Jump to content

De morsomste kommentarene på BP


Framtia

Recommended Posts

Honduras oppsummerer:

 

Hvis jeg summerer innspillene blir det sånn cirka...

 

1. Det er ikke vanskelig å lære seiling. Hvis du gjør det på egenhånd er du teit, men lærer fort. Hvis du går på kurs er du i utgangspunktet lam i hodet og må ha det inn med teskjeer, men trygg. Kanskje....

 

2. Ikke ta med kjærring og unger på tur med mindre de er vaksinert mot seiling.

 

3. Adriaterhavet er en andedam i Middelhavet. Det blåser mindre der enn på vestlandet, men noen ganger blåser det mer enn i Larvik. Ligg unna, du vil få bommen i hodet, ungene blir sendt på barnehjem og kjærringa blir sjekket om av en gresk redningsmann.

 

4. Ingen seilere kan bli enige om noe som helst. Alle er litt bedre enn de andre seilerne.

 

5. Alle seilere er enige om at motorbåtfolk er sure på seilere med motor.

 

6. Hvis man føler seg utrygg når det blåser veldig i seilet, hjelper det å ta seg en rev.

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

om krabbefiskerne i Larvik...

 

Hmmm.... jeg kan i hvert fall få omtrent så mange krabber jeg vil - rimelig fulle altså - her i Larvik. Krabbefiskerane i hjemmehavna mi koker vel sånn rundt 3-400 hundre hver fredag - ca halvparten er godt fulle.

 

mvh tuffff

 

 

Ja, de har vel ikke noe AKAN-tilbud i fiskarlaget kanskje?

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

Fra tråden om krabbefiske i Oslofjorden :giggle:

 

Hmmm.... jeg kan i hvert fall få omtrent så mange krabber jeg vil - rimelig fulle altså - her i Larvik. Krabbefiskerane i hjemmehavna mi koker vel sånn rundt 3-400 hundre hver fredag - ca halvparten er godt fulle.mvh tuffff

 

Ja, de har vel ikke noe AKAN-tilbud i fiskarlaget kanskje?

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

.. Nå er jo lovgivningen endret slik at man knapt kan slippe en fis før man blir registrert i DNA-registeret. Mao, en person som er tilbøyeelig til å gjøre slikt, er eller kommer til å bli registrert. Og vips, man sitter i saksa. ...

 

Ja, er man tilbøyelig til å gjøre slikt så får man ta konsekvensen selv...

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Jeg fikk tang ampere meter til jul, så jeg gleder meg som en tulling til å se hva som rører seg mellom dynamoer og batterier.

 

Fikk en tørr kommentar på jobben når jeg nevnte dette amperemeteret; Hva skulle jeg bruke det til ? Måle strømmen i tangen før jeg badet ?

 

Denne tråden måtte løftes igjenn nå :lol:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...