Framtia Startet 27.November.2008 Link til dette innlegget Startet 27.November.2008 En av de tingene jeg setter stor pris på med båtplassen er at det enkelte ganger gis det veldig gode og morsomme kommentarer til innlegg og diskusjoner. Kanskje kunne det være morro med en egen tråd hvor vi samler på en del av disse? Som et eksempel på hva jeg mener vil jeg trekke frem Bouwonders kommentar til Pjolter i tråden om "Sex i båt". Denne har jeg ledd godt av en rekke ganger. Andre minneverdige kommentarer eller utsagn? En kjapp historie.Sol- Flybrigde. kona og jeg. Autopilot... alene på fjorden så vindstille at vi kunne tenne levende lys på flybrigden i fart.. Vel .. bakfra kom hurtigbåten fra Kristiansund!!!!!!!!!.. den så ikke vi gitt,,, før den var helt oppe på siden av oss... hehehehe. Av en eller annen grunn hadde de senket farten når de passerte oss.. Mvh Pjolter Vel .. bakfra kom hurtigbåten fra Kristiansund!!!!!!!!!.. Er det det du kaller deg? :lol: Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
baatsman Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 , Bavaria er jo ikke det værste som flyter....... Det er Baileys som er det !! Lano 2 Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 fler bevingede ord dersom man synes lang vannlinje er viktigst, så skal man kjøpe en tømmerstokk. Lano 2 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
FRI Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Savner Lano 2 sine friske komentarer. Er det noen som kjenner Lano 2 som kanskje kunne spøre om han ikke kunne tenke seg en tur inn på forumet igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Tror nok det er noen "gamle grinebitere" her som vil motsette seg det forslaget.....desverre Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Lano er utestengt og rådet slipper han ikke in. Lano har lyst, men det spørs om han klarer å holde seg i skinnet. Skal hilse, han syns det er flott at noen tenker på han i slike stunder. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
hifo Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 nei . det er en her inne som kjenner ham , og har varskodd ham om det ingar har sagt mange ganger . : hvis han ber om godt vær og oppfører seg , er han velkommen tilbake... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
oddgeir Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Der Lano er nå er det for godt vær, og forlite vind. Han ligger å seiler utenfor kysten av India. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Oteren Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Denne tråden har sin underholdningsverdi..... Lano2 hadde en rekke artige tråder, dessverre er noen av de i OT så de blir løpende slettet etter 1 år uten aktivitet....... Lano2 ble nesten vinner av avstemmingen av årets båtentusiast (hva skjedde egentlig i den avstemmingen?), deretter på hodet ut....til stor glede for "enkelte"..... Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Jeg morer meg kostelig med Lano fremdeles, han er helt klart et lyspunkt og et oppkomme av festligheter Jeg savner innspill, vinklingene og hans generelle nonsens i den formen han hadde, her på bp. Håper han aldri bøyer unna for "stiff upper lip" ligaen og kommer tilbake i et for dem passende A4 format. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Det er vel litt synd hvis det bare er "stiff upper lip" ligaen som skal definere hva som er/ikke er A4 nok til å tilfredsstille deres krav her på forumet, etter mitt syn. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Honduras Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Ja, la oss ha en avstemming blandt medlemmer om vi skal ha inn en frenetisk skrivende Lano2, med sine sleivspark og innspill fra kantene... Jeg er FOR... (men antageligvis i mindretall) Demokrati er flertallets rett til å undertrykke mindretallet... Mange i "ligaen" fikk Lano2 litt i halsen når de mente å kunne bevise at han hadde jugd på seg finere båt enn de hadde, og at det så til slutt viste seg at han faktisk hadde det Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Nøtterøy Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Skal se at du nok ikke er i mindretall...... Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Her er en annen fra lano 2: Litt underlig at en båt til noen millioner kan skape "skyskraper-sigarførings-hysteri" . Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Var kanskje denne som fikk begeret til å flyte over slik at han ble sparket ut Ja gratulerer med andreplassen Astor ! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 27.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Hva med tråden om den vriene leietakeren. Den var også ganske fornøyelig ved at flertallet mente det var utleieren som faktisk var den vriene... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
FRI Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Hva med å snakke med Lano, og spørre han om han kunne tenke seg tilbake. Må jo ærlighetens navn si at siden Lano ble sparket ut ( snart 1 år siden ) så har det vært skrevet mye inne på her som har vært værre en det han skrev. Det var nok en del som ikke så ironien og spøken bak det han skrev, som ble litt "muggene" Kan vi ikke i fellesskap prøve å få han tilbake hit da?? Savner komentarene med litt "snert og spenst " Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Burde vært en egen seksjon med "Best of" her inne. Da med fornøyelige tråder. Sitér dette innlegget Link to post
Danemann Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Lano var her før min tid, men er det så ille om vi har litt takhøyde her da? Vi båtfolk er vel ikke som alle andre uansett, er vel nok A4-folk "der ute" som det er. Om ikke vi skulle kunne lage liv i leiren og tåle en spøk i hytt og gevær ; hvem skulle kunne det da??? I ytringsfrihetens og humorens navn mener jeg at alle som vil må få høre til her inne, så lenge vi ikke er ute etter å være direkte onde med hverandre. Bedre med dårlig humor enn ingen humor! Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Bitteliten Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Lano var her før min tid, skjønner at jeg begynner å bli gammal Sitér dette innlegget Link to post
Link Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Hva er A4 folk?? Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Stigt:-) Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 På et annet chattested her i nærheten kom han(Lano) med følgene: "Kan ikke sjønne at oljen blir gammel etter noen timer på en motor når den har ligget på havbunnen i millioner av år" Sitér dette innlegget Link to post
Mckongen Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Hva er A4 folk?? Folk som er litt mindre enn A3 og litt større enn A5 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 A4-mennesker, er ikke det gærningene som kjører Audi da? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Mouche Svart 27.November.2008 Link til dette innlegget Svart 27.November.2008 Hva er A4 folk?? Min tolkning vil f.eks være; Folk som gjør enhver ting på den "rette" måten, som bare i liten grad tolererer andre meninger eller måter å gjøre ting på enn sin egen "rette" måte, har svakt utviklet sans for humor, litt trangsynte, spiser ribbe, lutefisk el. kokt torsk på julaften, ikke fordi de synes det er det beste som finnes, men har alltid gjort det og skjønner ikke spørsmålet ditt hvis du spør om de ikke heller vil spise det beste de vet, som svarer det de tror at flertallet vil svare eller mene, redde for å skille seg ut og egentlig er litt redde for folk med andre eller sterke meninger enn det de oppfatter som det som er "riktig". Kan oppfattes som litt selvgode eller pompøse. Så alt i alt er det ikke akkurat noen hederbetegnelse, etter min mening! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.