Jump to content

Ryfylketreffet 2008


Seilaren

Les innlegg 118 FØR du stemmer  

66 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

typisk - jeg må være i Oslo på møte hele dagen på fredagen.... men jeg kommer så fort jeg kan. kanskje båten kan pakkes klar i løpet av torsdagen - så tar jeg taxi direkte fra flyplassen til båten.

 

jeg tror det beste er å kjøre treffet med de som kommer. blir det flyttet, er det ikke noen garanti for at det kommer flere.

 

vi får bare planlegge annen helg enn kvitsøydagene til neste år. jeg er rimelig sikker på at en kompis blir med - han er registert her på BP, men tror ikke han har noen innlegg enda. jeg kan høre med ham i dag

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde akkurat kjøpt båten på plass når dere kom inn i havnen. Hadde jeg vært 1 minutt senere hadde jeg truffet dere.

Så kjørte du forbi etterpå :lol:

 

Det blir altså treff 6-8 juni på Helgøysund marina. Så meldt dere på!

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Vet ikke om jeg tørr :lol:

 

Disse er påmeldt til nå;

De med * har et lite forbehold)

 

Sleipner 93,

Seilaren,

Bjorngb,

Amfea II,

Fantino*,

skage*,

index*,

Erik*

Bützfleth - 2 voksne, 2 barn og bikkja (Kommer litt utpå laurdagen)

Nefertiti* (Kommer litt utpå laurdagen)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Nå kan vi stemme på Helgøysund Marina som landets beste. Husk at vi får holde av plasser her til treffet vårt :flag:

http://www.batmagasinet.no/baatweb/aarets.nsf/SommerensHavn

 

Dessuten er det fremdeles plass til flere på treffet. Vi er da ekstremt mange flere som holder til på vestlandet her på forumet!

Detter er for slakt folkens :lol:

 

(Redigert en litt "lei" skrivefeil :lol: )

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jobbfesten har endret dato, så da er det mulig at jeg kan komme alt fredagen. Fremdeles litt forbehold dog.

 

...Båten skal rigges søndag. Tror jeg har alt jeg trenger, men frykter at jeg mangler en riggbolt til bommen, som ble "feilbestilt" 5 mm for kort i forhold til den gamle. Uten at jeg helt husker hvor den skal være hen...

 

Får håpe masten kommer opp iallefall, så får en løse problemer på dekksnivå etterhvert.

 

Og det får en tro skjer før juni....

Link to post
Share on other sites

Da ble det bytte av helgevakt på jobben - og jeg ble den heldige vinner av denne helga...

 

Må møte på kontoret hver morgen så da blir det nok ikke noe treff på meg dessverre (same procedure as last year)

 

Og det kan ikke Telenor hjelpe deg med? Mener noen snakket om netttilgang på Helgøysund. :confused:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...