Sjøkua Svart 19.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2012 Jeg skulle hatt ny plattform, men tror jeg skal lage ny litt større til vinteren igjen. Jeg driver å støper ny nå! Den blir nesten dobbelt så stor som den som er der i dag! Tar masse bilder men dette kommer senere. KUA Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 19.Februar.2012 Del på Facebook Svart 19.Februar.2012 Danseplass altså... Kjører du fullbredde i hele lengden på den nye plattformen? Hvordan blir tyngden på den, vil tro din båt også er baktung med di store motorene. Gleder meg til bilde serien kommer allerede... Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Sjøkua Svart 19.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2012 Jeg tror ikke den blir så mye tyngre enn den som er der i dag for den er jo bly tung. Tipper den kommer til å veie 50 - 60 kg. Båten er ganske baktung men det er ikke så stor forskjell på min enn en med volvomotorer. (Bare att det går mye fortere) KUA Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 19.Februar.2012 Del på Facebook Svart 19.Februar.2012 Interessant med den vekta, hvertfall hvis jeg skal på ett slikt prosjekt. Jeg lå ved siden av en P35 i sommer med Volvo og drev. Jeg er nesten like tung i hekken som han var. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Veslehjem Svart 22.Februar.2012 Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 Jeg driver å støper ny nå! Den blir nesten dobbelt så stor som den som er der i dag! Denne platformen må være stor og avansert siden det tar så lang tid(venter på bilder) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Denne platformen må være stor og avansert siden det tar så lang tid(venter på bilder) Blir ikke så avansert men når man driver med ting man ikke kan tar alt tid. KUA Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Hva gjør du med den gamle plattformen nå da? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Hva gjør du med den gamle plattformen nå da? Bytter den mot en 3 liter hvit vin. KUA Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 IM sendt Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Blir ikke så avansert men når man driver med ting man ikke kan tar alt tid. KUA Vi har en bratt lærekurve på ende av det vi driver med til båtene ja.. alle sammen av oss her inne. Men så blir det bra også da, ikke sant kua Ser frem til att du er klar og bilde serien kommer. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Beheia Svart 7.Mars.2012 Del på Facebook Svart 7.Mars.2012 Her er resultat av mitt vinterprosjekt til p 35 Har og laga hekkport så nå blir det ein ny hverdag og være på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 8.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 Ser veldig bra ut! KUA Sitér dette innlegget Link to post
esp Svart 8.Mars.2012 Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 Legge ut noen bilder snart vel? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 8.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 Når jeg kommer hjem fra syden skal jeg det kanskje. Er jo på sån obligatorisk ferie med fruen for å ikke drukne i kjeft! KUA Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Syden enda? Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Sjøkua Svart 9.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2012 Ja nesten! Har drevet med litt båt greier om dagen. Har jo Primet 3 strøk og ferdig til stoffing. Platformen er ferdig sprøytet og klar for sliping. Ett lite bilde av platformens første støp.... HA HA KUA Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 19.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2012 Hei Folkens! Nå har jeg fått montert den nye platformen, og jeg ble meget fornøyd. Jeg har tatt en serie med bilder jeg skal prøve å få sortert i helgen. Kan jo legge med ett par smakebiter: Her gjøres klart til støp på oversiden av platformen. Her er oversiden støpt med 2 lag 455G matte. Her har jeg begynt å lage formen på platformen. Dette var en smakebit! Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Mere mere.... Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
larsemann Svart 28.April.2012 Del på Facebook Svart 28.April.2012 Jeg vil ha mer jeg også Lars Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 28.April.2012 Del på Facebook Svart 28.April.2012 Den ble kjempeflott, jeg har sett den Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 30.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2012 Jeg har nå fått sortert bilder og skal prøve å få lagt ut dette i nermeste fremtid! Marida takker for komplemang. KUA Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 5.Juni.2012 Del på Facebook Svart 5.Juni.2012 Hmm, skulle du hatt hjelp med sorteringa kanskje... hehe Venter i spenning her. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
ray Svart 16.August.2012 Del på Facebook Svart 16.August.2012 hmm.. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Sjøkua Svart 30.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2012 Hei da var båtsesongen ferdig og kveldene mørke så tenkte å legge ut litt bilder av denne platformforlengelsen. Her har jeg spent opp platen og lagt 900g matte på den ene siden. Her er platen spent opp med den formen den skal ha når den er ferdig og mettet med polyester. Her ser dere at jeg har laget noen spant som skal lage fasongen på platformen. Her er det støpt 2 lag med 450 matte på oversiden av plattformen. Enda ett bilde av toppen på plattformen. Her bygges kantene på plattformen. Her er ett nærbilde av fassongen. Her konstrueres buene på plattformen. Enda ett bilde av buene. Her støpes det ett lag for at alt skal holde fassongen. Ett bilde når det er støpt fast. ( Bare nestet for å holde ting på plass ) Her regnskjæres kantene på den synlige siden. Her er det ferdig skjært. Her er ett bilde av buene. Som dere ser er disse vridd alle veier så det var vanskelig å få det pent. Her er kantene støpt ett lag så de hloder seg på plass. Her er kantene mettet med polyester så det er ferdig til støping. Dette var bildeserie nr 1. Mere kommer senere. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 30.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2012 Spennende Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.