Jump to content

Ryfylketreffet 2009


Seilaren

Recommended Posts

Å ja vi gleder oss. Sjekket værmeldingen til helgen SOL......SOL .....SOL :cool: så husk SOLFAKTOR og SOLBRILLER og badetøy :giggle: hvis noen får veldig lyst til å teste vanntemperaturen. Kanskje det kan bli en oppgave???? :lol:

 

Jeg har bare 1 prosjekt som må fullføres før fredag og det er å avlegge båtførerprøven på torsdag. HAr vært på praksistur idag.... lærerikt.

 

Ha en fin uke alle sammen så ses vi på fredag.

Link to post
Share on other sites

Lurer på om Seilaren har mekket noen oppgaver til oss denne gangen også?!?

Har ikke klart å komme så langt enda... :rolleyes: Har vært på leir med seilskolen i helgen, og ligger fremdeles på Langøy ved Finnøy. Hadde egentlig ikke tenkt meg hjem før treffet, men jeg må innom min mye jobb på omvisning på fredag. Så det er mye som tyder på at jeg kan komme frem ganske seint på fredagen.

 

Vet ikke om jeg rekker å lage så mye oppgaver og quizer før helgen, så det kan alle som har tid og energi til overs førsøke å lage.

Kan ta med en masse ferdige oppgaver som ikke er spesielt båtrelaterte, slik som i fjor... men det hadde vært kjekt med noen båtspørsmål også.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg rett og slett ikke helt kontroll på hvor mange som kommer. Det er mange som melder seg på, og noen som melder seg av. Noen kommer sikkert inn på lørdag, og noen reiser lørdag.

 

Uansett. Alle er velkomne :flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Vi er paa vei. Snaue 2 timer igjen :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Jepp. Gode 30NM i 6.7 knop...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...