Seilaren Svart 29.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Regner med at han ikke får sove i båten heller (det ble for varmt hjemme så han skulle sove i båten, sa han) så da blir han vel sittende foran laptopen. Hvordan kunne du vite det? Har forresten ikke fått bildene ennå... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
onkel_ove Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Var ikke så mange bilder jeg hadde, men her kommer de i alle fall: Fint vær for soling på Ryfylketreff :-) Vindskjermene mine Felles bespisning på lørdag kveld Så ble det kveld, og natt etter hvert På søndag måtte vi innom å ha ei "duggfrisk" hos Erling før vi satte bauen sørover mot Sandnes Fra buøysund --> Erling --> Sandnes neste. Nok en gang, takk for et hyggelig treff, med mange hyggelige folk. Håper våre hekkbølger treffes igjen :-) Treffgeneral: Vimpel bet. Og bra jobbet! Mvh Onkel Ove og gjengen i Nidelven Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
JanB Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 Såg jysla kjekt ud... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
SF Svart 30.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2009 (redigert) Flott at det ble et bra treff , da blir kanskje dette en årlig tradisjon Vi måtte dessverre kaste inn håndkleet i år også, båten er solgt og fruen er dags ventende. Vi får satse på deltakelse til neste år, i ny båt og med ei lita tulle på snaut året Redigert 30.Juni.2009 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Seilaren Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2009 Søndag fikk jeg låne masten til "skage" og fikk tatt noen bilder fra treffet i fugleperspektiv. Har masse mer bilder, men det er stort sett av de samme tingene. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
tola Svart 30.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2009 Her er noen flere bilder fra treffet: Vi sees neste år /tola Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 30.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2009 .............. Når jeg ser dette bildet tror jeg at Seilaren har mer enn rødbrus i glasset ? De ser noe slitne ut . Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 30.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2009 De var ihvertfall ikke tette... Bare spørr Seilaren og Ktveiten... Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 1.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2009 Sømmen i skrittet lakk litt... Noe som ble litt småflaut da vi tok av draktene.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
SveinHa Svart 1.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2009 Ble stoppet av tåke på vei fra Ryfylke til Sunnhordland så jeg fikk en kjapp tur innom videoredigerings PCen Her er testen av oppblåsbar vest fra Ryfylketreffet: Skage nevnte at han hadde falt i sjøen under seiling med en lignende vest og den hemmet bevegeligheten ganske mye, såpass at det var vanskelig å komme seg opp i båten eller gjøre noe som helst. Min erfaring fra denne testen sier at det helt sikkert er riktig men samtidig så så jeg at både flyteevne og flytestilling var svært god. Vesten ble hardt oppblåst og strammet godt rundt halsen. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Ktveiten Svart 1.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2009 Flotte bilder! Vil også takke for en flott helg sammen med dere på treffet! Var en kjekk helg! Ser frem til treffet neste år, håper flere deltar! Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
JanB Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 Diskusjonen om kor årets treff skulle arrangerast, starta allreie på Helgøysund-treffet i fjor. Har diskusjonen om lokalisering av neste års Ryfylketreff starta? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
bjorngb Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 Radarparet i gang Leggetid??? Tror ikke det Grilling Kos rundt bålet Reklame for hjemmelaget brownies Jeg er en astronaut, jeg er en astronaut.... Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 3.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2009 Vi likte oss så godt i Buøysund, at vi vurderer å reise bort i helgen og Tar et lite minitreff for to Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
ABokn Svart 7.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2009 (redigert) Vil anbefale krogholmen. Flotte badeforhold med sandbunn og ikke minst en stein som du kan få slipt propellen på Snakker av egen erfaring Redigert 7.Juli.2009 av DC6500 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 7.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2009 Hei! Hvor er krogholmen? Sitér dette innlegget Link to post
ABokn Svart 8.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2009 Likve vest for Idse http://kart.kystverket.no/default.aspx?min...=4〈=nor Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 8.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2009 Aha, takk. Det var der jeg muligens tenkte, men har aldri kommet på å sjekke navn på den holmen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.