Jump to content

Tine III er solgt , hva nå ?

Tine IV

Recommended Posts

For å si det slik ,så lurte jeg litt da vi fyra opp dem grønne .Hvor i svarte var svartrøyken som skal vælve ut acter , trudde det var noe galt jeg men . Den ryker jo null ,

Tine IV

JA det samme lurte jeg på da vi kjøpte den vi har nå

er nå bare en 40a motor men røykfri den også ..så ikke alltid at de grønne lager masse røyk

Har du bruk for kjentmann på strekningen Egersund-Kristiansand ++ så si fra

har jeg muligheten så kan jeg gå med deg har gått den strekningen flere ganger og er delvis i mitt hjemmområde

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Den lykkelige slutten på kjøpsprosessen har vel ligget ganske klart i kortene de siste dagene... :wink:

Klart å klart ,sitter her å ser på en masse pappirer og en signert kontrakt .Men hakke betalt båten enda og ikke fått den hjem ,så er ikke ferdig jeg før den ligger på plassen sin .Da er det i vater , men regner med at det ikke tar lang tid .Ser ut som det kan bli bra neste uke 3-4 dager , det er den strekningen Sandnes -Egersund som ser dårlig ut på meldinga .Men derfra melder dem 3-4ms , men kommer vel nytt hele tia . Men satser på krybbetur :yesnod:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

hva var farten på princessen? hadde det ikke vært "spennede" og kjørt den hjem?

Marsjer flott på 17-19 kn , men det er ikke der det ligger .Hadde vært drømme tur på alle mulige måter , kansje den ene gangen i livet .Men været på Jæren ser ikke bra ut frammover , også koster det jo endel da .Koster jo ikke noe å få den til Oslo på båt , da blir det derfra å hjem i såfall . Men vi ser , kansje vi må reise over igjen om 3-4 dager å forbrede oss på tur . Sitter ikke her å venter i uker , det er det eneste som er sikkert

Tine IV :wink:

Gratuerer med ny, flott båt :flag:

Må si "økosjefen" din er litt av ei dame, først slipper hun deg i veg alene for å handle båt, og etterpå så betaler hun jammen for den også :wink: Får tro du er like heldig med båtkjøpet som du har vært med "økosjefen".

Rederinnen til Amica II

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Fruen lurer på om det er lov med Xante`ombord ?

Xante kan jo til nød gå da men , det er under tvil .Men det er jo ikke vær dag det skal krympes en Princesse , så ok .Men kun halvflasker ,det der har jeg sett før . Noe sier meg at dem to blondinene ikke takkler det der . Veit ikke hva som er i det stoffet der , men det lukter vondt og blondiner blir "litt" mærklige av det :lol:

Uffameg ,ikke har jeg fått noe tlf idag heller .Men dagen er it over .

Tine IV

Noe sier meg at dem to blondinene ikke takkler det der . Veit ikke hva som er i det stoffet der , men det lukter vondt og blondiner blir "litt" mærklige av det :lol:

Tine IV

Fant dette ang.innholdet :wink:

Xanté Original Poire Au Cognac

Kategori: pollisten/ Brennevin/ Likør/ Produsent: The Xanté Company Land: Sverige Laget av: Sprit, cognac, pæreessens, sukker, farge Alkoholinnhold: 38,0% vol. Lagret hos produsent: Kun fatlagring for cognac-andelen. Importør: Maxxium Norge Distributør: Vectura pxl.gif

Dette brennevinet er benyttet i:pxl.gif

50 p (Drinkoppskrift)

Belgian Coffee (Drinkoppskrift)

Belgian Ice Tea (Drinkoppskrift)

Shooting Star (Drinkoppskrift)

So Summer (Drinkoppskrift)

Xante Caipirinha (Drinkoppskrift) :cheers::seeya:

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...