Jump to content

De morsomste kommentarene på BP

Framtia

Recommended Posts

En av de tingene jeg setter stor pris på med båtplassen er at det enkelte ganger gis det veldig gode og morsomme kommentarer til innlegg og diskusjoner. Kanskje kunne det være morro med en egen tråd hvor vi samler på en del av disse? Som et eksempel på hva jeg mener vil jeg trekke frem Bouwonders kommentar til Pjolter i tråden om "Sex i båt". Denne har jeg ledd godt av en rekke ganger.

Andre minneverdige kommentarer eller utsagn?

En kjapp historie.

Sol- Flybrigde. kona og jeg. Autopilot... alene på fjorden så vindstille at vi kunne tenne levende lys på flybrigden i fart.. Vel .. bakfra kom hurtigbåten fra Kristiansund!!!!!!!!!.. den så ikke vi gitt,,, før den var helt oppe på siden av oss... hehehehe. Av en eller annen grunn hadde de senket farten når de passerte oss..

Mvh

Pjolter

Vel .. bakfra kom hurtigbåten fra Kristiansund!!!!!!!!!..

Er det det du kaller deg? :lol: :lol: :lol:

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Ja, la oss ha en avstemming blandt medlemmer om vi skal ha inn en frenetisk skrivende Lano2, med sine sleivspark og innspill fra kantene...

Jeg er FOR... (men antageligvis i mindretall) :cool:

Demokrati er flertallets rett til å undertrykke mindretallet... :wink:

Mange i "ligaen" fikk Lano2 litt i halsen når de mente å kunne bevise at han hadde jugd på seg finere båt enn de hadde, og at det så til slutt viste seg at han faktisk hadde det :lol:

Hva med å snakke med Lano, og spørre han om han kunne tenke seg tilbake.

Må jo ærlighetens navn si at siden Lano ble sparket ut ( snart 1 år siden ) så har det vært skrevet mye inne på her som har vært værre en det han skrev.

Det var nok en del som ikke så ironien og spøken bak det han skrev, som ble litt "muggene"

Kan vi ikke i fellesskap prøve å få han tilbake hit da??

Savner komentarene med litt "snert og spenst "

Lano var her før min tid, men er det så ille om vi har litt takhøyde her da? Vi båtfolk er vel ikke som alle andre uansett, er vel nok A4-folk "der ute" som det er. Om ikke vi skulle kunne lage liv i leiren og tåle en spøk i hytt og gevær :boxing: ; hvem skulle kunne det da???

I ytringsfrihetens og humorens navn mener jeg at alle som vil må få høre til her inne, så lenge vi ikke er ute etter å være direkte onde med hverandre. Bedre med dårlig humor enn ingen humor! :cheers:

Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =)

Hva er A4 folk??

Min tolkning vil f.eks være;

Folk som gjør enhver ting på den "rette" måten, som bare i liten grad tolererer andre meninger eller måter å gjøre ting på enn sin egen "rette" måte, har svakt utviklet sans for humor, litt trangsynte, spiser ribbe, lutefisk el. kokt torsk på julaften, ikke fordi de synes det er det beste som finnes, men har alltid gjort det og skjønner ikke spørsmålet ditt hvis du spør om de ikke heller vil spise det beste de vet, som svarer det de tror at flertallet vil svare eller mene, redde for å skille seg ut og egentlig er litt redde for folk med andre eller sterke meninger enn det de oppfatter som det som er "riktig". Kan oppfattes som litt selvgode eller pompøse. Så alt i alt er det ikke akkurat noen hederbetegnelse, etter min mening! :rolleyes:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...