Jump to content

Grand Banks "Astor" på tur


Astor

Recommended Posts

Jeg flytter Astor til en havn som er "isfri". Hadde jeg ligget i hjemmehavn hadde også jeg sett is rundt meg.

Mange takk for god tilbakemelding på bildene fra turene med Astor. Turene er for meg balsam for sjelen og desidert kvalitetstid.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

bilde

 

Våren begynner å vise seg fram. Vi har har hatt et par fine overnattinger ved Sætre Marina. Svein Tore som driver marinaen har alt klart for ny båtsesong.

I dag går jeg tilbake til hjemmhavn.

Sent from my iPad using Tapatalk HD


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Lørdag er det bryllup. Da rigger vi oss til vi GBeiere med høye glass og kanapeer. Da stiller fruene i lange kjoler og venter på at prinsessen skal skride frem til alters. Mens vi mannfolka finner fram blaceren og det blå tørkelet som vi legger diskr'e rundt halsen. Selv må jeg få lånt et KNS flagg til fordel for OBOS flagget mitt.

 

Ja fint skal det være på en kongelig dag.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

[quote name='M/S Bastard' timestamp='1370495231' post='1448964'

 

Strøm og vann mener jeg er lagt ferdig

 

Vi var innom gjestehavna i prinsen. Strøm var på plass, dvs. kun to av fire kontakter virket i stolpen nærmest oss. Vannet var derimot ikke skrudd på. Kanskje det er påslått nå? Vi lå longside helt innerst i havna.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...