Jump to content

Ryfylketreffet 2008


Seilaren

Les innlegg 118 FØR du stemmer  

66 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Og det kan ikke Telenor hjelpe deg med? Mener noen snakket om netttilgang på Helgøysund. :confused:
Har jobb-laptop med hele pakken, men det er vanskelig å få Telenor til å møte på kontoret for meg dessverre (må lede morgenmøte som er hver dag)..

Ellers er det plenty med trådløst nett rundt omkring. Lå på Stjernarøy maritim for 2-3 uker siden og så på nett-TV hele kvelden..

Link to post
Share on other sites

Altså innen hvilken tid må en bindende påmelding skje?

Har ikke tenkt over det faktisk, men en uke før treffet er vel en fordel.

Uansett kan vi sikkert finne en løsning om du gir beskjed noen dager før også :wink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Heisan.

 

Da er båten kjøpt :tongue: Og hva hadde vel vært bedre enn og komme inn til treffet den helgen, hvis jeg finner fram da :confused: Men det skal vel gå bra det.Så jeg melder meg på med 82,3%sikkerhet at jeg kommer meg vel inn til helgøysund :sailing:

Har vel ikke lest alle inleggene dine, men hva slags båt har dU?

Link to post
Share on other sites

Espen, marsjer du på 5knop da? :wink: Du har jo hele 22hester :lol: !

5 knop? nei, kommer oppi 6-7 knop.. Går vel litt på lengden av båten, ikke antall hester.. min er vel noe sånt som 7 meter, så en 6-7 knop, mens din er vel en 6 meter, og burde vel klare 5-6 knop.. Men slakker glatt av litt på farten for din del jeg :D

Link to post
Share on other sites

Vi kommer garantert, men er usikker på hva klokke... jeg gir beskjed når jeg vet ned mer sikkerthet. Siste flyet fra Oslo lander vel mellom 11 og 12 - 30 min til båten og 2,5 time til Helgøy -> er der senest kl 03:00...... men jeg regner med at jeg er på et fly fra Oslo i 3-5 tiden - så senest rundt 21 er et godt gjett i dag...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...