Akult Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 Takk for fin illustrasjon. Jeg skal besøke den lokale Bavaria-forhandleren på fredag for å se nærmere på sakene, vurdere opp mot andre alternativer og kanskje få perfeksjonert prisen litt. Ellers takk for tipset med tanke på Bedflex-madrasser. Vi har ikke snakket om den slags enda, men ei god seng er meget høyt prioritert Har dere valgt dette i akterlugarene også, eller er standarden såpass at det går greit for lette barnekropper? Ellers er Vision 44 bred nok i forrcabin til at man kan ligge med hodene i baugretning. Dumt de ikke har nattlamper... Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 Og vis du Jeanneau ser godt etter så er det bilde av en C70 og den burde selges, så syns du Fri er litt "sær" så ta kontakt så ordner vi en handel.... for jeg burde ha en C80. Sitér dette innlegget Link to post
FRI Svart 16.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 Pen båt du har da AmonRa Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 Den er ille bra du Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 Og vis du Jeanneau ser godt etter så er det bilde av en C70 og den burde selges, så syns du Fri er litt "sær" så ta kontakt så ordner vi en handel.... for jeg burde ha en C80. Hvorfor burde du ha c80? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Akult Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 Size does matter! Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 Akult Angående kallesje til Bavaria, Øyane Seil Og Kallesje på hundvåg må være en av de kalesjemakerne i Norge som har sydd flest kallesjer til Bavaria. Fikk sydd til min der og kjempefornøyd. Kansje ikke billigst men det blir bra. http://www.batkalesjer.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 (redigert) Dette er hoffleverandøren til Lundebåt for tiden.... Kapell och annat Den jeg har er derfra og den har meget god passform og er bra... Snakket også litt i dag om fast vindskjerm til båten min siden jeg bruker den når sommeren ikke er fra sin beste side... 22000 levert Norge og montert på nye båter... Kan spare en 4-5000 om en henter den selv i Gøteborg.... så en kan jo ta det på ferieturen om en er på de trakter.. 42 Cruiser Med Sprayhood Redigert 16.Januar.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
baatsman Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 Eneste som ikke kledde den 42, var flagget. Noe med fargene Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Miss Amalie Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Nå har jeg fått en grundig opplæring i åssen dette skal gjøres av alltid hjelpsomme og hyggelige og ikke minst objektive Sydvesten. Akult Du lurte på åssen det var med kalesje. Sånn som dette gjorde ihvertfall jeg på min siste båt. Håper det er greit for nye eieren at jeg legger ut dette på denne siden, men det gjør sikkert ingen ting, for det er jo moro og vise frem en fin båt [ Knallfin båt! Og kalesjen er utrolig fin og praktisk. Jeg så også på den samme fordi "leppen" ned bak setet dekker hullet. Men det jeg har savnet mest hos produsentene, og som gjorde at jeg sydde selv, var "dør" bak. Denne sydde jeg selv, ble ikke perfekt, men ga den løsningen vi ønsket oss. Fordelen er at jeg faktisk kunne stå i åpningen, ha døra åpen og seile. God oversikt hvis det ble behov. Det er egenltig rart ingen av produsentene har dette, eller? Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Amon-Ra Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Hvorfor burde du ha c80? Jeg har en kompis som har en litt eldre bav.38, med litt mindre motor,litt dåligere genoa, litt dårligere autopilot, litt dårligere kjøleboks, + ++, men han er "litt" flinkere til å seile og har en litt større kartplotter. skjønner du? egenlig burde jeg jeg har en c120 men det har jeg ikke plass til.... tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Stigt:-) Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 har en litt større kartplotter. skjønner du? Kjære AmonRa og litt dypere kjøl og litt større seilareal+++ Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Kun detaljer min venn, kun detajer. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Jeg har en kompis som har en litt eldre bav.38, med litt mindre motor,litt dåligere genoa, litt dårligere autopilot, litt dårligere kjøleboks, + ++, men han er "litt" flinkere til å seile og har en litt større kartplotter. skjønner du? egenlig burde jeg jeg har en c120 men det har jeg ikke plass til.... tror jeg. Jeg har en sun fast 40 til salgs. Den har mer av alt bortsett fra kartplotter. Så selg bav'en og kjøp den så skal jeg spante plotter på deg. Kompisen din vil kun se hekken. http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=10779228 Hvis kompisen din er Stig, kommer han til å bli skremt hvis du kjøper denne båten... mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Amon-Ra Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 hei Viggo Hva er det som går på tvers under bordet? er ikke den litt i veien. og vis jeg skulle kjøpe båten din så får S tig nyere båt en det jeg har, sorry can`t do that Sitér dette innlegget Link to post
Stigt:-) Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 (redigert) Hvis kompisen din er Stig, kommer han til å bli skremt hvis du kjøper denne båten... mvh Viggo Du har en fin båt Jeanneau, det er bare synd med den løygangen som ødelegger hele cocpiten Du var sekunder raskere enn meg amonra Redigert 17.Januar.2008 av Stigt:-) (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Ja... ble du overrasket? husk til høsten så blir det første man til Skagen. frem til da så kommer jeg til å være som en svamp Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 hei Viggo Hva er det som går på tvers under bordet? er ikke den litt i veien. og vis jeg skulle kjøpe båten din så får S tig nyere båt en det jeg har, sorry can`t do that Den har løygang der fordi det er en SEILbåt. Cockpiten er uansett så mye bedre enn på 38ac at det lille "minuset" bare blir en parantes. Se nøye på bordet. Det er ca. dobbelt så stort som Stig sitt... Men nå er vi veldig OT her. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Barsk IV Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Nydelig løygang på den båten, den må være en fryd å tviste storseilet med. Mvh. Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Jeg har en sun fast 40 til salgs. Den har mer av alt bortsett fra kartplotter. Så selg bav'en og kjøp den så skal jeg spante plotter på deg. Kompisen din vil kun se hekken. http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=10779228Hvis kompisen din er Stig, kommer han til å bli skremt hvis du kjøper denne båten... mvh Viggo kjekk båt - men jeg ville laget bedre bilder, de du har tatt yter ikke den rettferdighet. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 (redigert) kjekk båt - men jeg ville laget bedre bilder, de du har tatt yter ikke den rettferdighet. Den er så svær nedi at kameraet mitt bare får med seg småbiter. Må nok låne et vidvinkel. Redigert 17.Januar.2008 av jeanneau (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Den er så svær nedi at kameraet mitt bare får med seg småbiter. Må nok låne et vidvinkel. Campingvogn Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sun Flyer Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Campingvogn Takk for kompliment. Campingvognen knuste en bav 42 match med 20 minutter på utseilt tid på en regatta for to uker siden. Selv med en bavarist som sjefsvinsjer på fokka. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Og hvem vant, Det var winchern som gjorde at du kom så bra ut. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sun Flyer Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Sydvesten gjorde en kjempejobb, ja. At en tømt regattabåt med samkjørt mannskap og kevlarseil klarte å slå boligen min med sammenrasket mannskap og turseil med et helt minutt er sikkert imponerende. Men vi var MYE raskere enn dem når vindmåleren viste 40 knop.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.