Astor Svart 15.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2013 Jeg flytter Astor til en havn som er "isfri". Hadde jeg ligget i hjemmehavn hadde også jeg sett is rundt meg. Mange takk for god tilbakemelding på bildene fra turene med Astor. Turene er for meg balsam for sjelen og desidert kvalitetstid. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Våren begynner å vise seg fram. Vi har har hatt et par fine overnattinger ved Sætre Marina. Svein Tore som driver marinaen har alt klart for ny båtsesong. I dag går jeg tilbake til hjemmhavn. Sent from my iPad using Tapatalk HD Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 25.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2013 Varmen er kommet. Endelig. Her sammen med Escada i Pollen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Antilia Svart 25.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2013 Bare å nyte Astor. Flott bilde. På våre kanter er det ingen brygger... De er for tiden dekket av vann. altfor mye vann. Men det blir vel vår tur også, når vannstanden normaliseres. :-) Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Astor Svart 25.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2013 En rolig kveld i Pollen. Ikke mye båter tross det fine været. En morsom app. Kan brukes som logg for været hvis man ønsker. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gew77 Svart 25.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2013 Flotte bilder:) Vi har ligget i pollen det meste av dagen. Prøvde tom badevannet idag:) Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Astor Svart 25.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2013 Noen gutter har campet på stranda. Nå bader de! 12 grader! Brrrr Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Polarn Svart 25.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2013 Ser ut som dere koser dere Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Astor Svart 5.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 (redigert) En av de gode dagene. Prøvde dorgen men null makrell. Like før. .... Sent from my iPad using Tapatalk HD Redigert 5.Juni.2013 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sap_2000 Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Koselige bilder Astor :-) Mvh. SAP Link to post
Flid Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Astor, det burde være en makrell å få på krok inne hos dere nå. Garnfiskerne fra Østfold har hatt et godt fiske i Bunnefjorden og Vestfjorden i flere uker nå... Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Er det pir og få alt nå? Syns det var tidlig Link to post
Astor Svart 5.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Forsøkte å dorge en drøy halvtime på vei inn til Sætre. Forsøker i morgen også. Hadde smakt godt. 16.5 grad i vannet i San Pol'e i kveld. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Flid Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Er det pir og få alt nå? Syns det var tidlig Neida jeg skrev ikke pir. Bare stor gytefisk. Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Regnet med det, den vil jeg ikke ha Link to post
Sir Limmerick Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Har du hørt om det er noen som har fått noe i Holmestrands fjorden M/S Bastard? Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Jo, det er tatt makrell i Frebergsvika, med stang fra land Link to post
Sir Limmerick Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Ok,takk.Prøver i helga. Link to post
M/S Bastard Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Du får legge deg i Holmestrand gjestehavn og, det er kulturfestival nå. Postgirobygget spiller i morgen Skitt fiske Link to post
Astor Svart 6.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Lørdag er det bryllup. Da rigger vi oss til vi GBeiere med høye glass og kanapeer. Da stiller fruene i lange kjoler og venter på at prinsessen skal skride frem til alters. Mens vi mannfolka finner fram blaceren og det blå tørkelet som vi legger diskr'e rundt halsen. Selv må jeg få lånt et KNS flagg til fordel for OBOS flagget mitt. Ja fint skal det være på en kongelig dag. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sap_2000 Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 (redigert) Få lager stemning som Postgirobygget :-) Hadde tenkt til å kikke på Færder'n i morgen og ta noen bilder. Holmestrand og postgirobygget hadde vært en flott destinasjon om jeg kommer så langt. Er det greit med gjesteplasser der? Redigert 6.Juni.2013 av sap_2000 (see edit history) Mvh. SAP Link to post
M/S Bastard Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Gjestehavna er ikke ferdig utbygd, med pirer, men det er jo plass til mange longside på den nye kaifronten Webcam Strøm og vann mener jeg er lagt ferdig Link to post
sap_2000 Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Der var det blitt fint Bastard :-) Kommer kanskje til å bli litt påtrykk av båter der ifm kulturfestivalen og spes Postgirobygget. Vi får se hvor båten vil i morgen -) Mvh. SAP Link to post
M/S Bastard Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Ja, det blitt veldig fint. Vi håpe været blir bra og folket finner veien til konsert i morgen og andre tilstelninger under festivalen. Den slutter forøvrig neste helg Link to post
Key Freak Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 [quote name='M/S Bastard' timestamp='1370495231' post='1448964' Strøm og vann mener jeg er lagt ferdig Vi var innom gjestehavna i prinsen. Strøm var på plass, dvs. kun to av fire kontakter virket i stolpen nærmest oss. Vannet var derimot ikke skrudd på. Kanskje det er påslått nå? Vi lå longside helt innerst i havna. Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn