Jump to content

Tips om motorbåt båt 35-40 (1.2-1.5mill)


båtn2

Recommended Posts

Jeg ville tittet på noe av dette, litt avhengig av hvilken størrelse og alder man vil ha.

 

Sunseeker 46 Camarque

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13225285

 

Princess v40

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16170767

 

Princess 366 Riviera

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=14465218

 

Windy 37 Grand Mistral

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16042475

Link to post
Share on other sites

Da ville jeg nok holdt en knapp på v40'n (regner med det var den du mente). Der får man god plass oppe i rundsitteren, og en skikkelig salong nede som det også går ann å sitte i. I tillegg har den en skikkelig bysse med masse benk- og skap-plass. Virker i det hele om en meget velholdt og pen båt.

Link to post
Share on other sites

Da ville jeg nok holdt en knapp på v40'n (regner med det var den du mente). Der får man god plass oppe i rundsitteren, og en skikkelig salong nede som det også går ann å sitte i. I tillegg har den en skikkelig bysse med masse benk- og skap-plass. Virker i det hele om en meget velholdt og pen båt.

 

V40 synes jeg er en rå båt, og denne så veldig fin og velholdt ut. Men synes egentlig det er litt mye for en "gammel" båt.

Quicksilver

Link to post
Share on other sites

Ja her er det vanskligere å bli beskydt for å spore av.

Som sakt så har jeg set på den båten også men jeg liker ikke så godt det dershbodet på den. Har sett en del på Tornado 31 også, ( bor jo trods alt på solkysten nærmere bestemt Stavern ) det ligger en fin på finn.no nå ser strøken ut. Men jeg har lagt merke til at det er mange båter som har hvert på finn.no som nå er tatt bort, selv om det ikke har stått solgt på dem. De dukker nok opp snart igjenn.

Link to post
Share on other sites

Ja oppdaget den i dag, praktisk og lekker båt

 

En kamerat av meg har en sånn, kjempefin båt, han er storfornøyd. Veldig sosial og fin plass bak og ingenting å utsette på arbeid og finnish.

Men jeg ville nå holdt en knapp på V 40´n da. Syntes nå den er mye finere å se på. Betyr jo en del det også.

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ja her er det vanskligere å bli beskydt for å spore av.

Som sakt så har jeg set på den båten også men jeg liker ikke så godt det dershbodet på den. Har sett en del på Tornado 31 også, ( bor jo trods alt på solkysten nærmere bestemt Stavern ) det ligger en fin på finn.no nå ser strøken ut. Men jeg har lagt merke til at det er mange båter som har hvert på finn.no som nå er tatt bort, selv om det ikke har stått solgt på dem. De dukker nok opp snart igjenn.

 

Tornado har jeg ikke sansen for, hva skal de med det dekket akter?? Krabbeteiner??

Quicksilver

Link to post
Share on other sites

En kamerat av meg har en sånn, kjempefin båt, han er storfornøyd. Veldig sosial og fin plass bak og ingenting å utsette på arbeid og finnish.

Men jeg ville nå holdt en knapp på V 40´n da. Syntes nå den er mye finere å se på. Betyr jo en del det også.

 

Kona var gira på V40 også :smiley: Så vi er ganske enig der..

Quicksilver

Link to post
Share on other sites

Solputa må jo ligge der. Fungerer da fint som sole og badebåt. Har litt sansen for at det er mulig og sitte og drikke kaffe samtidig som en har en solplass som en har kontakt med. Liker ikke helt det at en må slå ned bordet for at en skal få solseng,og det blir liksom noe annet med solplass på dekket. Sunseeker har flere med den løsningen jeg tenker på, men et av problemene er at en ikke har lov til å ha større båt enn 11,5 m på plassene her i Stavern. Og da er det ikke mange som har en slik løsning.

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

En 32-foter til 2,4 mill?

Men båten har jo en imponerende utstyrsliste. Jeg nevner i fleng:

Både dieseltank og vanntank.

Hele 2 vinduspussere.

Den har 2 batterier. Fantastisk! Antagelig er dette dobbelt så mange som produsenten mener det bør være og derav kan kalles utstyr.

Varmt vann har den også, men vi vet ikke hvor mye.

Pussig nok er lanterner ikke nevnt i utstyrslista. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...