Jump to content

Grand Banks "Astor" på tur


Astor

Recommended Posts

 

Ja, her er det mye lekkert å velge i. Litt merkelig at så mange nordmenn "sverger" til plast :lipseal: ?http://jachtbouw2000.nl/

 

Vi har vel mer erfaring og føler oss tryggere på en eldre plastbåt enn stål. Må legge til at det finnes mange nydelige hollanske stålbåter.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Vi er vel ikke overbegeistret for slike festivaler som utvikler seg til fyll og spetakkel. Dermed ikke sagt at Halden byr på dette.

Vi gikk opp fjorden i går i blåsten og havnet på rolige Borgen. Derned er ferien for rruen over for denne gangen mens skippern starter et rolig pensjonistliv.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Opp tidlig å få noe ut av dagen er mitt motto, Flid. Nå blir det å kjøre fruen på jobb og så en tur til Astor forå pusle litt. kan vende meg til det. Dere har vel to pilsner i et snøre der dere er?


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Kjenner flere pensjonister som lurer på hvordan de fikk dagene til å strekke til mens de var i arbeid.

Fikk gjort mer den tiden, enn etter at de ble pensjonister.

Pensjonist tilværelsen er som Trawler livet. Det går roligt men dog så i ett behagligt tempo. Tror eg.

Hilsen en som er pensjonist wanabee 5 uker av gangen. Gjøss, der var den dagen over og kvelden har kommet.

Hva har jeg gjort i dag?????

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Måtte jo prøve dette også.

Lover at det kommer go`bilder senere. Ville vise livet på soldekket på et kvarters tur.

Ser i ettertid at kamera skulle vært tiltet litt mer opp slik at omgivelsene kom bedre fram.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

De store runde "greiene" på den nye bryggen, hva er det? Og hvordan er den en legger til, er det kun longside som er vanlig nå?

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Det er faktisk 5 knop 150 meter fra land!!

Javel? Hvor har du det fra?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...