Jump to content

Stygge båter


Avmønstret2

Recommended Posts

Stakkars alle de Bavariaeierne som har fått høre at båten deres er dårlig!!

Men det er en vesentlig forskjell her; å diskutere enkelte båttyper på generelt grunnlag er ikke det samme som å latterliggjøre en spesifikk båt med bilde og henvise med link til annonsen.

 

(Personlig synest jeg også Nidelv 24 virker noe sidrumpet og satt. Men det mener jeg selvsalg på generelt grunnlag, har heller ikke sagt det til de fornøyde eierne av båttypen... :wink: )

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Link to post
Share on other sites

Blir det ikke en stor forskjell å starte med overskriften "Stygge båter" samt legge ut bilde fra Finn.no av ett - ett - objekt. Med "tanke " på å rakke ned på denne båten. For det var vell det som var hensikten med overskriften...

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Hva er problemet med at det er en båt som ligger til salgs på Finn?

Du kan ødelegge for dem som prøver å selge uten at det objektivt er noe feil med annonsen eller båten

 

Det var ikke i min villeste fantasi at et innlegg på dette diskusjonsforumet kunne ha noe å si for et salg av en båt på finn.no. Forklsr gjerne hva som er linken her.

 

P

Link to post
Share on other sites

Jeg skrev bør ikke skal, det er vel en viss forskjell. Eller. :smiley:

 

Beklager jeg missforstod litt .

 

Med dagens miljøkvoter og krav bør det nok hvere helt ulovlig å produsere stygge glassfiberbåter for de brennner så gj. dårlig og forurenser meget , men de er nå ikke stygge før noen synes de er stygge så derfor må det da hvere de som synes den er stygg som og må bære kostnadene med å få den slik som han synes er pent eller å måtte bekoste utslettelsen av dennne båten .

 

Problemet blir da hvis båtene som trådstarter synes er pene er stygge etter de som synes de stygge båtene er pene som de pene synes er stygge , eller omvent. :crazy:

Link to post
Share on other sites

Det var ikke i min villeste fantasi at et innlegg på dette diskusjonsforumet kunne ha noe å si for et salg av en båt på finn.no. Forklsr gjerne hva som er linken her.

Vi er over 15.000 medlemmer på forumet og i tillegg kommer sikkert 10.000 til som også er båtinteressert :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

fra denne vinkelen er den virkelig stygg, men sikkert fortsatt like praktisk

 

47_898026073.jpg

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Blir det ikke en stor forskjell å starte med overskriften "Stygge båter" samt legge ut bilde fra Finn.no av ett - ett - objekt. Med "tanke " på å rakke ned på denne båten. For det var vell det som var hensikten med overskriften...

 

Hensikten var å få en tråd med "merkelige" og annerledes båter. Kunne sikkert valgt "mindre pene" eller "rare båter" eller "du skal se mye før øya faller ut". Det virker som om mange på dette forumet synes at kritikk av båter er værre enn å si noe stygt (eller mindre pent) til kona deres.... For meg er det uproblematisk at noen synes Nidelv 24 er stygt og at man ytrer det på et forum for båter, men det er tydeligvis litt for mye for mange her inne. Hensikten var altså IKKE å rakke ned på noen sin båt (selv om jeg ikke tror det er så mange av det slaget jeg la ut bilde av). Hadde det vært ok om jeg hadde lagt ut 10 bilder fra forskjellige båter?

 

P

Link to post
Share on other sites

hva syns dere om min båt????

 

 

Hensikten var å få en tråd med "merkelige" og annerledes båter. Kunne sikkert valgt "mindre pene" eller "rare båter" eller "du skal se mye før øya faller ut". Det virker som om mange på dette forumet synes at kritikk av båter er værre enn å si noe stygt (eller mindre pent) til kona deres.... For meg er det uproblematisk at noen synes Nidelv 24 er stygt og at man ytrer det på et forum for båter, men det er tydeligvis litt for mye for mange her inne. Hensikten var altså IKKE å rakke ned på noen sin båt (selv om jeg ikke tror det er så mange av det slaget jeg la ut bilde av). Hadde det vært ok om jeg hadde lagt ut 10 bilder fra forskjellige båter?

 

P

 

Det burde holde med en pr. dag , Westcruiser synes hvist båten sin er stygg , kaskje begynne der ?

 

Om du trenger forslag på båter kan jeg gjerne hjelpe til , om båtene nøvedigvis ikke er så veldig stygge så er det og noen medlemmer som har vert stygge så ved en helhetsvurdering kommer nok deres båter langt opp på lmin liste over rare og stygge båter.

Redigert av fiskebat (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hensikten var å få en tråd med "merkelige" og annerledes båter.

Og overskriften er ok - "Stygge båter" - på et generelt grunnlag, men ikke henvis til annonser. Bruk nøytrale bilder av såkalte stygge båter, men vær også klar over at du kan treffe på noen ømtåelige sjeler som går til sengs med sin båt og ikke tåler å høre andres meninger om denne. Og da får du så mye pepper, at det tar tid å komme seg ut av floken. Du har muligheten i 24 timer til å forandre på overskriften :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)
(Personlig synest jeg også Nidelv 24 virker noe sidrumpet og satt. Men det mener jeg selvsalg på generelt grunnlag, har heller ikke sagt det til de fornøyde eierne av båttypen... :wink: )

 

Hehe.... Personlig synes jeg denne with'en er stygg. Men det mener jeg selvsagt på generellt grunnlag.

 

P;-)

Redigert av Plenen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg synes det hadde vært ok om du la ut et bilde av båten med dine kommentarer uten å linke/henvise til Finn. Aller helst også med et bilde som ikke ligger på Finn.

Ser ikke noe galt i å komme med sine subjektive meninger om en båttype enten det gjelder utseende, sjøegenskaper eller annet.

Men det er hva jeg synes og det må være mulig å være uenig med deg om dette og samtidig ta en :cheers:

Link to post
Share on other sites

Formen på viduene synes jeg gjør den litt "gammeldags", men ellers har den jo fine linjer og proposjoner. Praktisk er den sikkert også ;-)

 

P

 

Du har en kjempefin båt, men vi har et kjærlighets forhold til våre båter. Kona sier at det er den eneste elskerinnen jeg får ha????? Nok om det. Du kaller ikke og jeg fremhever kaller ikke elskerinna til noen stygg. Ikke i et fora hvor det finnes så mange elskerinner. :lol::lol::lol:

Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke???

Link to post
Share on other sites

Og overskriften er ok - "Stygge båter" - på et generelt grunnlag, men ikke henvis til annonser. Bruk nøytrale bilder av såkalte stygge båter, men vær også klar over at du kan treffe på noen ømtåelige sjeler som går til sengs med sin båt og ikke tåler å høre andres meninger om denne. Og da får du så mye pepper, at det tar tid å komme seg ut av floken. Du har muligheten i 24 timer til å forandre på overskriften :wink:

 

I utgangspunktet henviste jeg ikke til en annonse, men plukket ut et bilde derfra, ikke hele annonsen. Ser ikke noe problem i å bruke bilder fra finn-annonser.

 

De som er så ømtålige at de ikke tåler slikt bør heller ikke frekventere diskusjonsforumer på internett - dette som et godt råd.

 

p

Link to post
Share on other sites

Denne BAVARIA er stygg :lol: :lol: :lol:

 

Vil vel anta at det er omtrent samme seilegenskaper på denne og andre av samme merket..... :wink:

 

:lol:

 

 

 

 

Måtte bare...... :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...