får vi se med tiden. Redigert 31.Mars.2007 av Slagskibet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 5.April.2007 Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Nå kom påskefjellværet til lavlandet også. I øyeblikket blåser det NV stiv til sterk kuling i "nordfylket". Kan være en grunn til se etter "burka" og fortøyninger. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
M/S Bastard Svart 5.April.2007 Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Burkaen min ligger på enda, foreløbig Tok en liten sving nedom byen, men kunne ikke se noen skader sålangt, selvom en båt lå litt på skakke. Jeg hadde tenkt og begynne med kjølbolter i dag men tar ikke sjansen på og arbeide under kjølen i dag Kjipt, når jeg endelig har fri ett par dager. Men har nok av andre ting og finne på Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 5.April.2007 Link til dette innlegget Svart 5.April.2007 Jeg var nede (Vallø) og tok av burkaen, og satte på kalesjen i ettermiddag jeg, i de verste vindkulene........ekstremsport! Men deilig å se båten igjen Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Kosmix Svart 13.April.2007 Link til dette innlegget Svart 13.April.2007 Vet ikke om denne har vært linket tidligere i tråden, men Scanmar i Åsgårdstrand har en værstasjon på nett: http://www.scanmar.no/wx/scanpro.asp Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Arvid_A Svart 10.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2007 Nå er det lenge siden vi har fått noen prognoser fra "Tjøme Meteorologiske Institutt"! Hvordan vurderer "banangnagær'n" og skjæra utsiktene for sommervær i det som er igjen av juli-måneden? Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 10.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2007 For online vær i Larviksfjorden Krojnuten Larviksfjorden Denne er kåret til den beste norske værsiden på nett. Paul Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.