Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hva er nå dette for en sjeldenhet? Sitér dette innlegget Link to post
gaute76 Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Origo kokeapperat. deles det ut premier ??? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Malerpensel! Kjenner igjen denne fra Bit-For-Bit med Roald Øyen, hva? Var ikke det en gjenganger hos ham? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Origo kokeapperat. deles det ut premier?Denne hadde jeg tenkt var riktig vanskelig og hadde forberedt i to trinn. Hint 1: Hint 2: Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Origo kokeapperat. deles det ut premier ??? Hej Gaute76! Jag lurer på detsamme, kunde tenkt meg noe i desse!!! :lol: Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Såvidt jeg kan se, er det fremdeles to uløste oppgaver - den med påfyllingen og den som El Alfarez trodde var bunnen av en Carlsberg boks... Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Såvidt jeg kan se, er det fremdeles to uløste oppgaver - den med påfyllingen og den som El Alfarez trodde var bunnen av en Carlsberg boks... Etter iveren ti Båtdilla ser jeg et par muligheter: Han har fått nytt digital kamere, pc el.l.Båten er helt klar for sjøsetting og venter på kranbil, trenger noe å fordrive tiden med mens han rir av abstinensene... :lol: Men ellers en artig tråd på plassen.. Kan det være ne 7-UP, en kald en ???? Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Her kommer en til og en svår en hoppas jag....................................................... vad er dette! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Her kommer en til og en svår en hoppas jag....................................................... vad er dette! Er det denne? En av Bastøfergene? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
atletico1 Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Tar dere denne like lett som de forrige, da finner jeg meg noe annet å drive med... Hva med Tuborg eller Heineken boks. Eller kanskje det er brus? - sprite (ser at BMO kom meg i forkjøpet med 7-up. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Er det denne? En av Bastøfergene? jag ger opp........................jag trodde den skulle vara svår...GRATTIS JENS ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 jag ger opp........................jag trodde den skulle vara svår...GRATTIS JENS !Må innrømme at jeg periodevis reiser mye med Bastøferga. Har klippekort og gjør 50 - 75 overfarter i året. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Etter iveren ti Båtdilla ser jeg et par muligheter:He, he..... Neida, det er bare det at jeg syntes det kunne være artig med en slik tråd, og så gikk det en f... i meg da alt ble gjettet omtrent før jeg fikk lagt det ut. Selv så ville jeg ikke hatt en sjans på noe av det.Kan det være ne 7-UP, en kald en ????Også dette er på rett spor, men det er ikke 7-up. Heller ikke Tuborg, Heineken eller Sprite. Dere får titte igjennom svarene jeg har gitt før. Det var en som var ganske nær... kommenterte det også i svaret mitt til ham... Dere sitter fast på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 En litt annerledes, bør vel hete: Men... - HVA VAR nå dette? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Men... - HVA VAR nå dette?Et motor-renoveringsprosjekt som noen har gitt opp - en haug med deler? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Åh - nå telte han deg også... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Må innrømme at jeg periodevis reiser mye med Bastøferga. Har klippekort og gjør 50 - 75 overfarter i året. Har oxo klippekort der, dokk ikke like mange turer som deg! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Et motor-renoveringsprosjekt som noen har gitt opp - en haug med deler?Det er nok bare en del av en motor, og delen ble kondemnert! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Walter_S Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 .....Også dette er på rett spor, men det er ikke 7-up. Heller ikke Tuborg, Heineken eller Sprite. Dere får titte igjennom svarene jeg har gitt før. Det var en som var ganske nær... kommenterte det også i svaret mitt til ham... Dere sitter fast på denne?Hvis det ikke er BUNNEN på en Carlsberg-boks så er det TOPPEN på en sådan, bare opp-ned! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hvis det ikke er BUNNEN på en Carlsberg-boks så er det TOPPEN på en sådan, bare opp-ned! :lol: Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Har oxo klippekort der, dokk ikke like mange turer som deg! Tok dette bildet på søndag. (Måtte starte jobb-PC for å finne det.) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Tok dette bildet på søndag. (Måtte starte jobb-PC for å finne det.) kommer med 'full back' i maskin! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hvis det ikke er BUNNEN på en Carlsberg-boks så er det TOPPEN på en sådan, bare opp-ned!Der satt'n! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Enn denne da? Noen som tar denne før jeg får i meg kjøttkakene? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Enn denne da? Noen som tar denne før jeg får i meg kjøttkakene? Antenne ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.