Jawik Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 (redigert) Har vi noen plan for hvordan vi skal ta Svenskene - ikke at de blir noe problem, men en vet jo ikke hva de finner på. Ser at careka er bak i feltet og holder på å runde. Den gule sitronen er båten din slik jeg ser den. Vanskelig å se. Redigert 16.September.2008 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Capella Svart 16.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Sitronen , den er rød og lett å se for meg, med gul båt kan man snike seg litt bort, noe jeg kommer til å prøve på når jeg skal ta svenskene til natten, da er det ikke alle som følger med.. Har planen klar, men er ikke helt klar med tidspunkt for iverksettelse. Vil se etter neste væroppdatering. Capella. Link to post
Jawik Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 (redigert) Hvilken farge har jeg da ? Jeg ser rødt, men... NÅ har du gjort det igjen. Rene sugefisken I natt dukket der en opp som hadde ligget under meg i sikkert en time. Rene galskapen. Redigert 16.September.2008 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Capella Svart 16.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Din båt ser jeg som blå-grå.. med litt zoom blir det lettere å se om man har noe hengende under kjølen :) Jeg var faktisk ikke klar over at min gåt var gul, men gult er kult det.. Må ut en tur, så nå har du muligheten til å gjøre ditt trekk Capella. Link to post
Jawik Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Da skulle det bli noe i nærheten av grøn bare du holder deg i ro, ellers ser jeg ut som et spøkelse. Vil jo ikke skremme noen med vilje. Ta den tiden du trenger, for jeg stikker av snart for å lage hekkbølger The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Capella er lysegul og ikke lett å se jawik er blå., så tilsammen er dere svenske :) hva er jeg ? å nå er det ikke kontakt å få med server. lurer på om jeg skal slå mot nord når vindskifte kommer. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 (redigert) Svart mot mørkeblå. Hold kursen slik at du er på nedsiden av en linje mot Kingstown. Nordover kommer til å straffe seg. Lirk deg på nedsiden (sørsiden) av det feltet du er inne i. Balder er like foran deg. Redigert 16.September.2008 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
nives Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 (redigert) Har nok vert å blandet farger du. Ser deg som lilla/ Blå/grå.(Miks) Har satt kurs mot mål. Så kansje eg kommer inn de neste 400. timer. Skal på arbeidsperiode nå. Ser at Astor har ligget på start ei stund nå. Skrur han motor???? eller er han på slipp ennå????? Redigert 16.September.2008 av nives (see edit history) Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Jawik Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 (redigert) Dere har et langt strekk. Astor = Asthor ? Tror ikke dette er samme mann Eller er det ???? Dere ligger jo bra an i forhold til mange. Ca. 1200 nm til mål, så stå på. Redigert 16.September.2008 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Skal si du går langt syd Capella! Har du noe inside information? . Link to post
Jawik Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 På min skjerm står jeg bom stille mens andre båter flytter på seg. Enda jeg/vi har større fart en mange inne i feltet nord øst for meg. Nå blir jeg . The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 (redigert) hos meg frøs bilde. , så jeg måtte logge in på nytt. i natt blir det vindstyring 57grader. så får vi se i morgen hvor vi er. Redigert 16.September.2008 av careka (see edit history) Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Careka Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 da blir det nord øst for en stund, så lenge som vinden snur. Vi begynner å bli sammlet. Nor 184, Balder, meg, Jawik, og capella. er det flere her nede i syd. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
moosewine Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 Jeg er nok her jeg også, ser ut som det var lurt å gå ned her! Trenger jo litt flaks etter grunnstøtingen for et par dager siden for å ta igjen det tapte . Link to post
Careka Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 (redigert) flott, er det flere ? ja ser også xJGHx kommer steamende sydover Redigert 17.September.2008 av careka (see edit history) Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 (redigert) Ikke glem nives (StotnokIII) som seiler sør om Jamaica. Han har vist imponerende evner til å tilpasse seg seilingens kunst. Redigert 17.September.2008 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 nives. Legg kursen TWA (True wind angle) til pluss 50-60 gr i 5-6 timer så vil du se resultater. Du ligger bra an til å avansere. Lykke til. The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
nives Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 Er på jobb uten tilgang fremover, så nå går det som det går. Har kurs mot mål, og faller nok kraftig fra nå og utover, slik meldingene var i går. Lykke til Nives Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
moosewine Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 Forstod det slik at UTC + 2 timer er norsk tid? . Link to post
moosewine Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Jawik og Capella! Puster dere i nakken! . Link to post
Careka Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 (redigert) Nor 184, Balder, meg, Jawik, og capella. er det flere her nede i syd. da har vi : StotnokIII. xJGHx,Nor 184,Moosewine, Balder, Careka, Jawik, og Capella,Haraldespeland,EspenNOR, Capteinen, Camp.Classic Flere OK Camp.Classic Redigert 18.September.2008 av careka (see edit history) Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 (redigert) Flere Camp.Classic som fremst av norge. Lindita puster dere i nakken. Redigert 18.September.2008 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Skal si Capella skal ned å smake på sanstranden ned i syd. kan dette lønne seg da Capella ? Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
moosewine Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Ser ut som om Capella har gjort et godt valg, når vinden dreier om noen timer kan han gå rett på mål! . Link to post
Jawik Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Nordgående har ca.350 nm igjen. Capella har ca. 450 nm igjen. Careka har ca. 420 nm igjen. Tipper på nordgående som først i mål. The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn