Jump to content

Kryper ikke på kne for å kjøpe en båt til 1,1 mill


hasog

Recommended Posts

Jeg ser det nevnes reklamasjoner, dette dekkes uansett økonomisk av fabrikken. Ettermarked vil automatisk havne hos geografisk tilhørende forhandler. De får også etter moderne måter å drive på, en markedstøtte/bonus for oppfølgning. Dette beregnes ut fra omsettning og dette tilfellet vris den på papiret over til den forhandler som ligger geografisk korrekt.

 

De som selger båten får da fortjenesten for salget og omsettingen(på papiret hos produsenten) legges på forhandler med geografisk tilhørighet. På denne måten løser man slike problemer og dette slår begge veier. Av og til får du et salg, av og til ikke. Slik blir det også best salg for ALLE parter.l

Link to post
Share on other sites

Etter 5 1/2 år syns jeg engentlig vi kan legge denne tråden død: Ja dårlig kundebehandling, som nok desverre finns hos flere forhandlere: Men dersom dette var NB`s vanlige måte å behandle sine kunder på ville de nok ikke eksistert i dag.

Om vi alle la ut egne dårlige opplevelser og episoder hos diverse forhandlere både av ny-båt og utstyr var det vel få i dette landet som "gikk klar".

 

NB produserer gode båter - om det er det vel ingen tvil om: Velger å tro at dette tross alt har vært en episode som ble dårlig taklet - og forhåpentigvis både produsent og forhandler har lært av :yesnod:

 

Please - let this die now :flag:

 

PS Har ingen forbindelser med NB utover at jeg bor i samme kommune :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...