VannTro Svart 11.September.2009 Del på Facebook Svart 11.September.2009 Jeg ser det nevnes reklamasjoner, dette dekkes uansett økonomisk av fabrikken. Ettermarked vil automatisk havne hos geografisk tilhørende forhandler. De får også etter moderne måter å drive på, en markedstøtte/bonus for oppfølgning. Dette beregnes ut fra omsettning og dette tilfellet vris den på papiret over til den forhandler som ligger geografisk korrekt. De som selger båten får da fortjenesten for salget og omsettingen(på papiret hos produsenten) legges på forhandler med geografisk tilhørighet. På denne måten løser man slike problemer og dette slår begge veier. Av og til får du et salg, av og til ikke. Slik blir det også best salg for ALLE parter.l Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Bonita I Svart 11.September.2009 Del på Facebook Svart 11.September.2009 Etter 5 1/2 år syns jeg engentlig vi kan legge denne tråden død: Ja dårlig kundebehandling, som nok desverre finns hos flere forhandlere: Men dersom dette var NB`s vanlige måte å behandle sine kunder på ville de nok ikke eksistert i dag. Om vi alle la ut egne dårlige opplevelser og episoder hos diverse forhandlere både av ny-båt og utstyr var det vel få i dette landet som "gikk klar". NB produserer gode båter - om det er det vel ingen tvil om: Velger å tro at dette tross alt har vært en episode som ble dårlig taklet - og forhåpentigvis både produsent og forhandler har lært av Please - let this die now PS Har ingen forbindelser med NB utover at jeg bor i samme kommune Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.