Jump to content

Seil regatta på nett.

Capella

Recommended Posts

Superstille.......skulle gått betydlig lenger ned......får bli neste gang nå er det for seint:giggle:

seiler analogt ikke noe datasupport her, vill se vad jeg kan få til gjennom at tolke gribfilerne selv.....dvs ikke mye:nonod:

Ulempen med slike spill, søvn.. Sto opp i dag med en båt som stod å hakket mot land. Jeg var heldigvis ikke den eneste båten som var en tur på land, så skammen føltes ikke sååå stor da.

Forsøker med i "yates cup" Flere som er med der? Ser det er et par andre norske båter.

Nå går det så det "gviner" Gutter :-) Første regatta på 1 år og 2. plass av de Norske :-)

Nå må du stå på Geir Ove !!! :-)

(ikke i mål enda, men det blir vel slik om ikke "værgudene" er gale :-)

Edited by VannTro

Hehe...denne er for Mamma !

Skal ikke skape noen dårlig stemning her, alle har vi vår tilmålte tid her. Hennes var på overtid, men det spesielle var at jeg startet 5 dager før hun døde, og går i mål nesten 16 dager etter hennes død. Sånn er livet, 2 måneder før hennes død opplevde jeg også å bli Bestefar for 2. gang :-)

Livet er skjørt, lev det ! :-)

Edited by VannTro

Takk skal du ha Zitt ! vi hadde en flott tid med Mamma før hun gikk og masse opplevelser rund henne etterpå(joda, vi er heldige som har noen som ser henne enda)

Ei flott dame som ga oss mye både før og etter hun dro. Vi ble rikere alle sammen :thumbsup::thumbsup::wink:

Bruker heller ingen hjelpemiddler,  slik de i front gjør.  men det går greit anyway.  

Vet ikke om Jonvetle  bruker WR progm.  ?

han seilte bra i forrige leg også.

Edited by Careka