eysteind Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Siden det er helg , går vi straks løs på neste: Fjord 26? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Hvilen båt er dette da? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Det nærmer seg ... tenk hardere! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Hvilen båt er dette da? Skilsø 950/975 Artic? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Hvilen båt er dette da? Fant den. Barracuda 800. Ganske lik på Skilsø fra den vinkelen men jeg ser at midtvinduet på siden mangler. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Er det en "nabo" av deg som selger denne, Eysteind? Så den på finn.no for ikke så lenge siden under mitt utrettelige arbeide for å tilfredsstille Quindebestets ønske om ny båt. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Allan E Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Hei Sailig metal! Er kompassrosen noe lik denne? ...og båten ser omtrent slik ut? Hei, nå er det en stund siden jeg så den og overbygget var det svært lite jeg så da den var pakket over. Det var iallefall stillbart babystag, og to cocpithull. Husker ikke helt kompassrosen men den må jo ha sett ut omtrent som den her. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Er det en "nabo" av deg som selger denne, Eysteind? Så den på finn.no for ikke så lenge siden under mitt utrettelige arbeide for å tilfredsstille Quindebestets ønske om ny båt. Riktig! Synes dette er en av de fineste båtene i denne størrelsen og klasse sammen med viksund 270. Ja, den ligger i Florø. Ikke akkuratt nabo, men i mitt disktrikt... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 I påvente av at noen løser oppgaven i # 131 tar vi en til: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
jada Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 I påvente av at noen løser oppgaven i # 131 tar vi en til:Dette må da være en Riviera 925 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Dette må da være en Riviera 925 Jada, jada! Godt jobbet selv om den ikke var av de vanskeligste Men klarer du den forrige, foreløpig uforløste i # 131?? Klarer du den, får du en Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
jada Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Godt jobbet selv om den ikke var av de vanskeligste Men klarer du den forrige, foreløpig uforløste i # 131?? Klarer du den, får du en Og tar jeg ikke feil, så har du sannsynligvis "stjålet" bildet fra hjemmesiden til Huseklepp Modellverksted. Mener å ha sett dette tidligere på en brosjyre, og det er vel nebbet til utgaven uten FB som skimtes i høyre billedkant, eller......??????? Den forrige er dog noe verre. Ser det er kommet noen forslag. Må nok ha et noe større utsnitt av det bildet Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Men hvilken båt er dette da ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
jada Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Men hvilken båt er dette da ?Kan det være en Risør 27 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Og tar jeg ikke feil, så har du sannsynligvis "stjålet" bildet fra hjemmesiden til Huseklepp Modellverksted. Mener å ha sett dette tidligere på en brosjyre, og det er vel nebbet til utgaven uten FB som skimtes i høyre billedkant, eller......??????? Den forrige er dog noe verre. Ser det er kommet noen forslag. Må nok ha et noe større utsnitt av det bildet 1) Tror bildet kom fra finn.no. Mitt arkiv av båtbilder er en uuttømmelig kilde av forgangne våte drømmer 2) Tampen brant for siste taler. Du klarer denne! Ta en og tenk deg om. Norsk båthistorie. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Men hvilken båt er dette da ? Øinene er ikke hva de en gang var, og kanskje har de heller aldri vært det, men av en eller annen uforklarlig grunn forbinder jeg navnet "Sjømann" med denne. Skal likevel skrive denne ned og tenkte nøye over saken Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Men hvilken båt er dette da ? Det er en Sjømann 22. Tror jeg hadde klart den selv uten det meget klare hintet på bildet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Hebbe Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Øinene er ikke hva de en gang var, og kanskje har de heller aldri vært det, men av en eller annen uforklarlig grunn forbinder jeg navnet "Sjømann" med denne. Skal likevel skrive denne ned og tenkte nøye over saken Denne var lett etter som om at navnet sto på bildet..... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
jada Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Denne var lett etter som om at navnet sto på bildet..... Vet ikke hva jeg skal bruke som unnskyldning for mitt svar. Flaut Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 En trebåt som ble bygd i 1982 ser slik ut, hvillket båtbyggeri produserte denne da ? En fin båt som har vært i mitt eie en gang... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Den kjenner jeg igjen fra erfaringsdatabasen! Den er bygget på Ornes båtbyggeri. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 DU ER EN KJENNER! Nuvel, det var en meget sterk overdrivelse! Jeg lurer f. eks veldig på båten i #131. Saga er et navn som detter inn i hodet, Sagaling? Nå er jeg på ytterst tynn is Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2004 Del på Facebook Svart 13.November.2004 Nuvel, det var en meget sterk overdrivelse! Jeg lurer f. eks veldig på båten i #131. Saga er et navn som detter inn i hodet, Sagaling? Nå er jeg på ytterst tynn is Nei, du er ikke PÅ tynn is. Du er allerede gjennom den! Tidligere talere har vært i riktig retning. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ludde Svart 13.November.2004 Del på Facebook Svart 13.November.2004 Når det gjelder båten i #131 synes jeg den ligner på en eldre Saga 27, fra den gang de het Sagafjord, eller kanskje en Windy 26 SN? Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Baywatch Svart 13.November.2004 Del på Facebook Svart 13.November.2004 Tidligere talere har vært i riktig retning. Men det er altså ikke Fjord 26? Det var det første som slo meg, men det er foreslått og forkastet. Da må jeg melde pass. Men jeg HAR sett båten før! :headbang: Irriterende! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.