LALUNA II Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 For å si det slik ,så lurte jeg litt da vi fyra opp dem grønne .Hvor i svarte var svartrøyken som skal vælve ut acter , trudde det var noe galt jeg men . Den ryker jo null , Tine IV JA det samme lurte jeg på da vi kjøpte den vi har nå er nå bare en 40a motor men røykfri den også ..så ikke alltid at de grønne lager masse røyk Har du bruk for kjentmann på strekningen Egersund-Kristiansand ++ så si fra har jeg muligheten så kan jeg gå med deg har gått den strekningen flere ganger og er delvis i mitt hjemmområde Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
TrondT Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Gratulerer så mye med nyebåten. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Ole-Jacob Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 PRAKTFULL HISTORIE! Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 :flag: Regner med å se dere snart i gjestehavna. Gleder meg til å borde skuta! ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Arvid_A Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Gratulerer med "Tine IV"! - og lykke til med hjembringelsen! Den lykkelige slutten på kjøpsprosessen har vel ligget ganske klart i kortene de siste dagene... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Grattis med flott båt :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Sira Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Gratulerer så mye og takk for spennende lesning. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Tine IV Svart 16.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Den lykkelige slutten på kjøpsprosessen har vel ligget ganske klart i kortene de siste dagene... Klart å klart ,sitter her å ser på en masse pappirer og en signert kontrakt .Men hakke betalt båten enda og ikke fått den hjem ,så er ikke ferdig jeg før den ligger på plassen sin .Da er det i vater , men regner med at det ikke tar lang tid .Ser ut som det kan bli bra neste uke 3-4 dager , det er den strekningen Sandnes -Egersund som ser dårlig ut på meldinga .Men derfra melder dem 3-4ms , men kommer vel nytt hele tia . Men satser på krybbetur Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
hifo Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 hva var farten på princessen? hadde det ikke vært "spennede" og kjørt den hjem? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Tine IV Svart 16.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 hva var farten på princessen? hadde det ikke vært "spennede" og kjørt den hjem? Marsjer flott på 17-19 kn , men det er ikke der det ligger .Hadde vært drømme tur på alle mulige måter , kansje den ene gangen i livet .Men været på Jæren ser ikke bra ut frammover , også koster det jo endel da .Koster jo ikke noe å få den til Oslo på båt , da blir det derfra å hjem i såfall . Men vi ser , kansje vi må reise over igjen om 3-4 dager å forbrede oss på tur . Sitter ikke her å venter i uker , det er det eneste som er sikkert Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Mouche Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Bare husk på hekkbølgene! Mener å ha lest her på forumet at eiere av Princesser har dårlige holdninger, høy cigarføring og lager store hekkbølger? Har dog et inntrykk av du vil kunne være det hederlige unntaket til regelen så jeg slutter meg til gratulantene! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Trophy Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Princesser lager jo alltid store "bølger"... Grattis med TINE IV Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Nor_west Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Jeg slutter meg til gratulantene både til deg og Tone.Du vet vi har liggene en transport krybbe til en Prinsess,så muligheten er der,det er bare å si ifra så kan du låne den. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Gratulerer Tine Ser ut som en flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Power by Yanmar Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Gratulere så mye med ny båt. Dette har hvert veldigt morsomt å følge med på. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 (redigert) Marsjer flott på 17-19 kn , Men været på Jæren ser ikke bra ut frammover Du får leite og aliere deg med en større båt som slår sjøene flate for deg og lager et flatt fint kjølvann. Redigert 16.Januar.2009 av Allan E (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Gratulerer så masse med ny båt og lykke til med overtagelse / hjemtur. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Hei. Fulgte deg hele tid og spent. Gratulerer stor båt. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Gratulerer så mye fra Ida og Jørgen....Kjempefin båt da. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
TrondT Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Jeg går utfra at dette båtkjøpet resulterer i en ny tråd med bilder av båt, planer og utbedringer og erfaringer som gjøres underveis med "to i kjelleren", veranda og store hekkbølger... Gleder meg allerede... TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
mor Amica Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Gratuerer med ny, flott båt Må si "økosjefen" din er litt av ei dame, først slipper hun deg i veg alene for å handle båt, og etterpå så betaler hun jammen for den også Får tro du er like heldig med båtkjøpet som du har vært med "økosjefen". Rederinnen til Amica II Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
SOLUNGEN Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Takker for det Tine. Vi er råklare. Champisen blir kjøpt inn ASAP. Fruen lurer på om det er lov med Xante`ombord ? Hilse og gratulere masse til Øko.Det er økosjef det.he he Hilsen to som gleder seg. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Tipper vdet blir Prinsesseprat i bua i morgen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 16.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Fruen lurer på om det er lov med Xante`ombord ? Xante kan jo til nød gå da men , det er under tvil .Men det er jo ikke vær dag det skal krympes en Princesse , så ok .Men kun halvflasker ,det der har jeg sett før . Noe sier meg at dem to blondinene ikke takkler det der . Veit ikke hva som er i det stoffet der , men det lukter vondt og blondiner blir "litt" mærklige av det Uffameg ,ikke har jeg fått noe tlf idag heller .Men dagen er it over . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
LALUNA II Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Noe sier meg at dem to blondinene ikke takkler det der . Veit ikke hva som er i det stoffet der , men det lukter vondt og blondiner blir "litt" mærklige av det Tine IV Fant dette ang.innholdet Xanté Original Poire Au Cognac Kategori: pollisten/ Brennevin/ Likør/ Produsent: The Xanté Company Land: Sverige Laget av: Sprit, cognac, pæreessens, sukker, farge Alkoholinnhold: 38,0% vol. Lagret hos produsent: Kun fatlagring for cognac-andelen. Importør: Maxxium Norge Distributør: Vectura Dette brennevinet er benyttet i: 50 p (Drinkoppskrift) Belgian Coffee (Drinkoppskrift) Belgian Ice Tea (Drinkoppskrift) Shooting Star (Drinkoppskrift) So Summer (Drinkoppskrift) Xante Caipirinha (Drinkoppskrift) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.