Jump to content

De morsomste kommentarene på BP


Framtia

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Jeg mener de kjører Avensis og Passat. I mine øyne så er de ikke arrogante, men mer redde for å skille seg ut eller markere seg på noen måte. De maler huset sitt i lyse farger fordi alle andre gjør det osv.

 

Hyggelige folk, trår aldri noen på tærne, velger å ikke mene noe i diskusjoner, holder kjeft, eller trekker seg unna.

 

I grunnen speiler vel ofte det ytre det indre :-)

Link to post
Share on other sites

Du har ikke Bavaria, så helt A4 er du ikke, det er værre med meg :smash:

hehe;

A4 er et papirformat, 210x297 mm, eller 1/16 kvadratmeter. Og det er alt for lite å tegne på. Da må vi ha A2, i alle fall :smiley:

Og tusjpenn.

(jeg har rødt hus, Zafira, Winga, og antennemast)

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Nesten rart at ikke et samstemt sytekor har stemt for å legge ned hele forumet eller hylt høylydt som en sulten ulveflokk etter Ingar, siden denne Lano ble kastet ut. Men, det hadde sikkert sine grunner...og det gjorde godt å bli gjort oppmerksom på at så faktisk har skjedd.

 

Nei, forumet har ikke vært det samme siden...når var det den katastrofale hendelsen skjedde forresten?

Link to post
Share on other sites

Forøvrig går det fremover med likestillingen her i "moderlandet", eller her på "moder jord". Faktisk ble landet vårt nylig kåret til det landet hvor likestillingen var kommet lengst.

 

Nå heter det ikke "enkeltmannsforetak", men "enkeltpersonforetak"...det var sannelig på tide å bli kvitt denne mannsdominerte betegnelsen.

 

Men hva med uttrykket "i manns minne", er det det neste som skal bort? Det er ingen som sier " i kvinnes minne"...har ikke kvinnen noe minne? Er det ikke slik at mannen har bare korttidsminne, mens kvinnen har langtidsminne? Vil det snart hete "i persons minne"?

 

Og hva med "sysselmannen" på Svalbard, når står han for fall?

 

Nei, det blir ikke enkelt å være mann i fremtiden...sukk...

Link to post
Share on other sites

Tja? Hva med "i folks minne"? Lyder ikke det ok da?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Men hva med uttrykket "i manns minne", er det det neste som skal bort? Det er ingen som sier " i kvinnes minne"...har ikke kvinnen noe minne? Er det ikke slik at mannen har bare korttidsminne, mens kvinnen har langtidsminne?

 

Dette er jo enkelt. I manns minne er ting som din første moped, båt osv.

 

I kvinnes minne er det sikkert noe helt annet, mine første gardiner, eller noe..?

Link to post
Share on other sites

Da einaste so ska etast på jolaften e pidnakjøt. Og da ska vera steikt før enn at da vert kokt. :smash:

:nono: Pinnekjøtt skal dampes, ikke kokes. Dette er viktig. Og så kan det gjerne breses litt i stekepanne før servering. Et annet viktig spørsmål: Skal kålrabistappe lages og serveres naturell, altså kun blandes med kraften fra kålrabien når den koker, eller skal det blandes inn litt hvetemel og/eller en dæsj fløte?

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...