fjordbuss Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 6-8 juni er det Kvitsøy-dagene, sorry prioriterer nok heller å ta turen ut dit... Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
skage Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Om det viser seg at det blir svært dårlig oppslutning så kunne vi jo satt en dato på sensommeren hvor det da blir lettere for folk og sette av tid. Kvitsøy dagene vet jeg er populært for mange. Link to post
Seilaren Svart 25.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Ingen dum ide skage. Det er kanskje mindre som skjer også på sensommeren som folk skal være med på også. Vi kan vente noen uker til og ta en avgjørelse da God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 26.April.2008 Link til dette innlegget Svart 26.April.2008 typisk - jeg må være i Oslo på møte hele dagen på fredagen.... men jeg kommer så fort jeg kan. kanskje båten kan pakkes klar i løpet av torsdagen - så tar jeg taxi direkte fra flyplassen til båten. jeg tror det beste er å kjøre treffet med de som kommer. blir det flyttet, er det ikke noen garanti for at det kommer flere. vi får bare planlegge annen helg enn kvitsøydagene til neste år. jeg er rimelig sikker på at en kompis blir med - han er registert her på BP, men tror ikke han har noen innlegg enda. jeg kan høre med ham i dag Link to post
Seilaren Svart 26.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2008 Må si meg enig, vi holder treffet som avtalt i år. Så deg forresten flere ganger forrige helg, både i båt og i bil God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
PIPaulsen Svart 27.April.2008 Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 (redigert) Hvor i Skottland ??? En kan jo ta et sympati-treff her borte hvis det skulle passe ... kan sikkert finne på noe å gjøre ... båt eller annet ... Det blir Glasgow og Edinburgh denne gangen :) Redigert 27.April.2008 av PIPaulsen (see edit history) Med vennlig hilsen PIP Link to post
First 31.7 Svart 28.April.2008 Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Hei! Til opplysning kan jeg informere om at Kvitsøydagane er avlyst i år. Kommunen klarte ikke å stille komitè. De prøver igjen neste år. Link to post
Seilaren Svart 28.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Synd for Kvitsøy, bra for oss. Da venter jeg en enorm respons i denne tråden i løpet av dagen... God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 28.April.2008 Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Jeg så deg ved mastekranen når vi dro ut hvertfall... Håper vi kan får litt flere som kommer nå ja. Link to post
Seilaren Svart 28.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2008 Jeg hadde akkurat kjøpt båten på plass når dere kom inn i havnen. Hadde jeg vært 1 minutt senere hadde jeg truffet dere. Så kjørte du forbi etterpå Det blir altså treff 6-8 juni på Helgøysund marina. Så meldt dere på! God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Da venter jeg en enorm respons i denne tråden i løpet av dagen... Skal si det tok av... Se og meldt dere på, jeg biter ikke. Tror ikke sleipner heller gjør det.... God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Bützfleth Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 (redigert) Her er en båt til... 2 voksne, 2 barn og bikkja. Vi kommer litt ut på dagen den 7. Redigert 4.Mai.2008 av Bützfleth (see edit history) Link to post
Nefertiti Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Vi får tro at Nefertiti er rigget til des.... Tror vi skal ha noe jobbfest fredag 6.juni, isåfall kan jeg finne på å overnatte i båten, og dra lørdag "litt utpå dagen". Ikke noe 100% garanti men jeg skal prøve. Link to post
Fantino Svart 4.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Stå på Seilaren, så får vi håpe det ramler inn flere etterhvert. Du kan jo spørre Ingar pent om å få lov til å være limt på toppen litt lenger.. Link to post
Seilaren Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2008 Vet ikke om jeg tørr Disse er påmeldt til nå; De med * har et lite forbehold) Sleipner 93, Seilaren, Bjorngb, Amfea II, Fantino*, skage*, index*, Erik* Bützfleth - 2 voksne, 2 barn og bikkja (Kommer litt utpå laurdagen) Nefertiti* (Kommer litt utpå laurdagen) God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 9.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Og det er enda plass til flere God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 16.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 (redigert) Nå kan vi stemme på Helgøysund Marina som landets beste. Husk at vi får holde av plasser her til treffet vårt http://www.batmagasinet.no/baatweb/aarets.nsf/SommerensHavn Dessuten er det fremdeles plass til flere på treffet. Vi er da ekstremt mange flere som holder til på vestlandet her på forumet! Detter er for slakt folkens (Redigert en litt "lei" skrivefeil ) Redigert 16.Mai.2008 av Seilaren (see edit history) God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Nefertiti Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Jobbfesten har endret dato, så da er det mulig at jeg kan komme alt fredagen. Fremdeles litt forbehold dog. ...Båten skal rigges søndag. Tror jeg har alt jeg trenger, men frykter at jeg mangler en riggbolt til bommen, som ble "feilbestilt" 5 mm for kort i forhold til den gamle. Uten at jeg helt husker hvor den skal være hen... Får håpe masten kommer opp iallefall, så får en løse problemer på dekksnivå etterhvert. Og det får en tro skjer før juni.... Link to post
Bützfleth Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Er det mulig å reservere plass på Helgøysund? Det kan bli ganske så trangt om plassen der borte. Link to post
bjorngb Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 (redigert) Jeg har tenkt på det sdamme - ser ut som jeg er i Oslo til hvertfall 17 - så jeg er ikke i båten før 20... Redigert 18.Mai.2008 av bjorngb (see edit history) Link to post
Seilaren Svart 18.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Avtalen er at det skal holdes av plasser for oss som kommer til treffet. Så dette bør ikke bli noe problem God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Fantino Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Da ble det bytte av helgevakt på jobben - og jeg ble den heldige vinner av denne helga... Må møte på kontoret hver morgen så da blir det nok ikke noe treff på meg dessverre (same procedure as last year) Link to post
Seilaren Svart 18.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Det var dumt.... God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Bützfleth Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Da ble det bytte av helgevakt på jobben - og jeg ble den heldige vinner av denne helga... Må møte på kontoret hver morgen så da blir det nok ikke noe treff på meg dessverre (same procedure as last year) Og det kan ikke Telenor hjelpe deg med? Mener noen snakket om netttilgang på Helgøysund. Link to post
Seilaren Svart 18.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Dessuten har jeg mobilt bredbånd som kan lånes ut... God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn